Citat:
Ursprungligen postat av Jawreko
Jani Hurme är 100% säkert. Det var anledningen till att han rasade ihop totalt under Kvalserien, och sedan stack hem till Finland med "ryggproblem"...Snygg mörkerläggning där av föreningen.
Sedan ryktas det att hon hade ihop det med nuvarande lagkaptenen Jesper Damgaard under tennisveckan i Båstad. Damgaard är nyskild för övrigt...

fan vad alla håller på i malmö if. det förklarar varför malmö inte går upp i elitserien. trots att percy pumpar in miljarder med den nya arenan inkluderat klarar inte malmö att ta sig upp till elitserien.
Citat:
Ursprungligen postat av housepussy
När Magnus Johansson lirade för Linköping och de skulle spela i Karlstad så ringde han alltid upp en tjejpolare till mig för att ha lite rajtans tajtans.
Roger Melins fru såg man ofta ragga på muskulösa killar:P är väl allmänt känt att de är med i swingersklubbar.
Kommer ihåg rykten att C Lechtaler som lirade i Björklöven skulle ha satt på ngn spelarfru i Skellefteå?
Pasi Mustonens fru( tränare) gillar visst yngre killar.
Var det inte Fredriks Stillmans fru som Hannula satte på?
Det där med att Tobias Lundström skulle slagit sin tjej låter lite konstigt. Visserligen är han skum men trodde inte han hade våld i sig.
samma sak med leksand. jag har undrat varför de aldrig går upp till elitserien och nyligen fick vi svaret. först maskens skandaler och nu jan banans mobiltelefonsteater. nu när skandalerna är uppe på ytan spelar leksand bättre än på länge.
jag har hört att hannula satt på åkermans fru och en lilla syrra till en annan hv spelare efter det att hannulas tjej blev påsatt av masken. samma lilla syrra har legat med med minst en annan hv spelare med. det är möjligt att hon har vart med fler. stackars lillsyrra.