Citat:
har du inget bättre för dig än att hålla på som en lallande fåne?
Läs tråden...
blablabla jag tror mer på dom som säger sig ha fått diagnosen efter 20-30 timmars utredning över nån som beter sig som en dryg gnällig barnrumpa över att jag ställer en seriös fråga i för ämnet avsedd tråd.
Du menar att du kommer fortsätta bete dig som en gnällig barnrumpa som inte tål att jag ställer frågor om add i en tråd avsedd för add
Med det där idiotresonemanget så får många utredningstider som är flera år
du måste va bra skadad om du inte förstår att dötid är ointressant, utredningstid är den tid då det praktiskt händer något, att sitta hemma i köket och vänta på en utredning är inte utredningstid...och jag har fortfarande inte frågat om väntetider men det verkar du va för dum för att förstå...
Så håll klaffen och sluta bete dig som en gnällig barnrumpa eller kom med ett ordentligt svar på hur vanligt det är att add feldiagnosticerats gnälliga barnrumpa
Ursprungligen postat av Arne.Anka
har du inget bättre för dig än att hålla på som en lallande fåne?Läs tråden...
blablabla jag tror mer på dom som säger sig ha fått diagnosen efter 20-30 timmars utredning över nån som beter sig som en dryg gnällig barnrumpa över att jag ställer en seriös fråga i för ämnet avsedd tråd.
Du menar att du kommer fortsätta bete dig som en gnällig barnrumpa som inte tål att jag ställer frågor om add i en tråd avsedd för add

Med det där idiotresonemanget så får många utredningstider som är flera år
du måste va bra skadad om du inte förstår att dötid är ointressant, utredningstid är den tid då det praktiskt händer något, att sitta hemma i köket och vänta på en utredning är inte utredningstid...och jag har fortfarande inte frågat om väntetider men det verkar du va för dum för att förstå...Så håll klaffen och sluta bete dig som en gnällig barnrumpa eller kom med ett ordentligt svar på hur vanligt det är att add feldiagnosticerats gnälliga barnrumpa

Du kan alltså inte presentera några sådana exempel på utredningar.
Du förstår heller uppenbarligen inte att TJUGO-TRETTIO timmar inom PSYKIATRIN översätts till 20-30 BESÖK innan utredningarna har varit klara (dom enda besök som extendar över en timme är dom där dom olika testerna man gör utförs)
Det rör sig alltså om ÅTSKILLIGA veckor från början av en utredning TILLS dess att utredningen är klar.
Vidare kan man slutligen konstatera att du är helt _OFÖRMÖGEN_ till att ens ge _ETT_ enda exempel på en av dessa _FYSISKA_ sjukdomar som skulle kunna FELDIAGNOSTISERAS SOM ADHD/ADHD-PI
Du är dock förträffligt enkel att spotta på, så fortsätt du rulla bandet ditt så fortsätter jag sparka.
Kanske skall hålla dig till forum kategorier som avhandlar akvariefiskar och hur "tänd" du blir av personers avatarer, där verkar du iallafall kunna plaska runt med dom andra samhalls-barnen med flyt kuddar, här ligger du på botten sedan länge.