Jag tror oxå som majoriteten att Ronaldo kommer att ta hem priset men jag vill gärna ändå se Zlatan som vinnare för när han kom in i sista matchen mot parma förra säsongen och avgjorde med sina två mål. Han har gjort ganska mkt bra för Inter.
En annan tänkbar vinnare är ju självklart Messi fast jag tycker att han har klara svagheter med sitt högra ben.
Nu är vi kanske lite OT men 7 måls skillnad tycker inte jag att man är speciellt nära..
Kanske därför jag sa att vi låg på 14 med bara några omgångar kvar, det kallar jag nära och är ett jävla styrkebesked från backlinjen att ändå bara släppa in 14 mål på då 33-34 matcher eller vad det var.
Kanske därför jag sa att vi låg på 14 med bara några omgångar kvar, det kallar jag nära och är ett jävla styrkebesked från backlinjen att ändå bara släppa in 14 mål på då 33-34 matcher eller vad det var.
26:e omgången släppte United in ett mål vilket var deras 15e. Har jag för mig i alla fall.
Inte lönt. 0 promilles chans att han får det. Alla vi fotbollsälskare kan ju dock hålla tummarna för sympatiska bollgeniet Messi, även om lipsillen från Madiera förmodligen vinner.
Berätta gärna för publiken vem som innehar det rekordet tack!