Citat:
Ursprungligen postat av micaele
För att 100% utav alla personer som har IQ över fiskmåsnivå anser denna idé vara förödande för diskussionsklimatet som råder på Flashback Forum.
För att... ?
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Vi har härmed konkluderat att du inte tillhör denna grupp, utan mer sannolikt tillhör en generation utav Facebook-användare som önskar framföra dina åsikter mer med ett klick, än en text.
Men...
Det är
du som har IQ som en fiskmås som helt enkelt inte har uppfattat mina argument. Men vi kan ta det igen, lite lugnare, för er som tydligen ligger lite efter i utvecklingen;
Tanken är delvis att man ska slippa skriva, t ex pga tidsbrist, och istället stötta någon som tycker mer eller mindre likadant. Vad är vitsen med två exakt likadana inlägg, men av två olika användare? Man har fortfarande friheten att göra detta förstås, men jag förespråkar valmöjligheten att slippa. En tråd på 32 sidor kan bli 16.
Sen är inte forumet bara för dom som vill skriva, det finns många som bara läser, och jag tror jättemånga glider förbi bara för att dom googlat på ett problem som en Flashbacktråd tagit upp, som dom vill ha en lösning på. Så t ex för att få en snabb lösning på ett problem som jag ju redan nämnt, så skulle en sådan här funktion underlätta.
Kort och gott: Gillar du inte att sortera inlägg på annat sätt än så som det är nu så låt helt enkelt bara bli, men låt oss andra som vill sortera på andra vis ibland få göra det.