2008-10-14, 21:55
Medlem
Vilka hockeyspelare har satt på andra hockeyfruar eller orsakat skandaler som inte tagits upp i media? Jag är säker på att det finns en del smaskigt att ta upp. Det har ju uppdagats en och annan skandal med hockeyspelare inblandade på sistonde.
Citera
2008-10-14, 21:58
Medlem
berntzies avatar
Mika Hannula om du minns honom, spelade i HV71 avbröt mitt under säsong pga "personliga omständigheter". Det stod i pressen och var väldigt upphypat.

Nu skall jag avslöja något som jag vet är sant, (tillförlitliga källor).
Han var tydligen en riktigt playboy som satte på mer än en annan spelares fru.
Citera
2008-10-14, 22:54
Medlem
enligt ett rätt löst rykte, så ska modos förre målvakt för bra många säsonger sen, tobias lundström ha haft fotboja för att ha slagit sin fru, officiellt var han skadad... är det nån annan som hört detta? eller är det bara ett rykte?

sen det med mika hannulla har jag också hört nåt om, men var det inte så att det var hans fru som blev påsatt av nån annan spelare eller får jag allt om bakfoten
Citera
2008-10-14, 22:59
Medlem
berntzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av captainKangaroo
enligt ett rätt löst rykte, så ska modos förre målvakt för bra många säsonger sen, tobias lundström ha haft fotboja för att ha slagit sin fru, officiellt var han skadad... är det nån annan som hört detta? eller är det bara ett rykte?

sen det med mika hannulla har jag också hört nåt om, men var det inte så att det var hans fru som blev påsatt av nån annan spelare eller får jag allt om bakfoten

Det jag har hört var att han låg med 2-3 stycken andra spelarfruar, och att han blev påkommen och stack därifrån omgående.

Har connections till hans agent nämligen. Lovade att inget säga, men var ändå ett par år sedan nu.
Citera
2008-10-14, 23:41
Medlem
Bubba_med_ks avatar
Om just Mika Hannula står det en del om i denna tråden https://www.flashback.org/showthread.php?t=400586

/Bubben
Citera
2008-10-15, 00:05
Medlem
Blasters avatar
Jan Houkko:

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/...629334,00.html

EDIT: Han misshandlade en kvinna och filmade sig med mobilkameran när han utförda lite olika vuxenövningar, en av dom inte särskilt hetero.
Senast redigerad av Blaster 2008-10-15 kl. 00:09.
Citera
2008-10-15, 08:28
Medlem
mika hannula

jag vet att mika hannulas tjej tröttnade på hans nöjesliv till slut.
hannulas tjej blev därför påsatt av en gammal hockeylegend inom svensk hockey. samme hockeylegend har satt på en och annan spelarfru & cheerleader, och skapat en del skandalrubriker.
mika hannula i sin tur har en och annan spelarfru och spelarsyster på sitt samvete.
sen vet alla om vad jan huokko haft för sig.

leffe boork har bekräftat att under hans tid som förbundskapten för tre kronor var det mycket vanligt att spelare, oavsett gifta eller ogifta, drog upp damer till hotellrummen. boorken fick till med ingripa ett flertal gånger och avvisa en massa damer som hakat på spelare till hotellrummen. en bekräftelse på detta är de tre hockeyspelare som anklagades för våldtäkt.
jag har hört historier om hockeylag som har så kallade laghoror som alla spelare sätter på. hockeyspelare utanför rinken är många gånger inga helgon.
Citera
2008-10-15, 10:40
Medlem
Fredrik Näsvall + Johan Åkermans fru under Åkermans tid i Skellefteå....
Citera
2008-10-15, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roccy
Fredrik Näsvall + Johan Åkermans fru under Åkermans tid i Skellefteå....

Stämmer... Åkerman traskade upp till styrelsen och tvingade dem välja mellan honom & Näsvall.
Citera
2008-10-15, 10:45
Medlem
Ingen spelare iofs men Roger Melin var otrogen -helt öppet ute på krogen- under sin tid i Linköping.
Citera
2008-10-15, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av takidababy
Ingen spelare iofs men Roger Melin var otrogen -helt öppet ute på krogen- under sin tid i Linköping.

Citat:
Ursprungligen postat av housepussy
Stämmer... Åkerman traskade upp till styrelsen och tvingade dem välja mellan honom & Näsvall.

jag har hört att Rxxxx Mxxxx går på swingklubbar.
vet nån om detta är sant?

he, är åkerman så oduglig?
först näsvall och sen hannula med hans fru.
Citera
2008-10-15, 15:23
Medlem
Gustavuss avatar
Visst var det nåt om att Eric Lindros doppat runt bland spelarfruarna, då han själv spelade för Flyers. Det ska ha varit anledningen till att Renberg och ett par lagkamrater till stack från laget. Det ska ha omnämnts i någon tråd här, men nu är det iallafall on topic här.

Under NHL-lockouten för några år sedan floppade Tyler Arnason i Brynäs och fick kicken. Han var tydligen jätteförtjust i Gävles nattliv, men har inte någon mer detaljer om hans bravader där?

Gävle, ja... i början av 90-talet spelades JVM där och åtminstone kanadensarna var helvilda off ice. De satte på brudar hela tiden och var allmänt stökiga. Också här är jag intresserade av detaljer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in