GUD så många sidor, så OERHÖRT lite kunskap om lagar,regler och rättigheter......
SNYFT: Förslagsvis skaffar du dig en arbetsterapeut, så du får lära dig strukturera din vardag och återinlära hur man knyter sociala kontakter, det är tyvärr sådana färdigheter som "försvinner" med tiden om man inte använder dom regelbundet, istället blir man osäker och tystlåten.
SAMTLIGA
www.personligtombud.se
HELT KOSTNADSFRITT
HELT FRISTÅENDE FRÅN KOMMUN OCH LANDSTING
JOURNALFÖR INGENTING
TILL FÖR DIG HELT OCH HÅLLET
--------------------------------------
Folk som pratar om sömnsvårigheter och div skit med tillvänjning, min läkare flyttade nyligen över mig på Catapresan som jag tar innan jag skall sova, ätit det ca. 4 veckor nu, oavbruten regelbunden sömn, noll biverkningar (såhär långt) inte vanebildade ÖHT och sliter inte heller på kroppens organ som andra mediciner gör.
Dessutom pga att detta läkemedel tekniskt sett saknar grund för verkansgrad för den här typen av problematik (saknas utförliga studier och dyl) så lyckades jag också öppna dörren till att få byta medicineringen jag äter för min ADHD, från Ritalin (metylfenidat) till Modafinil som jag får börja äta någon gång i maj.
Detta har jag lobbyat för en längre tid, då jag upplever att metylfenidat och metamina baserade mediciner hämmar kreativitet och själva tankeprocessen blir väldigt mekanisk, dessutom så är det mediciner som kroppen tar stryk av, och skall jag äta medicin resten av mitt liv så väljer jag gärna bättre alternativ om möjligheten ges.
--------------------------------
SLUTLIGEN SKAFFA PERSONLIGA OMBUD.