2011-09-04, 10:14
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
Oh vilken snyffthistoria....

För det första, entrévärdar och ordningsvakter är inte tjänstemän, ordningsvakten har bara befogenheter att agera som myndighet... Det bör väl en riksdagspolitiker som du veta?
För det andra så skulle nog Ordningsvakten (det du kallar vakten) inte ens bry sig om han visste att du hade två babianer i uniform bredvid dig då polismyndigheten som bekant är överhuvud för ordningsvakterna.
För det tredje kan dina hundar lätt dra in Ordningsvaktens förordnade på plats om de anser att OVn inte har skött sig, alternativt själv gripa för "tjänstefel"... Vilket inte hände!

Sedan har de med all rätt att ingripa då entrévärden inte ville ha dig i restaurangen och saken blir då ett nödvärnsingripande och du ska åtalas för olaga intrång.

Chansen är ganska stor att det har hänt så som "vakterna" säger har hänt, vi har sett förut hur ni SD legister använder era hundar till att misshandla små tjejer (barn).
Ditt intelligensbefriade pladder fortsätter. Vakter är svin. Vakter ser möjlighet att trycka till någon som de inte gillar. Vakter förstår inte att säpo är där. Säpo kan inte dra in vaktlegitimation på plats din jävla fludderhjärna. Småtjejer och SD? Hur många småtjejer har inte blivit både misshandlade och våldtagna av uppumpade, anabolstinna vakter? Och bakom dem stod Methos och gjorde vågen. Woooooow vaktis!!!
Citera
2011-09-04, 10:15
Medlem
dreamdreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UAA
Han har bara gjort ett enda inlägg i tråden och det enda han säger är att det är en del av en balanserad nyhetsrapportering. Du håller säkert med om att aftonbladet inte heller är den totala sanningen, eller?
Så vilket ställe är då bättre att hitta motpolen än ur personen som faktiskt drabbades?

Det har du rätt i. Aftonbladet och SD-flashback har ungefär samma trovärdighetsgrad.
Citera
2011-09-04, 10:16
Medlem
Där föll en till idiot, snart är det bara Åkesson kvar.

Ont: Ingen av dessa SD-idioter verkar förstå att de har ett ansvar som riksdagsledamot?
Citera
2011-09-04, 10:17
Medlem
UAAs avatar
SDs Erik Almqvist ger sin version på händelsen: https://www.flashback.org/t1646513
Citera
2011-09-04, 10:19
Medlem
Om det gick det till som Erik beskriver, är det inte konstigt att dörrvakterna inte blev gripna?
Citera
2011-09-04, 10:19
Medlem
Storalfs avatar
Utan att veta omständigheterna börjar det bli tröttsamt att läsa om sverigedemokrater som hamnar i bråk. Ja, de blir säkert provocerade och attackerade i många fall men hur lämpligt är det att vara ute och supa på Stureplan som riksdagsledamot? När du är förtroendevald är du inte längre vilken person som helst utan du förväntas föregå med gott exempel och framför allt är du i tjänst dygnet runt.
Citera
2011-09-04, 10:20
Medlem
dreamdreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mirafiori
Betvivlar inte en sekund att det är så här det har gått till. Skall bli intressant att se om aftonbladet vågar skriva sanningen när rättsprocessen är klar.

All heder åt Erik och våra andra SD politiker som är tvungna att leva ett begränsat liv för att försöka få till en ändring i detta svårt sargade land,

Här har vi en naiv sate som sväljer allt som hans idoler säger.
"Betvivlar inte en sekund"
""Vågar skriva sanningen"
"All heder åt stackars SD"

Skulle SD vara en självmordssekt skulle du redan vara död. Patetiskt.

Citat:
Men snälla människa ! Har du inte följt tidningar , TV och radio det senaste året. I 98 fall av 100 beskrivs SD som onda rasister som gärna slåss och super hejdlöst. Kan du på fullt allvar mena att Aftonbladet/expo rapporterar neutralt om SD ?

Exakt. Jag har inte följt tidningarna alls eftersom jag inte läser dynga. Därav är detta nytt för mig. Men vad i helvete har expo med detta att göra? Tänk innan du skriver nästa gång. Detta blev banalt.
Citera
2011-09-04, 10:21
Medlem
Argrashs avatar
Det är ju inte första gången den här Erik Almqvist är inblandad i bråk när han är ute och festar, om det sen är en tillfällighet låter jag vara osagt. Ut med packet summerar det hela bra tycker jag, pajasarna i sd slutar aldrig att förvåna!
Citera
2011-09-04, 10:24
Medlem
P3RK3L3s avatar
Vilken krog var det? Går då lättare att luska ut vilka som jobbade vid den aktuella tidpunkten och på så sätt bilda sig en uppfattning om vad som rimligtvis kan ha hänt.

För övrigt är det väl inget konstigt med om han skulle blivit nekad för att vara en provokativ SD-politiker? Folk blir ju nekade inträde av mindre allvarliga skäl än så. Dessutom kan man inte garantera ordningen om man släpper in en provokativ skånsk Sverigedemokrat, som en hel del känner igen till utseendet, på en Stockholmskrog. Det är verkligen att be om trubbel.
Citera
2011-09-04, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hf89fc
Du är ju fan helt jävla dum i huvudet! Skjut dig själv!

OT: Varesig riksdagsmannen startade bråket eller ej så har han väl ett visst ansvar att inte hamna i en sådan situation. Detta är ju dock inget som bara sker inom SD vilket borde lyftas fram mer!! sd 2014

Jag röstar inte på SD men i detta fall så är det ganska tydligt att det är entrevärden som handlat fel och att poliserna på plats kommer att intyga detta.
Citera
2011-09-04, 10:25
Medlem
loliravers avatar
Citat:
Är detta meningen att vara roligt på något vis ? Om man kollar dina inlägg här på FB så kan man se att du har en stor kärlek för droger av olika slag. Men kanske det vore bra om du inte var så påverkad när du skrev här.

On topic : Nej Erik var inte narkotikapåverkad.

Jag försökte få inlägget att innehålla lite troll humor, men det jag skrev är väl ändå såna saker som man kan berätta för polisen för att undvika att få ett straff för det hela, om tjejer kan påstå att dom blir drogade så fort dom dricker för mycket så har väl en man iallafall rätt att berätta vad som faktiskt hände? Nu vet jag inte om han var påverkad av någon slags narkotika alls men hans historia får mig att tro att han troligen hade blivit drogad, han kanske inte blev drogad för att någon ville utnyttja han sexuellt men kanske för att just få han att smutsa ner ryktet för SD?
Citera
2011-09-04, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gift44
Ditt intelligensbefriade pladder fortsätter. Vakter är svin. Vakter ser möjlighet att trycka till någon som de inte gillar. Vakter förstår inte att säpo är där. Säpo kan inte dra in vaktlegitimation på plats din jävla fludderhjärna. Småtjejer och SD? Hur många småtjejer har inte blivit både misshandlade och våldtagna av uppumpade, anabolstinna vakter? Och bakom dem stod Methos och gjorde vågen. Woooooow vaktis!!!

desperata klubben eller? inte mycket av det du skriver stämmer...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in