2010-12-14, 17:55
Bannlyst
Har en zeunerts must i kylen som jag strax ska fukta strupen med. Tror aldrig jag smakat just det märket tidigare så ser fram emot den ljuvliga drycken efter alla hyllningar här.
Citera
2010-12-14, 18:27
Medlem
Tjerk.Plekkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShogunAssasin
Kände att det var dags att bunkra! Får se hur länge det räcker denna gången.
Har du hittat dom så där snorbilligt igen, och i sånt fall var?!
Citera
2010-12-14, 18:35
Medlem
ShogunAssasins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjerk.Plekker
Har du hittat dom så där snorbilligt igen, och i sånt fall var?!
ICA kvantum i sickla! 3 för 30 + pant så köpte nu 9 st för 101 dolores!
Citera
2010-12-14, 18:42
Medlem
zepofans avatar
Hur är tillgången på Nygårdas ekfatslagrade? Har sökte den i några butiker utan resultat, senast i dag i en hyfsat stor ICA Kvantum-butik. Slut redan?
Citera
2010-12-14, 18:42
Medlem
Racerbyces avatar
Testade just Coops egna julmust och tycker den var helt okej. Kanske lite sötare än andra, men personligen gillar jag söta drycker så det gjorde inget. Kan dock tänka mig att den kanske inte faller i smaken hos de som inte gillar sött, men smaken är ju som baken. Men bäst är och förblir Zeunerts.
Citera
2010-12-14, 18:54
Medlem
ShogunAssasins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zepofan
Hur är tillgången på Nygårdas ekfatslagrade? Har sökte den i några butiker utan resultat, senast i dag i en hyfsat stor ICA Kvantum-butik. Slut redan?
Har sett den på Coop Forum bland annat, dock smakar den inte bra ju.
Citera
2010-12-14, 19:09
Medlem
Tjerk.Plekkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShogunAssasin
ICA kvantum i sickla! 3 för 30 + pant så köpte nu 9 st för 101 dolores!
Ok, samma pris som 2 för 20:- alltså. Tack hur som!

Citat:
Tjackade några på Hemköp i city för 4 veckor sedan, har inte sett dom sedan dess.
Citera
2010-12-15, 14:59
Medlem
callas300s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBronx
Testade Zeunerts igår och den var inte helt fel.

Zeunerts är den klart bästa! Blev bjuden på den hos en bekant för ett antal år sen, har dock aldrig sett den på hyllan nånstans, vart får man tag på den?
Citera
2010-12-15, 18:05
Medlem
Tjerk.Plekkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av callas300
Zeunerts är den klart bästa! Blev bjuden på den hos en bekant för ett antal år sen, har dock aldrig sett den på hyllan nånstans, vart får man tag på den?
Vanligtvis i någon livsmedelsbutik!
Det är lättare att få hjälp om man talar om var man bor!
Citera
2010-12-15, 18:40
Medlem
Moridin2002s avatar
Jag bor i sthlm/Täby och jag undrar också var man får tag i zeunerts.
Verkar ha fått mycket positiv feedback här så man måste ju prova.
Citera
2010-12-15, 21:18
Medlem
GILikeYourPantss avatar
Citat:

Jag undrar också, jag hittade den tidigare men nu har jag inte sett den någonstans. Den är så sjukt god och lagom storlek också. Zeunerts är ganska god också men jag vill inte dricka 5dl julmust åt gången, och ställer man tillbaka den så blir den avslagen.
Citera
2010-12-15, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GILikeYourPants
Jag undrar också, jag hittade den tidigare men nu har jag inte sett den någonstans. Den är så sjukt god och lagom storlek också. Zeunerts är ganska god också men jag vill inte dricka 5dl julmust åt gången, och ställer man tillbaka den så blir den avslagen.
I och med att deras fatlagrade julmust säljs i en begränsad mängd och flera i tråden har anmärkt på att den har försvunnit från hyllorna så kan man ju tänka sig att de har tagit slut helt enkelt. Om den sålde bättre i år än förra året så kanske Spendrups ökar tillverkningen till nästa år men jag tror det är kört för i år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in