2009-01-09, 17:20
Medlem
Philliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forulf
Intressant det med Davidsson, det hade jag ingen aning om. Snacka om blixt från en klar himmel. Hur känner du till detta?

Killen har skrivit 1 inlägg... mytoman kanske?
Citera
2009-01-09, 21:53
Medlem
Forulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phillis
Killen har skrivit 1 inlägg... mytoman kanske?

Det vet man aldrig, men han borde åtminstone besvara frågan innan jag väljer att tro på honom....
Citera
2009-01-14, 20:23
Medlem
chribsson2s avatar
Benoit och Olsson har varit ute fler gånger

http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle4186319.ab

Detta är en historia som är betydligt allvarligare än den framstår.
Dessa två herrar har haft klippkort på krogen under säsongen och ledningen har självklart känt till detta. Det var först efter ett möte med fansen där de påpekade att spelarnas dryckesvanor var kända som man valde att agera.

Erfarenheten säger också att om en spelare säger "bara 8 öl" så var det minst 12.
Citera
2009-01-14, 20:27
Bannlyst
ja, polarn hade ett snack med benoit på kvällen efter modo-matchen ang att han inte skulle vara ute och supa under säsong. så motiverade han det med att han har varit så värdelös att han måste dränka sina sorger.
grejen är ju att han hade ju inte bara druckit lite öl utan han var totalt jävla dyngrak.

förövrigt så hoppas jag att du är med på tioöringen?
Citera
2009-01-14, 21:06
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfc
n hade ju inte bara druckit lite öl utan han var totalt jävla dyngrak.

förövrigt så hoppas jag att du är med på tioöringen?
Ja jag anmälde mig för ett par dagar sedan. Knappt man vågar hoppas på fullsatt

OnT så tycker jag att det ska räcka med en rejäl varning för pojkarna.
Citera
2009-01-14, 21:10
Bannlyst
ja, dessutom vore det ju sportsligt korkat att skicka benoit i det här utsatta läget.
Citera
2009-01-14, 21:46
Medlem
Crazy JOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfc
ja, dessutom vore det ju sportsligt korkat att skicka benoit i det här utsatta läget.

Men Olsson skulle jag inte sakna....
Citera
2009-01-15, 00:36
Medlem
2 rykten jag hört... gammalt men ändå.

Att Foppa (!) satt på Niklas Sundströms fru en vecka innan de skulle gifta sig... och att NS därför inte gillar Foppa nuförtiden

och att Håkan Åhlund var otrogen med en tjej som band fast honom, red han, sket på hans mage och gick! (utan att knyta loss han) låter dock för mkt rykte bara...
Citera
2009-01-15, 00:39
Medlem
Ingen som har hört om fredrik sjöström och linda lampenius? undra varför inte fredrik är med i landslaget så länge en viss person är kapten
Citera
2009-01-15, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jadu
Ingen som har hört om fredrik sjöström och linda lampenius? undra varför inte fredrik är med i landslaget så länge en viss person är kapten

han platsar inte.
Citera
2009-01-15, 15:38
Medlem
Brynäs..

Brynäs anhängare kanske minns Marko Toulola (Skavning)?

Han försvann ju från Brynäs till allas besvikelse efter SM-guldet 99.
Efter det var det ju snack inför varje säsong om att han vara nära på att komma tillbaka.

Varför han inte gjorde det?

Djoos hade varit där och viftat med drulen i hans fru.

Nu tänker ni att Djoos slutade ju vid 00/01..
Problemet var att han var kvar i föreningen och då vägrade Marko komma tillbaka till Brynäs. Synd att missa riktigt bra spelare pga sådana saker
Citera
2009-01-15, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ytterbo
2 rykten jag hört... gammalt men ändå.

Att Foppa (!) satt på Niklas Sundströms fru en vecka innan de skulle gifta sig... och att NS därför inte gillar Foppa nuförtiden

och att Håkan Åhlund var otrogen med en tjej som band fast honom, red han, sket på hans mage och gick! (utan att knyta loss han) låter dock för mkt rykte bara...

Ehm, alla kommer ihåg lockoutsäsongen?

Modo hade ju ett riktigt "hemvändarparty".
I princip alla Modos stjärnor från NHL var hemma utom Sundström. Och det var av den anledningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in