2008-10-19, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av housepussy
mycket möjligt att det stämmer. holmqvist kommer även i fortsättningen att inkassera lönen han hade i frölunda kontrakttiden ut. det rör sig om ca 200 000 i månanden enligt en polare till mig. man kickar inte någon av holmsqvists klass samt en spelare med den lönen utan bra anledning.

Låter ju dock konstigt om Janne Karlsson som tränade Holmqvist när han lämnade LHC inte skulle fört denna info vidare till Frölunda som han visste han skulle återvända till. Holmqvist hade ingen klass i Frölunda... så simpelt kan det vara för att få sparken.
Citera
2008-10-19, 02:56
Medlem
dtoags avatar
Den här tråden gillar jag, keep up the good work!
Citera
2008-10-19, 03:01
Medlem
Challe Berglund knullade med min väninna när hans fru var gravid. Min kompis var bara 18
Citera
2008-10-19, 10:21
Medlem
Som satt på

NU en otrolig sensation :

Svenne Carlsson back i Warpen på 60 talet satt på en annans spelarfru 1966 på Stora Hotellet i Bollnäs. Tidningen Ljusnan kommenterade detta med rubriken : Janne satte sig på Ulla när han han tog fel på stol.
Citera
2008-10-27, 15:46
Medlem
Någon som vet vem denna spelare är

Har hört att en fd spelare i HV71 (spelade i danmark förra sässongen) nybliven pappa och förlovad, levde dubbel liv med fästmö+barn i Jönköping och flickvän i Danmark. Det hela avslöjades bara några veckor innan han skulle stå framför prästen med fästmön.
Det hela slutade med att spelaren lämnade fästmö och barn i Jönköping för att leva "lyxliv" med flickvännen i Danmark. Fästmön och barnet lever på existensminimum utan det minsta bidrag från spelaren.

Kommer inte ihåg vem spelaren är, men han blev pappa på hösten 2006
Citera
2008-10-27, 15:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av verkri
Har hört att en fd spelare i HV71 (spelade i danmark förra sässongen) nybliven pappa och förlovad, levde dubbel liv med fästmö+barn i Jönköping och flickvän i Danmark. Det hela avslöjades bara några veckor innan han skulle stå framför prästen med fästmön.
Det hela slutade med att spelaren lämnade fästmö och barn i Jönköping för att leva "lyxliv" med flickvännen i Danmark. Fästmön och barnet lever på existensminimum utan det minsta bidrag från spelaren.

Vet inte vem det är, men det låter som en cool kille med distans till livets tråkigheter. Hoppas att det går bra för honom med den nya bönan.
Citera
2008-10-27, 16:48
Medlem
ztapooos avatar
fan vad det knullas runt i HV71.
Citera
2008-10-27, 17:59
Medlem
Mattias Remstam lämnade ju HV71 häromåret under lite mystiska förhållande, har för mig att han sa att han skulle lägga av men skrev först på för finska KalPa där det blev några matcher för att sedan flytta till Danmark och Nordsjælland Cobras men just nu spelar han i Borås HC....är det honom du tänker på??
Citera
2008-10-27, 19:27
Medlem
ytterbodas avatar
är stefan..

är Stefan Liv pappa till sin "andra" son...??
Citera
2008-10-27, 21:25
Medlem
Baxters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Jago_
Brendan Shanahan är ju också en riktig tjyv. Han stal lagkamratens Craig Janneys fru, och de är än idag gifta. Och gissa vad frun heter i efternamn

Till historien hör också att dom var bästa polare och kedjekamrater...

Janney blev naturligtvis lagom glad...gick till klubbledningen i St Louis och ställde krav på att det skulle lösas...

Det gjorde dom...

...tradade Janney till Vancouver!

Ouch!
Citera
2008-10-27, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ztapooo
fan vad det knullas runt i HV71.

.
det var det jävligaste. trots att spelarna i hv snarare är kaniner så vinner ändå hv sm-guld.
hannula är borta nu så inga fler skandaler från hans sida tyvärr. väldigt synd tycker jag.

kolla annars på linköping, de har köpt spelare för över 30 miljoner men vinner ingenting. där verkar ingen av spelarna sätta på andra spelarfruar.
den enda skandalen jag känner till med linköping är att deras tränare blev åtalad för att ha bråkat och hotat en krogvakt på fyllan.

att vara en kåt kanin verkar vara ett bra recept för sm-guld.
Citera
2008-10-27, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av verkri

Kim Staal?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in