2009-11-12, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Hahhahahhh. Vad beställde du?

Jag skulle aldrig köpa något därifrån... Jag VET bara att hans butik sålde fake och att han var medveten om det! Han kan inte ens krana lite schyssta steroider lixom... fett keff, jag har sagt det till honom personligen att han är en nolla, att jag gärna vill träffa honom öga mot öga och jag säger det igen, Han är slut i samma sekund han sätter sin fot i Sverige, då menar jag slut som i andas inte längre!
Citera
2009-11-12, 16:05
Bannlyst
Citat:
Men ge dig nu din dumma idiot. Du har inte en jävla aning om vem som beställde, och vad de kan, etc. Att du däremot tror det om dig själv är skrattretande.

Så Du kallar MIG idiot Japp, så var den diskussionen över. jag har ingen aning om vem som beställde, eller vad de köpte, bryr mig inte för fem öre, men jag vet att alla som köpte fick fake, eftersom det var det som Denho sålde... Min information kommer inte från de som köpte utan från de som sålde.

Men fortsätt du att tro att världen ser ut som aftonhoran beskriver den, att Denho är tung, att han är hedersvärd...??

Han är en fitta som hotar kvinnor och barn beodrar ut bomber i trappuppgångar där det bor kvinnor och barn, säljer fake-steroider TILL barn...
Citera
2009-11-12, 22:46
Medlem
Von0bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eeek1
Tror att alla som sitter bakom sina skärmar och snackar skit hade nog inte vågat säga det till Dano personligen.

Måste man våga säga det till personen man pratar om IRL för att få diskutera någon?

Själv skulle jag inte vilja säga något negativt till en anabolapumpad psykopat som är desperat pga att hans makt håller på att rinna honom ur händerna..Naturligtvis skulle han mosa mig. Det gör honom inte mindre patetisk.
Citera
2009-11-13, 11:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HUFVUDSTADEN
så sant, sitter i aftonhoran och skryter om hur tuffa och kriminella dom är men att dom inte skadar kvinnor och barn och sen skickas den sk sverigepresidenten ner och börjar hota både kvinnan och barnet indirekt,, nä totalt jävla bortgjorda är dom nu spec apajäveln geff, hoppas han får sitt av medfångarna denna gång, förra gången överlevde han men hoppas de gör jobbet ordentligt nu

Geff?
Är det den där svarte killen som inte är allt för vacker och misslyckats med allt annat han tagit för sig?

Inte särskilt vacker och inte särskilt lätt för att få brudar. Som en sista utväg från att hamna helt utanför så gick han med i ett gäng?

Vad var det medfångarna misslyckades med senast?
Citera
2009-11-13, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Geff?
Är det den där svarte killen som inte är allt för vacker och misslyckats med allt annat han tagit för sig?

Inte särskilt vacker och inte särskilt lätt för att få brudar. Som en sista utväg från att hamna helt utanför så gick han med i ett gäng?

Japp det är den blåsvarta, hans utväg är som för hela hans sk brödraskap att vara med i ett gäng, dels för att dessa individer inte klarar sig själva och för att de är för fega för att klara sig på egna ben. De spöade honom riktigt ordentligt så hoppas de gör slut på honom nu och ledaren för barnavdelningen med för den delen . Fast de är ju lite coola som kommer 3 man mot en familjefar och bär skottsäkert och dessutom är tungt beväpnade med fjäderbatong ,, var länge sen jag skrattade så mycket som när kvällstidningen publicerade geff o polacken som en av maffiasnubbarna som styr sverige, jävla amatörer är vad dom 2 är som inte styr ett skit och som lyder en som inte ens vågar närvara i Sverige
Citera
2009-11-13, 13:16
Bannlyst
Lillkillen börjar snacka i rätten nu. Berättar om hur han stod i skuld till "några" och därför skulle omplacera ett "paket" som visade sig innehålla narkotika. Eftersom länskrim hade fullt pådrag efter ett antal bomber så sitter han nu åtalad även för narkotikabrott...
Är det så ledaren satt i system att skuldsätta fattiga tonårspojkar som sen ser sig indragna i kriminalitet för att bli skuldfria...?
Senast redigerad av RipperAxe 2009-11-13 kl. 13:18.
Citera
2009-11-13, 13:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RipperAxe
Lillkillen börjar snacka i rätten nu. Berättar om hur han stod i skuld till "några" och därför skulle omplacera ett "paket" som visade sig innehålla narkotika. Eftersom länskrim hade fullt pådrag efter ett antal bomber så sitter han nu åtalad även för narkotikabrott...
Är det så ledaren satt i system att skuldsätta fattiga tonårspojkar som sen ser sig indragna i kriminalitet för att bli skuldfria...?
Varför utesluter du möjligheten att killen kan ha skuldsatt sig på eget bevåg?
Citera
2009-11-13, 13:33
Bannlyst
Citat:
Varför utesluter du möjligheten att killen kan ha skuldsatt sig på eget bevåg?

Min slutsats är att det handlar om obetalda medlemsavgifter, men det kan kanske vara fel...låter som en riktig fälla för fattiga pojkar att gå med i OG
Citera
2009-11-13, 13:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RipperAxe
Min slutsats är att det handlar om obetalda medlemsavgifter, men det kan kanske vara fel...låter som en riktig fälla för fattiga pojkar att gå med i OG
Obetalda medlemsavgifter är ju en skuld som uppstått pga av killen själv. Kan inte tänka mig att de tvingar folk att bli medlemmar.
Citera
2009-11-13, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Geff?

Ja, han är en loser. Men har en mycket vacker fru/flickvän Avan, och inte några svårighetr att få brudar har jag hört. Jag undrar bara.
Citera
2009-11-13, 16:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pohjolanakka
Ja, han är en loser. Men har en mycket vacker fru/flickvän Avan, och inte några svårighetr att få brudar har jag hört. Jag undrar bara.

Att han är en looser har du rätt i. Att han skulle ha lätt att få brudar har jag dock inte hört fast det tror du väl inte på själv?
Citera
2009-11-13, 16:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HUFVUDSTADEN
Japp det är den blåsvarta, hans utväg är som för hela hans sk brödraskap att vara med i ett gäng, dels för att dessa individer inte klarar sig själva och för att de är för fega för att klara sig på egna ben. De spöade honom riktigt ordentligt så hoppas de gör slut på honom nu och ledaren för barnavdelningen med för den delen . Fast de är ju lite coola som kommer 3 man mot en familjefar och bär skottsäkert och dessutom är tungt beväpnade med fjäderbatong ,, var länge sen jag skrattade så mycket som när kvällstidningen publicerade geff o polacken som en av maffiasnubbarna som styr sverige, jävla amatörer är vad dom 2 är som inte styr ett skit och som lyder en som inte ens vågar närvara i Sverige

Jag tror jag pratar om fel person nu. Det kräket jag menar är nog ledaren som du menar sitter på barnavdelningen. Han är också svart och har regäla negerläppar. Tror han torskade (för vilken gång i ordningen) i den där skogsgläntan då de grävde upp amfetamin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in