2018-12-04, 23:14
Medlem
strecketss avatar
Menar du deras vanliga vita kartongmuggar?
Senast redigerad av streckets 2018-12-04 kl. 23:17.
Citera
2018-12-04, 23:42
Medlem
Azalinas avatar
Du kan ju alltid testa och faktiskt gå ditt och köpa dig ett meal, om du menar deras kartongmuggar så får de med de, spelar ingen roll vad du köper.
Citera
2018-12-05, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Okandanvandare
Någon som vet hur man får tag på muggar från Max Hamburgarrestaurang? Har sett en fin orange mugg med trycket "Max" (eventuellt stod det något mer på den, sedan var det ett tryck av något slag). Är det något man får med typ deras version av Happy Meal eller något? Skulle gärna vilja ha den, tycker den verkar fin och praktisk.

Någon som vet?

Väl mött

Kan det eventuellt ha varit en Mumin-mugg? Finns glas också. Vet inte om de fortfarande förekommer, men tidigare kunde man få en sådan mugg om man köpte deras barnmeny (MaxBox).
Citera
2018-12-05, 02:19
Medlem
mjukmjukares avatar
MAX är riktigt illa burgare.
Överbearbetad färs vilket lägger fibrer åt alla håll = segt.
Dressingar och sallad/bacon/annat kvalitet lika ojämna som, just MAX!!
Deras signum.
Fi fan!
McD & BK håller ännu flera hundra kliv före.
T.o.m. Berras Burgare & Truck har överraskat positivt jämfört med MAX.
Dom skojar inte.

(undantag har varit en eller två veg.burgare som var plain utan vidrig fettodresssing)

Citera
2018-12-05, 12:34
Medlem
Okandanvandares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av streckets
Menar du deras vanliga vita kartongmuggar?

Citat:
Ursprungligen postat av Azalina
Du kan ju alltid testa och faktiskt gå ditt och köpa dig ett meal, om du menar deras kartongmuggar så får de med de, spelar ingen roll vad du köper.

Jag menar inte kartongmuggarna, den mugg jag tänker på är en mugg i plast med öra.
Citera
2018-12-05, 14:16
Medlem
Okandanvandares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderstarlight
Kan det eventuellt ha varit en Mumin-mugg? Finns glas också. Vet inte om de fortfarande förekommer, men tidigare kunde man få en sådan mugg om man köpte deras barnmeny (MaxBox).

Ja, nu börjar det likna något. Det är en sådan typ av mugg jag söker, samma form som den jag vill ha. Men den jag har sett och helst vill ha ser något annorlunda, på den står det "Max [...]" och sedan är det en bild på snobben om jag inte minns fel. Vet du något om dem?

Om inte, hur länge sen var det dessa muggar förekom i MaxBox? Och vart vänder jag mig för att få tag på dessa?
Citera
2018-12-05, 22:40
Medlem
mjukmjukares avatar
Tycks som att MAX ska syssla med finska plastmuggar.
Inga burgare.
Och absolut inte om det ska vara lite svansföring på dom.

Så.
Köp plastmuggar på MAX.
DET begriper dom tydligen sig på??!

Citera
2018-12-07, 12:56
Medlem
Kleops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
MAX är riktigt illa burgare.
Överbearbetad färs vilket lägger fibrer åt alla håll = segt.
Dressingar och sallad/bacon/annat kvalitet lika ojämna som, just MAX!!
Deras signum.
Fi fan!
McD & BK håller ännu flera hundra kliv före.
T.o.m. Berras Burgare & Truck har överraskat positivt jämfört med MAX.
Dom skojar inte.

(undantag har varit en eller två veg.burgare som var plain utan vidrig fettodresssing)

Jag förstår faktiskt inte hur du kan tycka det... McDonalds i synnerhet har tappat något enormt de senaste åren. Jag kan slå vad om att en cheeseburgare därifrån var godare för fem år sen. Att de slutade med Big Tasty var deras största misstag. Deras kött är inte lika saftiga som Max, deras bröd känns onaturligt och hamburgarna är mindre känns det som. Dressingen är inte heller något att hurra över. Har du verkligen varit på Donken de senaste åren? De blir ju utkonkurrerade av Max av en anledning.
Citera
2018-12-07, 13:39
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleop
Jag förstår faktiskt inte hur du kan tycka det... McDonalds i synnerhet har tappat något enormt de senaste åren. Jag kan slå vad om att en cheeseburgare därifrån var godare för fem år sen. Att de slutade med Big Tasty var deras största misstag. Deras kött är inte lika saftiga som Max, deras bröd känns onaturligt och hamburgarna är mindre känns det som. Dressingen är inte heller något att hurra över. Har du verkligen varit på Donken de senaste åren? De blir ju utkonkurrerade av Max av en anledning.

Vad svamlar du om?
Citera
2018-12-07, 13:40
Medlem
Kleops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiggeSpringnota
Vad svamlar du om?
Äter du bara Big Mac eller? Den är ju exakt likadan.
Citera
2018-12-07, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kleop

Som om Max är bättre. Du nämner exempelvis Donken och deras dressing. Som om Max har en dressing som är något att hurra över. Inte fasen blir det bättre av att de dränker hamburgarna i dressing.

När det gäller Max så har jag aldrig upplevt deras hamburgare som saftiga. Snarare konstiga. Bland annat för att de på något vis känns kokta. Både smakmässigt och i konsistensen. Trots att jag vet att de inte kokar sina hamburgare.
Citera
2018-12-07, 23:04
Medlem
Ja, det gäller att välja sin Max-burgare med omsorg. Originalmål, Maxmål, Friscomål = nej. Spicy chicken, halloumi meal = ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in