Citat:
Ursprungligen postat av Mappmannen
Känner absolut igen det där med att ignorera det som hänt och aldrig röra vid det mer, istället fantiserar jag ihop ett scenario där allting blir fantastiskt i slutändan. Däremot nämner jag inga namn på det där sättet. Jag fantiserar ihop bra personer istället.
Det behöver inte vara namn..utan det går bra med random könsord också
det här kan vara ganska problematiskt om man är ibland folk,
inte för att jag skulle riskera att säga könsord & namn där också
för det kan jag inte..jag får nämligen full känslokontroll ibland människor
("herrskjortor" förslog firefox rättstavare här

) jag inte känner, jag förmår inte att uppvisa hett temperament i berättigade situationer mot människor jag med stor sannolikhet aldrig kommer träffa på igen ändå, men det är en annan längre historia
Istället för olika ramsor av könsord & namn..så blir jag ibland folk istället helt självcentrerad att jag i stort sätt tvingas stänga av den berörde människans som jag samtidigt vill revanschera mig emot, jag går under tiden snabbt igenom ögonblick som redan är döda ögonblick,
eftersom den här personen har gått vidare utan att bry sig om mitt minimalistiska snedsteg givetvis,
för denne person har bytt ämne & förväntar sig att jag också gjort det, för denne är mitt uppe i att förklara en nästkommande instruktion för en uppgift jag nu förväntas utföra,
och det enda han då kommer få tillbaka av mig är upprepade robotsvar som säger "JA" utan att jag reflekterat över vad som sagts, sedan blir jag on my own med mina egna feltolkningar & fantasier över instruktionen, detta uppfattas som handfallenhet
Här är jag i ett nötskal i fråga om när jag missförstår instruktioner ifrån andra, inte låta döda ögonblick flyga iväg direkt & hela tiden vara live,
dock så klarade jag mig bra i adhd testet, "1, 1, 1, 2, 1, 2, 1, 2, 1, 1"
i att identifiera plötsliga skillnader under en uppgift, just innebörden av ovanstående siffror är tydligen skillnaden mellan add & adhd, för detta var allt jag behövde klara av för att avsluta adhd testet i förtid & få add istället, själv har jag vissa problem med att se konkreta skillnader på den där adhd uppmärksamhets-störningen & add varianten, någon som har några idéer?