2010-09-11, 15:07
Medlem
Mr-zippos avatar
seriöst Lightning5600 va e de för fel på dig?
du hoppar från tråd till tråd o bara jävlas med folk o kommer med dumma kommentarer, lägg ner o skita ner den här forums delen läs på innan du börjar argumentera mot folk som vet va dom snackar om
finns andra fjortis relaterade forum där du kan skriva din xD smiles och andra kommentarer som gör dig tuff.
Citera
2010-09-21, 13:24
Medlem
Är helt novis om HGH behöver er tips. Fundera pröva använda HGH jintropin, eftersom jag är 51 år och är lite övervikt ( 172 cm o 82 kg) har tränat gym på periodvis. Min ide är börja med 4 iu 5 dagar och 2 dagar off. Är det bra ide? Sen undrar jag om Hygetropin och Jintropin är samma sak?
eftersom de har syntetisk 191 aminosyrasekvens .
Citera
2010-09-21, 17:35
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saint3
Är helt novis om HGH behöver er tips. Fundera pröva använda HGH jintropin, eftersom jag är 51 år och är lite övervikt ( 172 cm o 82 kg) har tränat gym på periodvis. Min ide är börja med 4 iu 5 dagar och 2 dagar off. Är det bra ide? Sen undrar jag om Hygetropin och Jintropin är samma sak?

2-3 IU är lagom om du vill köra för hälsans skull... och ja det är gh båda två. Kom ihåg att gh inte är nåt som gör dig till nåt muskelmonster om det är det du är ute efter. Det tar flera år och man måste köra året om. Men för att förbättra sin hälsa är det ett bra val att ligga på året om i små doser. Även bra förbränningsprepparat, och då i synnerhet på magen.

Min läkare säger att man kan få blodcaner av det. Men vet ej hur vanligt det är. Tror det är mycket sällsynt, men beror alltså på att gh gör att ALLT i kroppen växer.. muskler.. skelett och även tumörer om man har sån. Köp hem glukosamin o använd om du får smärta i fingrar o händer/handleder (vanlig side)

mvh

mvh
Senast redigerad av Heavyassloaded 2010-09-21 kl. 17:37.
Citera
2010-09-21, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heavyassloaded
2-3 IU är lagom om du vill köra för hälsans skull... och ja det är gh båda två. Kom ihåg att gh inte är nåt som gör dig till nåt muskelmonster om det är det du är ute efter. Det tar flera år och man måste köra året om. Men för att förbättra sin hälsa är det ett bra val att ligga på året om i små doser. Även bra förbränningsprepparat, och då i synnerhet på magen.

Min läkare säger att man kan få blodcaner av det. Men vet ej hur vanligt det är. Tror det är mycket sällsynt, men beror alltså på att gh gör att ALLT i kroppen växer.. muskler.. skelett och även tumörer om man har sån. Köp hem glukosamin o använd om du får smärta i fingrar o händer/handleder (vanlig side)

mvh

mvh

Ok, Ja tänkte väl det men min mål är känna mig vital som 25 åringar men då börja använda HGH 4-6 månader och får se hur utvecklar sig då kanske börja kombinera med AAS få bättre muskeltillväxt. Tusen Tack för tipset
Mvh
Citera
2010-09-21, 19:28
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Citat:
Ok, Ja tänkte väl det men min mål är känna mig vital som 25 åringar men då börja använda HGH 4-6 månader och får se hur utvecklar sig då kanske börja kombinera med AAS få bättre muskeltillväxt. Tusen Tack för tipset
Mvh

Kombinerar du med en liten dos testosteron på ca 250-500mg i veckan kommer du få mycket fina resultat på muskelmassan.

Mvh
Citera
2010-09-21, 19:59
Medlem
superhustlers avatar
Då jag inte vill starta en ny tråd för en enkel fråga, ställer jag den här.
Hgh i Thailand har jag förstått finns överallt. Vet ni vad det kostar, vilka märken dem har osv? tacksam för svar
Citera
2010-09-22, 15:37
Medlem
MrEagles avatar
Citat:

Jag sparkade igång en HGH-kur förra veckan. Är som du novis och detta är min första kur. Mitt syfte är boosta fettreduceringen över en längre tid. Får jag lite extra välmående så betraktar jag det som en trevlig bonus. Jag precis som du tänkt. Dvs 4iu fördelat på morgon och kväll. 5 dagar on, 2 off.
Först nu har jag sett lite resultat på vågen. Och de första, sköna kommentarerna börjar komma: "Visst har du gått ner?", "Vad pigg du ser ut!" etc. Den första effekten var att min sömn och insomning förbättrades med ungefär 300%. Senaste dagarna har jag känt av lite värk i fotleder och handled/vrist. Så jag köpte precis en burk glukosamin. Tack för ännu ett bra tips, Heavy! Och apropå Heavy: du får mycket bra tips här på forumet. Det finns många kunniga som tar sig tid och bjuder på sin kunskap. Får du dessutom ett råd av Heavy, Mike06 eller Alco ska du lyssna extra noga. De vet verkligen vad de pratar om. Lycka till nu och uppdatera oss om hur det går för dig!

// Ernie
Citera
2010-09-22, 15:40
Medlem
mleytons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrEagle
Jag sparkade igång en HGH-kur förra veckan. Är som du novis och detta är min första kur. Mitt syfte är boosta fettreduceringen över en längre tid. Får jag lite extra välmående så betraktar jag det som en trevlig bonus. Jag precis som du tänkt. Dvs 4iu fördelat på morgon och kväll. 5 dagar on, 2 off.
Först nu har jag sett lite resultat på vågen. Och de första, sköna kommentarerna börjar komma: "Visst har du gått ner?", "Vad pigg du ser ut!" etc. Den första effekten var att min sömn och insomning förbättrades med ungefär 300%. Senaste dagarna har jag känt av lite värk i fotleder och handled/vrist. Så jag köpte precis en burk glukosamin. Tack för ännu ett bra tips, Heavy! Och apropå Heavy: du får mycket bra tips här på forumet. Det finns många kunniga som tar sig tid och bjuder på sin kunskap. Får du dessutom ett råd av Heavy, Mike06 eller Alco ska du lyssna extra noga. De vet verkligen vad de pratar om. Lycka till nu och uppdatera oss om hur det går för dig!

// Ernie
Hur mäter man det där?
Kul att du ger en nybörjare som Heavy tips
Citera
2010-09-22, 16:28
Medlem
makaveli143s avatar
Citat:

// Ernie
Det där är väldigt vanligt när man kör HGH, kommer inte ihåg exakt vad det är som gör att det blir så men dina leder kommer inte fucka ur så glukosamin är bara helt onödigt. Tror du folk skulle köra hgh i läkningsyfte om det torkade ut lederna?
Citera
2010-09-23, 00:07
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Citat:

// Ernie

Tja din gh-torsk hehe

Sömnen är bland det bästa med gh.. det ger en underbar sömn och man förstår varför de skrivs ut på löpande band i USA som föryngringskur o för bättre hy o sömn m.m.

Glukosaminen kan hända du får dosera upp ordentligt. Testa dig fram med dosen. Värken i händerna brukar släppa efter några månader. Man ska va medveten om att skelettet är oerhört känsligt för gh och minsta lilla tillförsel av gh kan förändra bilden av det normala. I synnerhet på dessa leder som är så utsatta från det vi vaknar tills vi lägger oss. Dom flesta benen i kroppen sitter i fötter o händer.

Tack för dom vänliga orden med... dock ser ja mig inte som en person som kan mycket. Tycker bara om att försöka hjälpa med det ja vet och tror. Glädjande att höra du har nytta av det. Jag har fått så enormt mycket bra råd och kunskap från medlemmar på fb. Saker som skulle ta år av sökande om man letade själv.

Fram med rutorna nu till våren Ernie

mvh
Citera
2010-09-23, 16:14
Medlem
ctheys avatar
Kan någon dubbel kolla detta så jag doserar rätt

har 15mg/1.5ml Simplexx
1 mg = 3iu
15x3 = 45 iu
tänkte lägga mig på 5 iu då blir det ju 45/5 = 9

9 kan jag injicera 1.5ml
då blir det ju 1.5/9 = 0.1666666 osv....

Då ska jag altså fylla pumpen med 0.17 ml av det jag injicerar.

Har jag gjort rätt?

Är inget matte geni, kugga matte B
Senast redigerad av cthey 2010-09-23 kl. 17:09.
Citera
2010-09-23, 21:43
Medlem
MrEagles avatar
[quote=Heavyassloaded]Tja din gh-torsk hehe

Sömnen är bland det bästa med gh.. det ger en underbar sömn och man förstår varför de skrivs ut på löpande band i USA som föryngringskur o för bättre hy o sömn m.m.

Glukosaminen kan hända du får dosera upp ordentligt. Testa dig fram med dosen. Värken i händerna brukar släppa efter några månader. Man ska va medveten om att skelettet är oerhört känsligt för gh och minsta lilla tillförsel av gh kan förändra bilden av det normala. I synnerhet på dessa leder som är så utsatta från det vi vaknar tills vi lägger oss. Dom flesta benen i kroppen sitter i fötter o händer.

Tack för dom vänliga orden med... dock ser ja mig inte som en person som kan mycket. Tycker bara om att försöka hjälpa med det ja vet och tror. Glädjande att höra du har nytta av det. Jag har fått så enormt mycket bra råd och kunskap från medlemmar på fb. Saker som skulle ta år av sökande om man letade själv.

Fram med rutorna nu till våren Ernie

mvh

Heavy, din TT (= TestoTorsk)!

Nu är du snudd på onödigt ödmjuk;-) Men jag uppskattar din inställning, på flera plan! Och jag håller med; utan din och andras input här på FB hade jag aldrig lärt mig så mycket som jag gjort.

Kommer förresten kliva på Testo om ett par veckor. Jag inleder med 250 e14d bara för att få (tillbaka) lite välmående och ökad livskvalitet. I perioder om 12 veckor planerar jag att växla upp till 250-500 e7d för att bygga lite massa. Denna cykel kommer jag köra 4 life.

Bara att få somna och sova så gott som jag gör nu, har jag ALDRIG gjort tidigare. I hela mitt liv. Och dålig sömn = ökad kortisolutsöndingr = muskelnedbrytande och ökad fettinlagring. Ger mig fan på, att 90% av alla som har problem med övervikt har svårt att somna och dras med dålig nattsömn.

//E - med rippade magrutor i juni 2011
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in