2010-01-18, 03:15
Bannlyst
Hej,

Kommer få en son strax, men vi säger såhär. Endast en fundering.

Ifall han är runt 15 års åldern och inte är i puberteten ännu, har lite hår under armarna samt vid snorren, väldig ljus tjej, låter som en tjej ungefär. Alltså han har inte kommit till målbrottet ännu. Tror ni det är lugnt att ge honom lite tillväxthormoner så han växer till sig lite? Vi säger att han är väldigt liten grabb, på 160cm lång och kanske väger 45kg.. Kommer det skada något?
Citera
2010-01-18, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajshund
Hej,

Kommer få en son strax, men vi säger såhär. Endast en fundering.

Ifall han är runt 15 års åldern och inte är i puberteten ännu, har lite hår under armarna samt vid snorren, väldig ljus tjej, låter som en tjej ungefär. Alltså han har inte kommit till målbrottet ännu. Tror ni det är lugnt att ge honom lite tillväxthormoner så han växer till sig lite? Vi säger att han är väldigt liten grabb, på 160cm lång och kanske väger 45kg.. Kommer det skada något?

Väldigt idiotiskt, ja. Gå hellre till en läkare.
Citera
2010-01-21, 18:50
Medlem
Kan få tag på svenskt tillväxt, kör man PCT på Geno? Går det att få BT på skiten?

Låter som en snorunge men hittar inget när jag söker ang detta.
Citera
2010-03-01, 01:14
Bannlyst
Vad är normalpris för 1mg IGF1-LR3 ungefär?
Citera
2010-03-01, 08:42
Medlem
-juicyfruit-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theolito
Vad är normalpris för 1mg IGF1-LR3 ungefär?

kring 1500kr
Citera
2010-03-21, 12:29
Medlem
HGH snabb hjälp.

Hej gubz,
Dags att dra igång med lite hgh, skäms att fråga efter detta men är lite smått förvirrad se om jag har tänkt rätt. Två saker, går de bra att blanda hgh som hcg? För när jag läste yashimas inlägg om att blanda hgh blev de så förvirrande då jag frågade efter injektbart vatten på apoteket och de säger de är receptbelagt, men benyslalhol kanske är de samma som det som finns i drop it (vilket jag nu köpte på apoteket) Kan jag köra med detta ? Kommer ha de i kylen ca 2 veckor.

Nu till andra frågan, blandningen?
Tänker jag rätt, har en med 20iu HGH och tänkte drycka dit 2ml vatten blir det då 1iu på vart tioende sträck på insulinspruten?

Skamsen F
Citera
2010-03-21, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFlash83
Hej gubz,
Dags att dra igång med lite hgh, skäms att fråga efter detta men är lite smått förvirrad se om jag har tänkt rätt. Två saker, går de bra att blanda hgh som hcg? För när jag läste yashimas inlägg om att blanda hgh blev de så förvirrande då jag frågade efter injektbart vatten på apoteket och de säger de är receptbelagt, men benyslalhol kanske är de samma som det som finns i drop it (vilket jag nu köpte på apoteket) Kan jag köra med detta ? Kommer ha de i kylen ca 2 veckor.

Tänker jag rätt, har en med 20iu HGH och tänkte drycka dit 2ml vatten blir det då 1iu på vart tioende sträck på insulinspruten?

Skamsen F
Sammanfogar med stora HGH-tråden! /mod
Citera
2010-03-21, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFlash83
Hej gubz,

Skamsen F
Du köper ögonskölj på Apoteket.
Har du en 1ml spruta om blandar HGH´t med 2ml vatten så får du 1iu/streck.Blandar du med 1ml vatten får du 2iu/streck.
Tänk bara på att Växt är rätt känsligt,så när du blandar i "vialen" så skaka Inte.
Utan rulla osv lugnt och försiktigt,sen suger du upp det när det löst upp sig med vätskan.
Citera
2010-03-21, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Av_anledning
Du köper ögonskölj på Apoteket.
Har du en 1ml spruta om blandar HGH´t med 2ml vatten så får du 1iu/streck.Blandar du med 1ml vatten får du 2iu/streck.
Tänk bara på att Växt är rätt känsligt,så när du blandar i "vialen" så skaka Inte.
Utan rulla osv lugnt och försiktigt,sen suger du upp det när det löst upp sig med vätskan.

Då fick jag MVG på tillväxt provet då haha. Tack för din bekräftelse!

MVH F
Citera
2010-03-23, 22:38
Medlem
När intar ni ert tillväxt, har de någon betydelse?
Citera
2010-03-24, 00:41
Medlem
Humangrowthhormone GH Vad betalar du ?

För dig som använder HGH Human growth hormone eftersom priserna skiljer sig så mkt på marknaden där ute skulle de va kul och se vad du betalar per enhet och va för sorts HGH du använder .

Vad betalar du per enhet ?

Vilken produkt av HGH använder du ?

Jag själv använder Nordtropin simplexx
30kr

sen en fråga någon som testat Hygetropin är 490$ dollar ett bra pris för 200iu aldrig testat
"HYGETROPIN" är det värt pengarna?

Citera
2010-03-24, 01:00
Medlem
Brojanicas avatar
Jag betalar 1kr och vann tävlingen!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem