2009-12-25, 19:55
Medlem
Phormeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlboroman
Alltså finns INGEN i sverige som sitter 20år, låter som du snackar om saker du inte har en aning om!

Du har rätt i att han inte sitter i sverige.
http://mobil.gt.se/Nyheter/1.1245688/han-ar-svenska-maffians-mordare
Citera
2009-12-25, 19:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Marlboroman
Alltså finns INGEN i sverige som sitter 20år, låter som du snackar om saker du inte har en aning om!
Har jag sagt att han sitter i Sverige? Han sitter i Bosnien.

Dessutom finns det visst folk som sitter 20 år i Sverige. Myran har suttit en bra bit över 20.
Senast redigerad av LuckyPeopleCenter 2009-12-25 kl. 20:13.
Citera
2009-12-26, 00:14
Medlem
jamssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morethanyou
Hahaha Samson Biceps, ja det är ju en jävla stjärna... Men måste ju säga att killen ger ju inget dumt intryck, bara att han har så släpigt sätt att prata, låter medicinerad, men rent språkligt är han ju inget dumhuvud. "Det var ett led i min brottsliga bana" han kan ju uttrycka sig bra mycket bättre än medel"blatten" i förorten i 18-års åldern. Sedan är det han säger så klockrent!

Denna kille hoppas jag att det går bra för!

Ja det gör jag också, han har mer råg i ryggen och säd i pungen än råttan Dano.
Dano har bara vatten i knäna, inte ens vågor i håret har han

God jul önskar jamsson.
Citera
2009-12-26, 11:05
Medlem
[quote=kosmonaut1000]Jo jag vet men ändå blev lite irriterad över att att råttor som dom får cred men ok. Men de var något att räkna med fram till dess att de kom ihop sig med X-Team som bestod av samma folk som de själva-då försvann de fort[/QUOTE Tror d vart nå tjafs med naser och en av dem som startade og,och lille dano ville ej backa upp. det var då det hela började rasa.
Citera
2009-12-26, 14:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Har jag sagt att han sitter i Sverige? Han sitter i Bosnien.

Dessutom finns det visst folk som sitter 20 år i Sverige. Myran har suttit en bra bit över 20.

Precis, både Axmyr och alexandersson (slaktaren) har passerat 20 år för ett bra tag sen, axmyr borde väl passerat 25 nu? Malexander trion kan ju räkna med att få sitta bra mycket mer än 20 år också...!
Citera
2009-12-26, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morethanyou
Precis, både Axmyr och alexandersson (slaktaren) har passerat 20 år för ett bra tag sen, axmyr borde väl passerat 25 nu? Malexander trion kan ju räkna med att få sitta bra mycket mer än 20 år också...!
Axmyr har suttit sen maj 1982! Alltså 27½ år och än är ingen tidsbestämning i sikte...
Och slaktaren Alexandersson kommer nog ut först när han hämtas av begravningsfirman.....
Citera
2009-12-27, 02:43
Bannlyst
OG passa vall battre in pa O-organiserad brottslig verksamhet?
Citera
2009-12-27, 02:48
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sexpacket
OG passa vall battre in pa O-organiserad brottslig verksamhet?

Som det ser ut idag antagligen, men när de var på topp så var det ju ett rejält gäng. Ganska spännande faktiskt, OGs rise and fall, man skulle kunna skriva en bok om det...
Citera
2009-12-27, 13:26
Medlem
Citat:
Det blir ju inte samma sak. De ville inte backa upp det fega skottet som skedde, och jag har för mig att vissa av dem kom ihop sig med Denho. Hade de gått samman mot teamet så hade de kört över dem. De var riktigt galna och tuffa killar som inte var rädda för någon. De utmanade ju för fan N***r och sköt mot honom osv.
De hoppade inte av med en gång utan försökte kriga men märkte att X-Team var riktigt tuffa. Naserligan var då ett mer löst sammansatt nätverk och inte så välorganiserade som X-Team. Vad gjorde Hamdi och Taha mot Xarna förresten?
Citera
2009-12-27, 13:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
De hoppade inte av med en gång utan försökte kriga men märkte att X-Team var riktigt tuffa. Naserligan var då ett mer löst sammansatt nätverk och inte så välorganiserade som X-Team. Vad gjorde Hamdi och Taha mot Xarna förresten?
Jag orkar inte tjata om detta. OG hade manglat dem. Titta vad de sitter för nu så fattar du vilka dårar det var.
Citera
2009-12-27, 13:32
Bannlyst
Och du, hur fan kan du säga att N's gubbar inte var organiserade. Vi snackar ju om en maffiastruktur.
Senast redigerad av LuckyPeopleCenter 2009-12-27 kl. 13:34.
Citera
2009-12-27, 13:32
Medlem
Citat:
Jag orkar inte tjata om detta. OG hade manglat dem. Titta vad de sitter för nu så fattar du vilka dårar det var.
Hamdi och de andra var beredd att gå långt för sin egen skull men inte för en tomteorganisation som OG.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in