2008-12-08, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chowie
isf är det bara majonäs

Men alltså det smakar inte alls som mayo, helt annan konsistens också.
Det ser ut som lite mer åt yoghurt hållet om man kollar på färgen.
Citera
2008-12-08, 18:10
Medlem
Chowies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buttertoes
Men alltså det smakar inte alls som mayo, helt annan konsistens också.
Det ser ut som lite mer åt yoghurt hållet om man kollar på färgen.
så är det iaf
Citera
2008-12-09, 14:06
Medlem
Clit_Commanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quasy
hur är hygienen på max? sedan är burgarna alltid färska när man köper dom??

vi använder nya kläder inför varje arbetspass, dagliga rutiner (tex rengöra köket, expokylarna m.m) och ja hamburgarna är alltid färska, lagas ju alltid vid beställning sjävla köttet brukar vara färdigtstekt och ligga och vänta i en värmelåda men där får den ligga max 30 minuter (minns inte siffran exakt men runt en halvtimma) innan den måste kastas.

och de som lagar hamburgarna ska tvätta händerna ett par gånger i timman
Citera
2008-12-10, 10:09
Medlem
Druluss avatar
Max Deluxemål är en riktig höjdare, jävlar va nam-nam! Nu sitter man ju här och blir hungrig!
Föredrar Max starkt framför Donken, går inte ens att jämföra. Har faktiskt aldrig ätit på Burger King så jag kan inte jämföra med dem.
Citera
2008-12-10, 22:49
Medlem
necators avatar
Positivt att Max äntligen hittat till Malmö. Bor just nu utomlands så har missat det. Max utklassar BK och McD med hästlängder. Speciellt Ultimate Cheesemål och sen lite smält ost till pommesen.
Citera
2008-12-26, 14:51
Bannlyst
jag anser att max är riktigt bra... deras frisco bröd (hamburgerbröd) är übergott men jag tycker dock att BK har godare pommes än max, BK har godast pommes av dem allihop... det är vad jag tycker iaf
Citera
2008-12-29, 19:42
Medlem
BonZus avatar
Godaste hamburgaren i världen (som jag smakat på hittils) är frisco, så j-a god att det är otroligt! Sen är deras kycklinghamburgare inte fy skam den heller.

Kommer inte sluta med MAX så länge den finns i min närhet.
Citera
2008-12-29, 21:25
Medlem
Pimpies avatar
chicken classic eller vad den heter är fan guld
Citera
2008-12-29, 22:34
Bannlyst
Att burgarna tillagas på beställning kanske stämmer i diverse skithålor, men inte på restaurangerna i centrala stockholm eller solna (dvs. under tid med genomsnittlig tillströmmning av kunder)
Citera
2008-12-29, 22:37
Medlem
Subb[a]s avatar
Tror Max kommer klara sig ypperligt. Inte nog med att dom gör bästa burgarna av dom tre stora, bk, mcd, dom har en skön historia bakom företaget som dom gärna förtäljer för kunderna. Går säkert hem i Malmö.

Vägrar passera Arlanda utan ett besök på Max där. Deras baconburgare (deluxe?) är jäkligt bra!
Citera
2009-01-02, 19:40
Medlem
HAhaas avatar
Bor inte i Malmö men vi har haft max ett tag här och jag tycker de utklassar mcd och bk. En bk restaurang öppnade här och slog igen efter bara några månader var inte människa där inne efter första månaden typ.

Mcd klarar sig rätt bra dock, men max är väldigt populärt.
Citera
2009-01-07, 19:58
Medlem
Chowies avatar
tycker det är tråkigt att det går så dåligt för bk, det fungerar precis samma sätt som max i tillagning men är faktiskt snäppet godare & ja... mc donalds, det ska vi fan inte ens tala om. ett under att det företaget ens existerar sån djävla skit dom serverar, vad är det för djävla dipper? tråkigt med max att det har blivit mindre & mindre "på beställning" & mer snabbmatsresturang a'la mc donalds.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in