Citat:
Ursprungligen postat av Mamub
Kan du förklara varför det är bra att få veta hur många som tycker likadant som det står i ett visst inlägg?
Som du ser finns det redan nu behov av att personer vill skriva att dom gör det. +1 inlägg.
Man vill visa sin åsikt och stå för den. Så som sagt. Det handlar om att få visa sin åsikt. Skiter i vad andra tycker. Men jag vill visa vad fan jag tycker. Och som jag sa onödigt att formulera om en åsikt som redan står. Och som jag redan skrivit så tillför inte +1 något till diskussionen men det är en åsikt som folk ska få ha. Och jag vet och har redan skrivit att det inte är lika påtagligt att man har den åsikten med det är en kompromiss.
Så igen. Jag vill stå för min åsikt och jag vill visa den. Inte bara stå och se på.
Skiter i om andra bryr sig om mina eller andras åsikter. Men jag har väll lika stor rätt som någon annan här på Flashback att få uttrycka dom? Eller?
Fast vara arg och stå och knyta näven i fickan medan andra protesterar är helt rätta vägen att gå. En svensk tiger.
Men igen. Snälla svara nu när du borde förstå.
En Wiki med alla samlade åsikter är väll perfekt enligt dig. Efter som det inte spelar någon roll hur många som tycker något utan att någon tycker det. Eller vad är felet med det?