2006-11-08, 21:44
Medlem
Trumpeters avatar
Sitter med ett glas kall must framför mig just nu.
Citera
2006-11-08, 21:45
Medlem
landstrykerens avatar
åhh julmust, fy fan va gott.D
Citera
2006-11-08, 21:47
Medlem
oveoves avatar
Sitter och pimplar denna underbara dryck jag också. Apotekarnes är enligt mig den bästa. Har iofs inte gått loss på must från någon av de mindre "kända" tillverkarna, får bli vid nästa inköp. Någon som har tips på bra icke-mainstream-julmust?
Citera
2006-11-08, 21:54
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oveove
Sitter och pimplar denna underbara dryck jag också. Apotekarnes är enligt mig den bästa. Har iofs inte gått loss på must från någon av de mindre "kända" tillverkarna, får bli vid nästa inköp. Någon som har tips på bra icke-mainstream-julmust?

Eldorados Julmust är riktigt god.
Citera
2006-11-08, 22:00
Bannlyst
Citat:

Sög i mig en pava från Banco, den var god, inte lika mycket kolsyra som i Apotek-Arnes.
Citera
2006-11-08, 23:05
Medlem
Proclaimers avatar
Citat:

Som jag nämnde tidigare: Kopparbergs Julmust på burk. Men om det är alltför mainstream kan jag även rekomendera Mora Bryggeris Julmust. Lite dyr, men värd priset.

http://www.morabryggeri.se/prod02.htm

Om du inte har tillgång till den där du bor, kan jag inte annat än lida med dig.
Citera
2006-11-09, 10:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Proclaimer
Som jag nämnde tidigare: Kopparbergs Julmust på burk. Men om det är alltför mainstream kan jag även rekomendera Mora Bryggeris Julmust. Lite dyr, men värd priset.

http://www.morabryggeri.se/prod02.htm

Om du inte har tillgång till den där du bor, kan jag inte annat än lida med dig.
Moras är riktigt god:character56:
Citera
2006-11-09, 13:17
Awaiting Email Confirmation
Drack säsongens första Julmust(apotekarens) igår, som vanligt så var det en av årets höjdpunkter
Citera
2006-11-09, 13:29
Medlem
Citat:

Som säkerligen påpekats i tråden redan, får du tag på Zeunerts julmust är det bara att gratulera... Nån som vet om den finns att inhandla i Sthlms-trakten?
Citera
2006-11-10, 05:23
Medlem
Goggens avatar
Provade på Eldorados julmust tidigare i veckan och måste medge att jag blev positivt överraskad. Att sitta och pimpla enbart julmust är dock ingen hit. Ett glas till en ordentlig måltid är dock ypperligt!
Citera
2006-11-10, 10:34
Medlem
erikgottfrids avatar
Jag tyckte att när jag sist drack apotekarnas så kom det en bismak, är det bara jag som kännt den?
Citera
2006-11-10, 10:40
Medlem
Sluta skända namnet!

Det heter Apotekarnes, Apotek + Arnes

Inte Apotekanres, Apotekarnas, Apotekarens med mera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in