[quote=Heavyassloaded]Tja din gh-torsk

hehe
Sömnen är bland det bästa med gh.. det ger en underbar sömn och man förstår varför de skrivs ut på löpande band i USA som föryngringskur o för bättre hy o sömn m.m.
Glukosaminen kan hända du får dosera upp ordentligt. Testa dig fram med dosen. Värken i händerna brukar släppa efter några månader. Man ska va medveten om att skelettet är oerhört känsligt för gh och minsta lilla tillförsel av gh kan förändra bilden av det normala. I synnerhet på dessa leder som är så utsatta från det vi vaknar tills vi lägger oss. Dom flesta benen i kroppen sitter i fötter o händer.
Tack för dom vänliga orden med... dock ser ja mig inte som en person som kan mycket. Tycker bara om att försöka hjälpa med det ja vet och tror.

Glädjande att höra du har nytta av det. Jag har fått så enormt mycket bra råd och kunskap från medlemmar på fb. Saker som skulle ta år av sökande om man letade själv.
Fram med rutorna nu till våren Ernie
mvh
Heavy, din TT (= TestoTorsk)!
Nu är du snudd på onödigt ödmjuk;-) Men jag uppskattar din inställning, på flera plan! Och jag håller med; utan din och andras input här på FB hade jag aldrig lärt mig så mycket som jag gjort.
Kommer förresten kliva på Testo om ett par veckor. Jag inleder med 250 e14d bara för att få (tillbaka) lite välmående och ökad livskvalitet. I perioder om 12 veckor planerar jag att växla upp till 250-500 e7d för att bygga lite massa. Denna cykel kommer jag köra 4 life.
Bara att få somna och sova så gott som jag gör nu, har jag ALDRIG gjort tidigare. I hela mitt liv. Och dålig sömn = ökad kortisolutsöndingr = muskelnedbrytande och ökad fettinlagring. Ger mig fan på, att 90% av alla som har problem med övervikt har svårt att somna och dras med dålig nattsömn.
//E - med rippade magrutor i juni 2011