2008-10-27, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eguren
OK, Malmö If fans, varför fick press och info.chefen Jenny sparken ?
Vilka av spelarna låg hon med...

Jani Hurme är 100% säkert. Det var anledningen till att han rasade ihop totalt under Kvalserien, och sedan stack hem till Finland med "ryggproblem"...Snygg mörkerläggning där av föreningen.

Sedan ryktas det att hon hade ihop det med nuvarande lagkaptenen Jesper Damgaard under tennisveckan i Båstad. Damgaard är nyskild för övrigt...
Citera
2008-10-28, 01:28
Medlem
torstenhingstens avatar
När Magnus Johansson lirade för Linköping och de skulle spela i Karlstad så ringde han alltid upp en tjejpolare till mig för att ha lite rajtans tajtans.

Roger Melins fru såg man ofta ragga på muskulösa killar:P är väl allmänt känt att de är med i swingersklubbar.

Kommer ihåg rykten att C Lechtaler som lirade i Björklöven skulle ha satt på ngn spelarfru i Skellefteå?

Pasi Mustonens fru( tränare) gillar visst yngre killar.

Var det inte Fredriks Stillmans fru som Hannula satte på?

Det där med att Tobias Lundström skulle slagit sin tjej låter lite konstigt. Visserligen är han skum men trodde inte han hade våld i sig.
Citera
2008-10-28, 09:29
Medlem
hummer1s avatar
Under VM i Hensingfors - 98 knullades det runt friskt av bla Salo, fruarna var måttligt roade när de mötte upp sina hemvändande hjältar på Arlanda.
Tommy "Abbe" Albelin kallades under denna resa för "Farfar" för han var äldst och höll sig lugnast i sällskapet....
Citera
2008-10-28, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jawreko
Jani Hurme är 100% säkert. Det var anledningen till att han rasade ihop totalt under Kvalserien, och sedan stack hem till Finland med "ryggproblem"...Snygg mörkerläggning där av föreningen.

Sedan ryktas det att hon hade ihop det med nuvarande lagkaptenen Jesper Damgaard under tennisveckan i Båstad. Damgaard är nyskild för övrigt...

fan vad alla håller på i malmö if. det förklarar varför malmö inte går upp i elitserien. trots att percy pumpar in miljarder med den nya arenan inkluderat klarar inte malmö att ta sig upp till elitserien.

Citat:
Ursprungligen postat av housepussy
När Magnus Johansson lirade för Linköping och de skulle spela i Karlstad så ringde han alltid upp en tjejpolare till mig för att ha lite rajtans tajtans.

Roger Melins fru såg man ofta ragga på muskulösa killar:P är väl allmänt känt att de är med i swingersklubbar.

Kommer ihåg rykten att C Lechtaler som lirade i Björklöven skulle ha satt på ngn spelarfru i Skellefteå?

Pasi Mustonens fru( tränare) gillar visst yngre killar.

Var det inte Fredriks Stillmans fru som Hannula satte på?

Det där med att Tobias Lundström skulle slagit sin tjej låter lite konstigt. Visserligen är han skum men trodde inte han hade våld i sig.

samma sak med leksand. jag har undrat varför de aldrig går upp till elitserien och nyligen fick vi svaret. först maskens skandaler och nu jan banans mobiltelefonsteater. nu när skandalerna är uppe på ytan spelar leksand bättre än på länge.

jag har hört att hannula satt på åkermans fru och en lilla syrra till en annan hv spelare efter det att hannulas tjej blev påsatt av masken. samma lilla syrra har legat med med minst en annan hv spelare med. det är möjligt att hon har vart med fler. stackars lillsyrra.
Citera
2008-10-28, 10:38
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av housepussy
mycket möjligt att det stämmer. holmqvist kommer även i fortsättningen att inkassera lönen han hade i frölunda kontrakttiden ut. det rör sig om ca 200 000 i månanden enligt en polare till mig. man kickar inte någon av holmsqvists klass samt en spelare med den lönen utan bra anledning.

Problemet med det scenariot är att Holmqvist är utköpt för
en månadslön. Mao bullshit.
Citera
2008-10-28, 13:21
Medlem
Tror han är tillbaka i sverige....

och spelar med nått lag som heter typ dala eller dalen eller nått sånt, men kommer fasen inte på namnet (är inte så insatt i hockeyn)

fd Hvspelaren alltså
Citera
2008-10-28, 13:39
Medlem
Johan Ejdepalm i Luleå satte på en gammal Dif spelares 38åriga fru i samband med försäsongen i år! Men inga skandaler vad jag vet än iaf, både flickvän och DIF spelaren är ovetandes än såläng vad jag vet!
Citera
2008-10-28, 14:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av psycho77
Johan Ejdepalm i Luleå satte på en gammal Dif spelares 38åriga fru i samband med försäsongen i år! Men inga skandaler vad jag vet än iaf, både flickvän och DIF spelaren är ovetandes än såläng vad jag vet!

Ursäkta, men det där låter som en riktig rövarhistoria. Vandringsmyterna om Ejdepalm är många och de flesta har (som denna) inget eller mycket lite med sanningen att göra.
Citera
2008-10-28, 14:23
Medlem
Yazzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av verkri
och spelar med nått lag som heter typ dala eller dalen eller nått sånt, men kommer fasen inte på namnet (är inte så insatt i hockeyn)

fd Hvspelaren alltså

Kanske känner igen namnet när du ser det...
http://www.hcdalen.se/Alag/Truppen20...1/Default.aspx
Citera
2008-10-28, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Problemet med det scenariot är att Holmqvist är utköpt för
en månadslön. Mao bullshit.

jag är inte insatt i frölundas verksamhet. jag citerade bara det jag har hört.
min polare hade i alla fall rätt angående hans lön på 200000 i månaden.
Citera
2008-10-28, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hummer1
Under VM i Hensingfors - 98 knullades det runt friskt av bla Salo, fruarna var måttligt roade när de mötte upp sina hemvändande hjältar på Arlanda.
Tommy "Abbe" Albelin kallades under denna resa för "Farfar" för han var äldst och höll sig lugnast i sällskapet....

pfff, det förklarar salos tavla mot vitryssland.
det verkar som om salo gick på landslagssamlingar mer för att ha en orsak att pippa istället för att koncentrera sig på spelet. efter hans tavla mot vitryssland sjönk hans aktievärde rejält och plötsligt fanns det ingen tjej som ville vara med honom.
Citera
2008-10-28, 14:38
Medlem
Tror jag hittat rätt

Citat:
Ursprungligen postat av Yazzo
Kanske känner igen namnet när du ser det...
http://www.hcdalen.se/Alag/Truppen20...1/Default.aspx

Har Hult spelat i Danmark? Isåfall hittade jag svaret på min egen fråga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in