2009-01-08, 01:20
Medlem
Jag tycker Max har slibbigt kött, känns nästan kokt i konsistensen.

Både Mcd och BK kan man ta en bit av själva köttet för att det är så jävla gott...Max kött smakar kokt kött. Blää
Citera
2009-01-08, 01:41
Medlem
tycker inte köttet på BK smakar nånting alls.
Citera
2009-01-08, 11:22
Medlem
carebears avatar
Max hamburgare känns futtiga på nåt sätt. Köttet är lite slabbigt (tyb blåvitts frysta hamburgare från 80-talet) o tuggmotstånd saknas oftast helt.
Däremot har de rätt goda saker på burgarna.
Men det stora problemet är ju deras hemska kassa system (medveten särskrivning) som knappast uppmuntrar till spontanköp av något...
Hellre en varmhållen burgare, eller microvärmd på BK, än att stå o vänta uppåt 10 minuter på två-tre menyer på Max.
Citera
2009-01-15, 17:30
Medlem
A.Chigurhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BunnY__
tycker inte köttet på BK smakar nånting alls.

Även brödet på bk tycker jag alltid är hemskt torrt. Fick ofta beställa in en ny cola för det gick åt så jävla mkt att skölja ner skiten
Citera
2009-01-15, 17:42
Medlem
Tjohildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Chigurh
Även brödet på bk tycker jag alltid är hemskt torrt. Fick ofta beställa in en ny cola för det gick åt så jävla mkt att skölja ner skiten
Dessutom smakar deras pommes härsket. De t o m luktar härsket. Jag brukar hålla andan när jag går förbi BK på Stockholms central.
Citera
2009-01-15, 17:43
Medlem
Barkin_Doggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
Dessutom smakar deras pommes härsket. De t o m luktar härsket. Jag brukar hålla andan när jag går förbi BK på Stockholms central.

Vad är det för fel på folk
Citera
2009-01-15, 17:44
Medlem
A.Chigurhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda

Mcdonalds pommes då? dem e ju solkiga som få. Smakar som dem legat i vatten eller något.. bläää
Citera
2009-01-18, 21:10
Medlem
Chowies avatar
roligt att folk klagar på bkbröden, det är samma som på max.
förstår inte varför det går så dåligt för bk, kan ha med att göra att svenskar har så sjukt dålig smak.
Citera
2009-01-20, 13:39
Medlem
mannys avatar
Jag har alltid ätit på Max, så är min favorit. Tycker att Mcdonalds har kött som liknar pappkartong och smakar ungefär likadant. Max>McD&BK
Citera
2009-01-20, 19:26
Medlem
vaselines avatar
Max GI-burgare är oslagbara. Det är något i brödet som gör dem helt gudomliga. Sen beställer jag den gärna med pommes frites, utan att skämmas.
Citera
2009-01-20, 20:38
Medlem
eskimås avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaseline
Max GI-burgare är oslagbara. Det är något i brödet som gör dem helt gudomliga. Sen beställer jag den gärna med pommes frites, utan att skämmas.

Hahaha klockrent, pommes med en GI-burgare
Citera
2009-01-20, 20:40
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chowie
roligt att folk klagar på bkbröden, det är samma som på max.
förstår inte varför det går så dåligt för bk, kan ha med att göra att svenskar har så sjukt dålig smak.
"Svenskar"...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in