2016-04-04, 18:09
Medlem
swebarbs avatar
Köpte idag en tripplecheese och det enda jag har att klaga på att varför envisas max med att köra så förbannat mycket med dressing ? man hinner knappt öppna upp pappret och man är redan kladdig.. lite överdrivet att det öses på så mycket det gör faktiskt inte burgaren godare snarare tvärtom.
Citera
2016-04-04, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Köpte idag en tripplecheese och det enda jag har att klaga på att varför envisas max med att köra så förbannat mycket med dressing ? man hinner knappt öppna upp pappret och man är redan kladdig.. lite överdrivet att det öses på så mycket det gör faktiskt inte burgaren godare snarare tvärtom.

För att dölja sitt äckliga kött.
Citera
2016-04-05, 20:27
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb

Ja, triple cheese är galet kladdig. Man borde få våtservetter till den... Smält ost och kopiösa mängder dressing, samt rätt flottigt kött, blir en smetig kombination.
Citera
2016-04-05, 22:50
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Trippelcheese äts väl bäst med gaffel och kniv? Det är egentligen så man ska äta hamburgare.
Citera
2016-04-06, 04:39
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saturnuspojken
Trippelcheese äts väl bäst med gaffel och kniv? Det är egentligen så man ska äta hamburgare.
Ja så kan man ju lika gärna ta och beställa in lite rödvin till maten också.
Citera
2016-04-06, 06:43
Medlem
Bairuilongs avatar
Citat:

Oj, man lär sig något nytt varje dag. Jag trodde utförandet på en hamburgare med bröd över och under köttet var ett arrangemang för att göra den lämplig att äta med händerna.

Mvh
Citera
2016-04-06, 14:31
Medlem
elliot1990s avatar
Någon som har lagt in en beställning via Max:s app? Ser intressant ut. Kan ändra i menyn själv och lägga till utan att det blir komplikationer. Beställa vid lunch för att hämta ut vid middagstiden, slipper rusningen. Beställa i lugn och ro hemma för att enkelt hämta ut maten. Känns som en riktigt bra idé från Max.
Citera
2016-04-06, 15:14
Medlem
Citat:
Nej, det heter ju handburgare av en anledning...
Citera
2016-04-06, 17:12
Moderator
rotadents avatar
Citat:

Nej, så ska man inte äta hamburgare på Max, om man skulle det hade man nog fått bestick utan att fråga. Jag kan gärna äta burgare som kräver bestick, men inte om jag slinker in på Max för att snabbt trycka en burgare.
Citera
2016-04-08, 11:59
Medlem
NorthSNKRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elliot1990
Någon som har lagt in en beställning via Max:s app? Ser intressant ut. Kan ändra i menyn själv och lägga till utan att det blir komplikationer. Beställa vid lunch för att hämta ut vid middagstiden, slipper rusningen. Beställa i lugn och ro hemma för att enkelt hämta ut maten. Känns som en riktigt bra idé från Max.

Känns som att det då kan bli risk för att din mat lagas lite för tidigt, och sedan varmhålls tills du kommer och hämtar..?
Citera
2016-04-08, 13:08
Medlem
elliot1990s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthSNKR
Känns som att det då kan bli risk för att din mat lagas lite för tidigt, och sedan varmhålls tills du kommer och hämtar..?

Tack för tanken. Det slog mig aldrig. Bäst är förmodligen att gå igenom snabbkassan. Maten görs i ordning på plats, slipper krångliga beställningar vid grillen.
Citera
2016-04-11, 23:38
Medlem
PXfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthSNKR

Maten får endast tillagas 4 minuter innan avhämtning. Hela tanken med mobilbeställningar är att man ska slippa stå i kö och vänta samt beställa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in