2011-03-23, 20:50
Medlem
Tbbass avatar
1, Det heter airsoft.
2. Det är 18-års gräns här, både din tvivelaktiga stavning och faktumet att du heter "alban1997" gör att jag inte tror att du ska vara här....
3. Jag vet egentligen inte mycket om rån osv. men tillräckligt vet jag att din plan kommer gå käpprätt åt helvete, du kommer aldrig att kunna rymma på en moped
Citera
2011-03-23, 20:55
Medlem
Haha jag hoppas för guds skull att du driver. Slipa sönder valvet med en vinkelslip. Dessutom tror du på allvar att dom har pengarna i påsar som i filmer? faktum är att det inte finns särskillt mycket kontanter i morderna banker tillgängligt längre. sen så kommer ni med c:a 99% säkerhet åka fast och ni kommer med 99,9 procents säkerhet inte få med er några pengar därifrån. haha tackar för dagens garv
Citera
2011-03-23, 21:02
Medlem
vet inte om det varit uppe men till och med larm på vanliga kontor och i vissa fall hemma hos folk har sabotagelarm vilket betyder att om du klipper av sladdarna eller öppnar någon dosa så går larmet,

tror inte att du lyckas alban, du har sett för mycket på film, men alla som är skeptiska till mopeden, sök upp rånet mot swedbank ekerö centrum, moped, pistol liknande föremål, kom iväg med stålarna,
Citera
2011-03-23, 21:06
Medlem
Krafses avatar
Kan man inte råna de som trycker upp pengarna då?
Citera
2011-03-23, 21:12
Medlem
Alban1997s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krafse
Kan man inte råna de som trycker upp pengarna då?

jävlar vilken ide! kört dit dom trycker pengar med lastbilar, sedan gjort så alla ansälda inte har förbindelse med omvärlden på 1 - 2 timar, sen är det bara att lasta! köra raka vägen och köpa en ferari eller en yamaha r1 och sticka hem och softa!
Citera
2011-03-23, 21:26
Medlem
Filhe1337s avatar
Han är inte seriös haha, kolla på hans inlägg här i tråden.
Inte ens 13-åringar skriver så här: "för tufhetens skull" "ferari" "till äga" "takvare" "Säter" "desutom" "Kuna"

Han säger att fotbolls vm ska spelas i landet Borås.

Och i flerbarnsfamilj-tråden "Eftersom vi i min familj altid har sett ner på kvinnan eftersom detta fenomen är mindre inteligent samt ej lika mycket värd så gillar jag min son Arta mer än vad jag gillar min doter... "

Kom igen Alban, lite bättre kan du väl göra nästa gång?

vill ju inte råka på för mycket OT så,

Jag önskar dig lycka till abbe, och se till att öva lite på att växla med moppen då.
Och såklart extra batterier till vinkelslipen!
Ha det!
Senast redigerad av Filhe1337 2011-03-23 kl. 21:29.
Citera
2011-03-23, 21:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pernila12
sanolikheten att du lyckas är no 100/100 eftersom du tänker fly på en moped.........

Whaaat, vafan dillar du om???

Finns fan inget effektivare flyktfordon, kan ta sig fram överallt där en cykel/fotgängare kan ta sig, dom är enkla att sno, alla ser likadana ut och dom kan gå helvetes snabbt om den är trimmad.

var ser du problematiken???
Citera
2011-03-23, 21:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alban1997
jävlar vilken ide! kört dit dom trycker pengar med lastbilar, sedan gjort så alla ansälda inte har förbindelse med omvärlden på 1 - 2 timar, sen är det bara att lasta! köra raka vägen och köpa en ferari eller en yamaha r1 och sticka hem och softa!

Hur går det med din son Arta och din dotter som du "gillar lite mindre", är det för att ha råd med deras barnmat du ska bryta en bank?

hahah ditt värdelösa troll, se förfan till att inte trolla om 100 olika saker i 100 olika trådar om du vill ha ett effektivt trollkonto!

jävla färsking.
Citera
2011-03-23, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Civilare
Whaaat, vafan dillar du om???

Finns fan inget effektivare flyktfordon, kan ta sig fram överallt där en cykel/fotgängare kan ta sig, dom är enkla att sno, alla ser likadana ut och dom kan gå helvetes snabbt om den är trimmad.

var ser du problematiken???
De kommer va stressade när de kör därifrån. Dem kommer garanterat trilla av den eller köra in i något.
Citera
2011-03-23, 21:43
Medlem
Alban1997s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Civilare
Hur går det med din son Arta och din dotter som du "gillar lite mindre", är det för att ha råd med deras barnmat du ska bryta en bank?

hahah ditt värdelösa troll, se förfan till att inte trolla om 100 olika saker i 100 olika trådar om du vill ha ett effektivt trollkonto!

jävla färsking.

Jag delar kontot med einar
Citera
2011-03-23, 21:49
Medlem
IIXIIIs avatar
Er plan verkar minst sagt som gjord för att åka fast, kan se er stå och kickstarta en död moped medan blåljusen får era skrämda ansikten att se ut som smurfar som just skitit på sig .

En mer välplanerad flyktväg, byte av fordon kanske kan vara ett tips? En plan B och C? Vad ska ts göra om en på banken anar att det är fejkade vapen och beslutar sig för att leka hjälte osv?

plus:

Lite viftande med målade soft airguns gör bara brottrubriceringen grövre när det kommer till hot mot andra som var i banken väl?

Sist men inte minst, en klassiker i ämnet! https://www.flashback.org/t149384
Citera
2011-03-23, 21:52
Medlem
hmm moped verkar inte vara ett bra flyktfordon

http://www.youtube.com/watch?v=ILQkJkobVqM&NR=1&feature=fvwp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem