2011-09-05, 12:17
Medlem
Armo har lagt ut en länk på sin facebook sida till svd-artikeln "Han var ytterst aggressiv". Kommentar i loggen av annan person: "Grym du e ska du veta!!! WOOHOOOOO".
Osmakligt.
edit: Han är med i "Sverigedemokraterna ut ur riksdan". Såklart.
Citera
2011-09-05, 12:20
Medlem
Mokoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stavgang
Kan inte du vara med och vakta Erik den svenske TIGERN på din fritid.Du verkar vara mannen för jobbet.Lika klarsynt som Erik.Om ni sedan hör någon tilltalas med namnet Armo eller liknande så klipper du honom direkt.
Tack för ditt förtroende och jag har faktiskt jobbat som livvakt.. otroligt tråkigt jobb måste jag säga...
Men med Erik som objekt kanske det händer lite..
Tror inte jag skulle klippa någon oavsett vad dom heter om dom inte gör sig direkt skyldiga till att vara en säkerhetsrisk.. oavsett vad du nu antyder...
Tackar för din komplimang om min och Eriks klarsynthet
Citera
2011-09-05, 12:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Matamoro
Jisses...att du kan klämma ut så mycket dynga på tre meningar. Är det bara barnungar på det här forumet? Det är självklart inget hatbrott. Eller räcker det med att personen är invandrare för att det ska bli hatbrott? Hatbrott är för övrigt det mest idiotiska svenska lagstiftare kommit på sen pomperipossa-skatten. Det är särlagstiftning som endast förstärker och cementerar ett "vi och dom"-förhållande. Ta nu ditt erbarmerliga nonsenssnack, kryp ner under din sten och börja läsa några böcker istället för att förorena strängen med dina infantila idiotier.
Exakt så är det. Invandrare idag är dömda på förhand. Svenskar kommer aldrig se en invandrare som en svensk och man hatar invandrare oavsett vad.

Hade det varit en svensk dörrvakt hade det inte varit hatbrott då GM alltså rasisten Erik är svensk själv. Tycker det är väldigt obehagligt att se utvecklingen i sverige hur allt fler blir främlingsfientliga. Vi ska ju inte glömma det som hände för inte så länge sen heller då en annan rasist i SD attackerar en invandrare på baren som var bartender, så detta går hand i hand.

Armo dörrvakten känner jag sen tidigare och är utmärkt i sitt jobb, han skulle aldrig behandla någon annorlunda, uppenbart har rassen erik varit otrevligt och våldsam i sina handlingar och Armo kan inget annat gör än att sköta sitt jobb felfritt. Ta reda på fucking fakta innan ni uttalar er och förvarar en jävla rasist.
Citera
2011-09-05, 12:22
Medlem
Mokoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Vadåra? SDare påstår ju hela tiden att 1 av 10 medlemmar är invandrare, eller att man har invandrare som sympatiserat med partiet.

Man har ju faktiskt människor med i SD som insett vart vårat Snea Rike är på väg som har annan etnisk bakgrund, och man kan väl säga att alla som har sett ljuset är välkomna!
Citera
2011-09-05, 12:23
Medlem
Mokoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebnekaisa
Armo har lagt ut en länk på sin facebook sida till svd-artikeln "Han var ytterst aggressiv". Kommentar i loggen av annan person: "Grym du e ska du veta!!! WOOHOOOOO".
Osmakligt.
edit: Han är med i "Sverigedemokraterna ut ur riksdan". Såklart.

I rest my case
Citera
2011-09-05, 12:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggad
Smart att du hänger ut vakten.

I övrigt verkar det inte som att incidenten hade något med vaktens etnicitet att göra. Även om Erik hade slagit vakten skulle det nödvändigtvis inte klassas som hatbrott.

Eftersom Erik själv tydligen har bakgrund som vakt, lär han också ha ganska bra pejl på juridiken. Jag finner det föga sannolikt att någon skulle få för sig att puckla på en tjänsteman, medan två poliser i tjänst tittar på. Att poliserna var civilklädda förstärker bara tesen att det var vakterna som tog sig friheter.

Sedan kanske Almqvist snackade en hel del, vilket säkert är otroligt drygt att stå och höra på som krogvakt. Men det är inte olagligt.

Erik slår vakten pga vaktens hudfärg inget annat. Hade vakten varit svensk hade rasisten inte slagit hand. Det är lätt att ta till våld när man är sur och ens politiska åsikter nekar en. Ganska uppenbart.

Att jag säger vaktens namn spelar ingen roll. Politiskt korrekt kommer skriva upp allt snart ändå.

Jag ser det väldigt sanning att man slår till en vakt med poliser med sig, då man känner sig säkrare och tror man redan har lagen i sina egna händer. Vilket jävla rikspucko denna SD rassen är, skäms ni SD inte över en sån här pajas som förstör och inte kan bete sig på ett civilicerat sätt?
Citera
2011-09-05, 12:29
Medlem
Mokoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexyBlatteKille84
Exakt så är det. Invandrare idag är dömda på förhand. Svenskar kommer aldrig se en invandrare som en svensk och man hatar invandrare oavsett vad.

Hade det varit en svensk dörrvakt hade det inte varit hatbrott då GM alltså rasisten Erik är svensk själv. Tycker det är väldigt obehagligt att se utvecklingen i sverige hur allt fler blir främlingsfientliga. Vi ska ju inte glömma det som hände för inte så länge sen heller då en annan rasist i SD attackerar en invandrare på baren som var bartender, så detta går hand i hand.

Armo dörrvakten känner jag sen tidigare och är utmärkt i sitt jobb, han skulle aldrig behandla någon annorlunda, uppenbart har rassen erik varit otrevligt och våldsam i sina handlingar och Armo kan inget annat gör än att sköta sitt jobb felfritt. Ta reda på fucking fakta innan ni uttalar er och förvarar en jävla rasist.

Nu är ju inte Erik rasist, utan någon som kanske vill föra en lite mer sansad invandrings och flyktingpolitik.. men det är klart, med den retorik ni för så är väl alla som andas kritik mot att öppna Sveriges gränser och låta folkvandringarna börja per automatik rasist.. eller nazist.. eller fascist.. eller filatelist.. take your pick.

Så det är ett hatbrott att Armo angriper Erik?.. ja ett hatbrott från Armos sida då.. har lite svårt att köpa att han är så reko som du försöker antyda här.. Armo?

Vem var det i SD som attackerade en bartender.. *nyfiken*
Citera
2011-09-05, 12:31
Medlem
Quid pro quos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Verkar som att alla är i konspiration gentemot SD.

Haha! Det är komiskt när någon som vill vara sarkastisk i stället uttrycker sanningen som de ser den. För du kan väl inte vara helt okunnig om vad som sker omkring dig, att etablissemanget, mörkhyade och den undergivna opportunistiska massan vill förgöra SD?

Detta är väl vad kloka människor har förutspått, när ockupanterna har givits maktmedel så börjar de använda desamma för att attackera befolkningen.
Citera
2011-09-05, 12:33
Medlem
Mokoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexyBlatteKille84
Erik slår vakten pga vaktens hudfärg inget annat. Hade vakten varit svensk hade rasisten inte slagit hand. Det är lätt att ta till våld när man är sur och ens politiska åsikter nekar en. Ganska uppenbart.

Att jag säger vaktens namn spelar ingen roll. Politiskt korrekt kommer skriva upp allt snart ändå.

Jag ser det väldigt sanning att man slår till en vakt med poliser med sig, då man känner sig säkrare och tror man redan har lagen i sina egna händer. Vilket jävla rikspucko denna SD rassen är, skäms ni SD inte över en sån här pajas som förstör och inte kan bete sig på ett civilicerat sätt?

Jag tycker att Du och lille Armo skall skämmas för att ni inte kan föra en sansad debatt utan angripa demokratin... Och att Erik skulle slagit någon överhuvudtaget lär vi få bekräftat snart nog eftersom en anmälan ligger för granskning.. Jag är dock tveksam till detta, Det fanns ju även ett ögonvittne till händelsen i tråden som gör Eriks version så mycket troligare en den fabulerande smörja du försöker sälja här!
Citera
2011-09-05, 12:43
Medlem
Ignatius Is avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mokos
Nu är ju inte Erik rasist, utan någon som kanske vill föra en lite mer sansad invandrings och flyktingpolitik.. men det är klart, med den retorik ni för så är väl alla som andas kritik mot att öppna Sveriges gränser och låta folkvandringarna börja per automatik rasist.. eller nazist.. eller fascist.. eller filatelist.. take your pick.

Så det är ett hatbrott att Armo angriper Erik?.. ja ett hatbrott från Armos sida då.. har lite svårt att köpa att han är så reko som du försöker antyda här.. Armo?

Vem var det i SD som attackerade en bartender.. *nyfiken*

Om Erik har slagit vakten och det kan styrkas att han gjort så för att vakten var utlänning så är det ett s.k hatbrott. Så även om Erik yttrat sådant som kan vara kränkande för vakten med anspelning på etnicitet. Nu finns det ju inget som talar för detta, men ändå.

http://www.expressen.se/nyheter/1.2202612/william-hahne-kallade-bartendern-for-javla-utlanning

För övrigt är Erik en solklar rasist.
Citera
2011-09-05, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mokos
I rest my case
Han är iofs med i "NEJ TACK ! Till moské i Sverige".

Hans förnamn på facebook verkar inte finnas i den öppna folkbokföringen. Däremot Armen och Areni delar efternamnen Ararat Mnaskan... Kanske smeknamn?
Citera
2011-09-05, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av naile
Han är iofs med i "NEJ TACK ! Till moské i Sverige".

Hans förnamn på facebook verkar inte finnas i den öppna folkbokföringen. Däremot Armen och Areni delar efternamnen A-M... Kanske smeknamn?
Ja, är armenier är väl kristna tror jag?
edit: Kan tänka mig att han har skyddad identiet, man får väl en del hot som dörrvakt?
edit2: Kanske Armen AM är ett alternativ iofs, åldern ligger ju däromkring.
Senast redigerad av Kebnekaisa 2011-09-05 kl. 13:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in