2006-11-10, 10:52
Medlem
erikgottfrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morango2
Sluta skända namnet!

Det heter Apotekarnes, Apotek + Arnes

Inte Apotekanres, Apotekarnas, Apotekarens med mera.
Jag tyckte att när jag sist drack Apotekarnes () så kom det en bismak, är det bara jag som kännt den?
Citera
2006-11-10, 11:11
Medlem
Mockens avatar
Köp bara inte Bjäre julmust. Den görs ju av Coca cola, som aktivt motarbetat julmusten genom åren.
Citera
2006-11-17, 00:16
Medlem
Var kan man hitta Spendrups lyxmust i Göteborg? Är otroligt sugen på att testa den.
Citera
2006-11-17, 00:21
Medlem
Bjäre var väldigt god
Citera
2006-11-17, 17:14
Medlem
Har nu druckit Spendrups lyxmust. Mycket god must måste jag säga i en grymt snygg flaska.
Citera
2006-11-17, 18:14
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Har nu druckit Spendrups lyxmust. Mycket god must måste jag säga i en grymt snygg flaska.

Har precis köpt hem fyra såna flaskor och tänkte ta sig en sån nu med några saffransgifflar.
Det är alltså verkligen nåt att se fram emot?
Citera
2006-11-17, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chigaran
Har precis köpt hem fyra såna flaskor och tänkte ta sig en sån nu med några saffransgifflar.
Det är alltså verkligen nåt att se fram emot?

Jadå, den var mycket god. Fast jag undrar om det är flaskan som gör att den känns godare än vad den är?
Citera
2006-11-17, 19:28
Bannlyst
Ah, julmust är så jävla gott. Har redan druckit massor, passar man sig inte så har man ju redan tröttnat snart . Bjäre, är inte det Coca-Colas egna julmust? Suger säkert. Vilken är godast då? Har hittils bara druckit Apotekarnes och sedan någon annan som jag inte vet vad den heter, står bara Svenska klassiker på den.
Citera
2006-11-17, 19:41
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Hund-
Ah, julmust är så jävla gott. Har redan druckit massor, passar man sig inte så har man ju redan tröttnat snart . Bjäre, är inte det Coca-Colas egna julmust? Suger säkert. Vilken är godast då? Har hittils bara druckit Apotekarnes och sedan någon annan som jag inte vet vad den heter, står bara Svenska klassiker på den.

Jupp, Bjäre är Coca Colas egna JulMust. Den undvikades av mig eftersom jag anser att Coca Cola inte har på ett julbord att göra.

Svenska Klassiker = Spendrups.

Jag håller nog Apotekarens som bäst för stunden. Lite skumt att de abra säljs på 1,4 liters flaskor dock.
Citera
2006-11-17, 20:26
Medlem
Till de som har smakat Zeuners julmust, är den så god som jag har hört att den ska vara?
Citera
2006-11-17, 20:31
Medlem
Skints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ceefyra
Till de som har smakat Zeuners julmust, är den så god som jag har hört att den ska vara?

Vet inte vad du har hört, men jag kan säga att det är nummer ett för mig!
Citera
2006-11-17, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skint
Vet inte vad du har hört, men jag kan säga att det är nummer ett för mig!

Okej, tack för svaret. Blir väl att inhandla några sådana då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in