Citat:
Jag har läst hela tråden, men jag kommer tyvärr inte ihåg allt jag läser, då mitt minne är väldigt trassligt, och jag gärna ställer frågor för att lära mig saker eller höra folks åsikter och förstå hur dom menar, för jag är väldigt trög, och förstår inte allt, jag ber om ursäkt ifall min idioti skapar problem för dig.
Ursprungligen postat av dip
Kutym när man kommer till en ny tråd är att _FÖRST_ spendera tid på att läsa upp sig, särskilt om den frågeställning/tanke man ämnar presentera kan tyckas sannolikt att den gjorts tidigare (särskilt om tråden har över 100 sidor, så krånglig är inte sökfunktionen att använda)
Eller så får man helt enkelt acceptera örfilarna som delas ut pga ignoransen/latheten man valt att stå i skenet av.
Eller så får man helt enkelt acceptera örfilarna som delas ut pga ignoransen/latheten man valt att stå i skenet av.
Måste jag gå tillbaka och läsa igenom varje sida i tråden för att få full koll och slippa få en utskällning för att jag tydligen likställer saker jag inte ens nämner? Eller kan jag få ställa mina korkade frågor som den ignoranta lata människan jag är? Jag tycker nämligen om att lära mig saker, det fastnar bara inte så jävla enkelt. Även om andra har ställt frågor eller svarat på dom, så är det forfarande (för mig) intressant att höra åsikter från olika personer, när jag ställer frågor, på mitt vis, från min tankegång.
Det mest intressanta är att du bemöter mig på samma vis som mina lärare alltid gjort. Självklart är det fel på mig, det förstår ju jag också. Är det för att jag har ADHD eller för att jag är dum i huvudet? Eller kanske båda?
Får jag sluta skriva med dig nu eller har du fler saker du vill örfila mig med?

får kolla på det imorgon, engelska brukar inte va något problem för mig.