Citat:
Ursprungligen postat av
LineroKillen046
Ja håller med. Och som någon annan spekulerat i, i de aktuella trådarna, kan han ha begått andra mord tidigare också? Han verkar ju "bra" på sin sak, att undanröja kriminella. Och om du tittar igenom hans vänkrets på FB kan du se att där verkar finnas en del 1%are med. Om jag ska vara ärlig tror jag inte han saknar spärrar helt och hållet, eftersom han verkar ha både barn/fru/hund även om de inte lever som en typisk svensk kärnfamilj får jag lite känslan av att han bara verkar ge sig på kriminella element och (såna som gett sig in i leken) inte helt vanliga, icke-kriminella oskyldiga personer. Men som sagt..Om vi vet att han låg bakom ett försvinnande 2011, då ska NH ha varit ca 46 år, vem är det som säger att han började med sina kidnappningar först då? Kan han ha legat bakom andra försvinnanden tidigare som man inte känner till? Och jag håller med dig..Det gör det hela mer intressant, för det är inte varje dag man hör om en svensk som plockat bort 2 kriminella personer varav den ena tillhörande en känd kriminell kurd-släkt.
Jag tycker det är intressant att man har hittat NHs fingeravtryck i den blodiga bilen, på platser där det varit blod. Och att bilen hittas först efter två månader med den försvunnes tillhörigheter i. Lite som att NH medvetet velat att polisen skulle finna de sakerna för att leka med polisen. Annars tror jag inte han skulle vara så dum att han medvetet lät bli att undanröja bevisen också genom att t.ex. sätta bilen i brand. Jag tror han ville att sakerna skulle hittas. Förövrigt tror jag inte han har varit ensam, i något av brotten har han nog fått hjälp. Ska bli intressant att se om han blir fälld för grov misshandel och människorov.
Han kanske är killen man ringer? Fast jag köper dock inte din teori om att medvetet lämna bevisning. Om han medvetet lämnat bevis så tror inte jag det är för en katt/råtta lek utan för att han helt enkelt själv varit medveten om att det inte skulle räcka i en rättegång.
Men ja, nog har den killen MYCKET mer i bagaget. (förutsatt att han är skyldig)
Behöver inte vara fler mord/försvinnande. Men andra grova brott. Min visst fan är oddsen stora för det. Om det försvunnit fler i hans kretsar så är ju oddsen större att han är inblandad än att han inte skulle vara det. Men helt klart en intressant typ och intressanta fall... Han faller lite ur mängden faktiskt. Svennebanan brukar mest gräva ner sina fruar, inte kriminella
När jag skriver "saknar spärrar" menar jag inte att han är helt sinneslös och gör saker utan att tänka. Men han verkar ju inte vara rädd, Enligt vad jag har förstått har ju dessa två BO varit kända kriminella, iaf en av dom. Och det har ju inte varit svårt att få honom som MGM, samt att han faktiskt gjort om det, i så fall.. (förutsatt att han är skyldig) Rätt kyligt.
Hittade inga 1% där... kanske hittade jag fel kille? Skickar PM till dig. Så kan vi fortsätta där.