2011-03-23, 19:36
Medlem
Wajis avatar
Det är väl lika bra att skriva ut vilken dag du ska göra det och sedan vilken adress du bor på också

Att man sedan tar moppen förstår jag.. Har man inte åldern inne så vill man ju för böveln inte åka ditt för olovlig körning
Citera
2011-03-23, 19:50
Medlem
Batteridriven vinkelslip.. En Husqvarna bensindriven vinkelkap vore väl mer relevant. Få med den på mopeden så skickar jag in filmen till AFV.
Citera
2011-03-23, 19:55
Medlem
Glennhenrys avatar
Hahahahaha fila på iden lite till gosse lilla.

Som flera har nämnt så känns en vinkelslip... lite väl tam för ett bankvalv.. För det andra... Klippa av kablar till rån-larm osv med en bultsax? Grattis du förlorade precis tid inne i banken. Någonting inom mig säger att det finns sabotagelarm inkopplade på såna platser vilket gör att det går till larmcentralerna iallafall och eftersom det gått på en bank så skickar dom nog en och annan extra polisbil.

Tramserier. Lycka till,eller nåt.
Citera
2011-03-23, 19:55
Medlem
Korgs avatar

Använd inte Soft Airgun. Använd knallpulver-pistoler ist.
Då kan ni skjuta ett skott mot taket när ni kommer in i banken så alla tror att det är riktiga vapen!!
Citera
2011-03-23, 19:57
Medlem
OfrivilligNasists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NKB
Någon som tipsat polisen än? Han har ju inte fyllt 15 så det blir väl föräldrarna som får sota...

Han har ju faktiskt skrivit att han inte tänker genomföra det, så det är tyvärr inget att tipsa om, hade iallafall varit roligare om han verkligen hade gjort det

Alban du är född 1997 va? om du erkänner att du är det tycker jag du är riktigt häftig att göra något sådant i den åldern.
Citera
2011-03-23, 20:00
Medlem
The Lols:

1. Skriva ut bankens adress.

2. Moppe som färdmedel.

3. Såga upp bankvalv med vinkelslip.

4. Ha med sitt namn i fb-nick.

5. Det låter som att TS genuint tror på sin idé.
Citera
2011-03-23, 20:01
Medlem
kpr85s avatar
Uppa orginalbilden på vapnet så skall jag berätta om den duger eller inte...
Citera
2011-03-23, 20:02
Medlem
Herkulesbigs avatar
Du kan ta en fundera , varför det inte händer några bankrån nu förtiden? eller???
Citera
2011-03-23, 20:16
Medlem
Phosphoruss avatar
Finns så jävla mycket som kan gå fel. Men ändå, DO IT!
for the lulz?
Citera
2011-03-23, 20:20
Medlem
mutixs avatar
Skulle vara jävligt intressant att se hur folk på banken skulle reagera om någon gjorde detta. Man ser ju på långa vägar att det är plast. Jag skulle nog bara börja garva som fan
Citera
2011-03-23, 20:26
Medlem
Mattelols avatar
Så ni ska alltså storma en bank skära upp ''valvet'' med en vinkelslip, stoppa väskorna fulla med pengar och sticka därifrån på tre minuter? Bra där.

Dessutom har du inte nämnt något om maskering och eftersom att du bor i samma stad som du ska utföra ett bankrån kommer folk känna igen dig och du kommer bli identifierad och häktad senare samma dag, runt 10.57 skulle jag tro. Moppen hittas nog runt 10.32.

Det är tyvärr 18-årsgräns på Flashback och du är välkommen tillbaka när du är myndig! (om du inte sitter inne då dvs)

Dessutom finns det inte ens i närheten av så mycket pengar som du tror det finns i ett valv på Swedbank.
Citera
2011-03-23, 20:32
Moderator
blomvattnares avatar
En helvetes massa OT, trams och upprepningar raderade.

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in