Länk
Citat:
Ursprungligen postat av Utopia.
Jag vet att samtliga flashbackare avskyr förändringar på deras favoritforum, speciellt när det handlar om att implentera funktioner som andas minsta modernitet, eftersom detta anses vara att följa trender
Jag är själv lite likadan, men jag har fan funderat länge på det här med en +1-knapp, och jag tror att det skulle höja nivån på forumet rejält, speciellt om man snabbt kunde kolla inlägg som hade fått många +1or i en tråd, se sina egna mest +1ade inlägg, få upp en lista över när folk +1ar ens inlägg, etc. Skulle kanske vara schysst med en begränsning av skiten dock, så att folk inte använder den till ryggdunkeri, utan att de faktiskt gynnar de användare som tar tid att skriva längre, välskrivna inlägg.
Jag funderar ibland på om det kanske inte ändå vore en idé att man införa detta med
gilla inlägg.
Varför vacklar jag?
Jo kanske för att det någon gång per vecka startas en tråd som sedan korgas pga denna tråd finns.
Kanske är det dags att kapitulera vad gäller detta med att med att införa funktioner som egentligen inte innebär någon skada?
I bästa fall kanske man slipper en del +1-inlägg jag vet att dessa raderas iofs.
Men då vore det väl positivt om en person självmant väljer att gilla ett inlägg istället för att göra ett +1-inlägg?