2008-10-17, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Ja men knappast att landslagsspelare åker dit om de inte ska spela.

Troligtvis så är det bara arbetarklass från bruksorter som besöker evenemang som OS,fotbolls vm och dyligt!
Citera
2008-10-17, 21:04
Medlem
Gustavuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser Chief
Det var inte polistjejen, det var hans ex-fru.

Ah... trodde det var polistjejen. Om ex-frun skulle dumma sig igen, så är det bra att ha en kvinnlig konstapel med sig. Riktiga män slår inte kvinnor...
Citera
2008-10-17, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavus
Men är Öberg och polistjejen fortfarande tillsammans efter bråket som slutade med att han fick sy handen och missar inledningen av den här säsongen? Det har också varit tyst om en eventuell rättegång sedan dess. De polisanmälde ju varandra, om jag inte missminner mig.

Ja Öberg är fortfarande tillsammans med poliskvinnan. Det var inte hon som var inblandad i sommarens blodsutgjutelse, det var Öbergs ex-fru och mamman till hans barn.

Edit: enligt uppgift så är poliskvinnan lite av ett muskelknippe....
Citera
2008-10-17, 23:03
Medlem
bängrings avatar
Henrik Lundquist snortar kola, eller han gjorde de iaf förra sommaren. Mycket pålitlig källa!
Citera
2008-10-17, 23:12
Medlem
Stefan Liv

Varför hörde man talas om hans ständiga krognärvaro för ett tag sen?
Ganska packad ofta och vid fel tidpunkter. Han försvann ett tag från laget och hörde nåt om att han haft nån affär??....vad det med nån spelares fru då tro???
Citera
2008-10-17, 23:14
Medlem
Egurens avatar
OK, Malmö If fans, varför fick press och info.chefen Jenny sparken ?
Vilka av spelarna låg hon med...
Citera
2008-10-18, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av birne69
Vilken källa då?
Enligt Åkermans förre detta fru har det då aldrigt hänt. Utan det var med dörrvakten. Sen passade det bra att under tiden fick Näsvall gå från klubben och då började detta rykte att Näsvall satt på Åkermans fru.
Var dock Åkerman som var otrogen först!

Enligt Näsvall (ja, jag känner honom och har frågat rakt ut vad som hände) så var det enbart Åkerman som misstänkte att det hade föregått något sådant.

Att Näsvall sedan bröt kontraktet mitt i säsongen hade med tränaren att göra. Näsvall och Tavola drog inte jämt sedan tiden i Boden och N var ytterst tveksam till att överhuvudtaget spela under T:s ledning den säsongen, men blev övertalad att göra ett försök, vilket inte fungerade.
Citera
2008-10-18, 15:37
Medlem
Hunnerkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cam8neely
stämmer inte...det var en dörrvakt som va med Åkermans fru...och dom bor ihop nu....vakten och frun..
Det där med dörrvakten hände efter Näsvallaffären.
Citera
2008-10-18, 15:42
Medlem
Hunnerkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavus
Men är Öberg och polistjejen fortfarande tillsammans efter bråket som slutade med att han fick sy handen och missar inledningen av den här säsongen? Det har också varit tyst om en eventuell rättegång sedan dess. De polisanmälde ju varandra, om jag inte missminner mig.
Ja, de är ihop. Bråket var med hans ex, som är mamma till hans son.
Citera
2008-10-18, 15:45
Medlem
Hunnerkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roccy
Ja Öberg är fortfarande tillsammans med poliskvinnan. Det var inte hon som var inblandad i sommarens blodsutgjutelse, det var Öbergs ex-fru och mamman till hans barn.

Edit: enligt uppgift så är poliskvinnan lite av ett muskelknippe....
Det stämmer att hon är ett muskelknippe.
Citera
2008-10-18, 17:29
Bannlyst
Gabriel Karlsson och Herman Hultgren hade tydligen tävling om vem som kunde sätta på mest brudar under deras tid i Leksand. Nån som vet ngt mer?
Citera
2008-10-18, 23:54
Medlem
dajves avatar
Anledningen till att T. Wallgren lämnade Luleå mitt under säsongen har vär med V. Lindgrens flickvän att göra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in