2010-03-21, 14:04
Medlem
petters avatar
När ska vi få LPCs åsikt om att Acar kan kombinera att vara "kvinnornas beksyddare" och kvinnornas vakt, hota om våld riktat mot kvinnorna osv på samma gång?

Men angående Acar så väntar jag bara på att han ska börka dyka upp i dokusåpor. Skulle inte förvåna mig om han har ansökt till samtliga svenska och internationella dokusåpor de senaste 3-4 åren. Tänk er honom i paradise hotel. Det skulle bara bli för mycket.

Är det någon som har lyckats kommentera den där efterlysningen (youtube-killen) på rapport24? Jag har verkligen försökt men de raderar min kommentar hela tiden. Jag försöker med snällare och snällare kommentarer hela tiden, sist skrev jag bara att killen har lagt ut en film på youtube. Kritik är inte accepterat.

Edit: Sluta med det där tjatet nu, eller ska det skapas en ny tråd under "Övrigt" där man kan kritisera folk för att de inte vågar visa arbetskompisar/familj/etc vad man vet eller tycker?
Senast redigerad av petter 2010-03-21 kl. 14:11.
Citera
2010-03-21, 14:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av petter
När ska vi få LPCs åsikt om att Acar kan kombinera att vara "kvinnornas beksyddare" och kvinnornas vakt, hota om våld riktat mot kvinnorna osv på samma gång?
Du kan få min åsikt här och nu. Den kombon kan tyckas märklig, men jag som själv drivit in deg vet att man kan ta i så man spricker ibland, av ilska, och jag tror att Denho fick panik nere ifrån Turkiet och kunde inte själv smiska på killen i huset, och då blev det massa onödiga grodor som man givetvis inte ska säga.

Jag gillar inte kvinnovåld men jag tror inte Denho menade det han sa i luren. Jag tror han tiltade.
Senast redigerad av LuckyPeopleCenter 2010-03-21 kl. 14:13.
Citera
2010-03-21, 14:15
Medlem
petters avatar
LPC: Problemet är att det inte bara är vid just det tillfället som kvinnor har "hamnat i skottlinjen".

Edit: Förresten, kan du inte objektivt förklara varför du tycker om OG och Acar? Alltså som en insatt reporter ungefär. HA eller Bandidos kan man rapportera att de har stora internationella nätverk med ett stort antal medlemmar och även kontakter inom polis osv. Numer så har OG väldigt få medlemmar, om OG kommer på tal så börjar folk att skratta. Men du verkar ju ha en bestämd åsikt att det inte är så, därför vore det intressant om du förklarade varför.
Senast redigerad av petter 2010-03-21 kl. 14:22.
Citera
2010-03-21, 14:20
Bannlyst
Citat:
LPC: Problemet är att det inte bara är vid just det tillfället som kvinnor har "hamnat i skottlinjen"

Edit: Förresten, kan du inte objektivt förklara varför du tycker om OG och Acar? Alltså som en insatt reporter ungefär. HA eller Bandidos kan man rapportera att de har stora internationella nätverk med ett stort antal medlemmar och även kontakter inom polis osv. Numer så har OG väldigt få medlemmar, om OG kommer på tal så börjar folk att skratta. Men du verkar ju ha en bestämd åsikt att det inte är så, därför vore det intressant om du förklarade varför.

Okej. Vad menar du mer specifikt?

Ska jag förklara varför jag tycker om OG? Var fan har jag sagt att jag gillar OG? det enda jag nånsin har sagt var att jag gillade dem förr, när de körde med den gamla ligan. Så, vad menar du?
Senast redigerad av LuckyPeopleCenter 2010-03-21 kl. 14:26.
Citera
2010-03-21, 14:32
Medlem
petters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Okej. Vad menar du mer specifikt?

Ska jag förklara varför jag tycker om OG? Var fan har jag sagt att jag gillar OG? det enda jag nånsin har sagt var att jag gillade dem förr, när de körde med den gamla ligan. Så, vad menar du?

Specifikt så menar jag att fd flickvänner har blivit utsatta för tvång och våld samt att på organisationsnivå så har han gett order om att utsätta kvinnor för detsamma vid t.ex indrivningar.

I den här tråden har du försvarat dem i vått och torrt så det är ganska tydligt vad du tycker. Att du sedan brusar upp som du gör nu (eller mot whoisdano) gör bilden ännu tydligare. Jag ville bara veta varför du tar åt dig.
Citera
2010-03-21, 14:39
Bannlyst
Citat:
Specifikt så menar jag att fd flickvänner har blivit utsatta för tvång och våld samt att på organisationsnivå så har han gett order om att utsätta kvinnor för detsamma vid t.ex indrivningar.

I den här tråden har du försvarat dem i vått och torrt så det är ganska tydligt vad du tycker. Att du sedan brusar upp som du gör nu (eller mot whoisdano) gör bilden ännu tydligare.
Jag gillar inte om han gett sig på kvinnor, men försök förstå mig, det florerar så mycket rykten, jag vet inte vad som är sant i detta fallet. Vet du?

Om någon lägger ut bilder på hans barn så reagerar jag. Om whsisdano bara gapar ut massa grejer så känns det inte fel att anmärka. Men jag gillar inte OG, men jag ogillar dem inte heller. De har aldrig gjort mig något, i dagens OG känner jag ingen, och i det gamla gardet så kände jag till flera stycken, och det var mer ordning på dem, alltså de var tokiga, men de sprängde inte dörrar och hotade familjer och sånt.

Jag försöker vara objektiv. men varför ska jag inte försvara någon om de ger sig på hans barn och hans familj? Bara för det så innebär inte det att jag är ett fan av själva OG, för det är jag inte. Och det har jag aldrig påstått att jag är.
Citera
2010-03-21, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Jag gillar inte om han gett sig på kvinnor, men försök förstå mig, det florerar så mycket rykten, jag vet inte vad som är sant i detta fallet. Vet du?

Om någon lägger ut bilder på hans barn så reagerar jag. Om whsisdano bara gapar ut massa grejer så känns det inte fel att anmärka. Men jag gillar inte OG, men jag ogillar dem inte heller. De har aldrig gjort mig något, i dagens OG känner jag ingen, och i det gamla gardet så kände jag till flera stycken, och det var mer ordning på dem, alltså de var tokiga, men de sprängde inte dörrar och hotade familjer och sånt.

Jag försöker vara objektiv. men varför ska jag inte försvara någon om de ger sig på hans barn och hans familj? Bara för det så innebär inte det att jag är ett fan av själva OG, för det är jag inte. Och det har jag aldrig påstått att jag är.

Bara gapar ut en massa grejer?? Jag har gjort ETT inlägg i saken, med några saker punktade som han begått! Jag motsätter mig i samma inlägg att foton på hans familj publicerats i tråden...
Bara gapar ut en massa grejer, hetskampanj var det tidigare...Objektiv...ja tjena!
Som jag sa tidigare, skriv inget så slipper du skämma ut dig!
Citera
2010-03-21, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whoisdano
Hur lätt tror ni det är för Kristin att ta sitt barn och lämna Dano och bara åka hem??

Whoisdano?

Först, jag gillar inte Acar han är svin med sin OG, inte någon "kvinnornas beskyddare"

Men jag vet att Kristin födde barnet I Sverige och var i Sverige med bebis några veckor i oktober igen. Varför skulle hon ha åkt tillbaka, om han slår henne?
Citera
2010-03-21, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pohjolanakka
Först, jag gillar inte Acar han är svin med sin OG, inte någon "kvinnornas beskyddare"

Men jag vet att Kristin födde barnet I Sverige och var i Sverige med bebis några veckor i oktober igen. Varför skulle hon ha åkt tillbaka, om han slår henne?

Ja varför gör kvinnor sånt?
Citera
2010-03-21, 15:08
Medlem
Att "spricka av ilska" när man bötar en familjefar 200 lax för en ursprunglig skuld på 19 dito
100 själv, och ytterligare 100 till "grabbarna"... När man(läs OG)som i detta fall allvarligt hotar familjen för en bot som gäldenären omöjligt kan betala så bör man förstå att polisen ganska snart blir gäldenärens enda alternativ...

Att behöva äta frukosten på skånegatan kan ju inte ha kommit som en total överraskning för herrarna i fråga. En gammal rövare som försöker byta bana i livet har inte samma värderingsgrunder längre, och anser faktiskt polis och åklagare som ett seriöst alternativ i situationer som ovanstående.
Något som dessa herrar borde ha insett kan man tycka... Nu däremot kanske de är på god väg att "spricka av ilska"
Citera
2010-03-21, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whoisdano
Ja varför gör kvinnor sånt?

Undrar också. Men vad jag hört är K inte en sådan kvinna... Hoppas det är inte sant, för hennes skull.
Jag har inte hört att Acar slår Kirstin, men kanske du vet bättre.
Citera
2010-03-21, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pohjolanakka
Undrar också. Men vad jag hört är K inte en sådan kvinna... Hoppas det är inte sant, för hennes skull.
Jag har inte hört att Acar slår Kirstin, men kanske du vet bättre.

Det är faktiskt bara ett antagande från min sida, jag skrev det mest för jag inte sympatiserar med de som hänger ut henne här och säger att det är hennes val osv, vi vet faktiskt inte hur hennes situation ser ut bakom stängda dörrar, så jag tycker vi ska ge henne samt Denhos barn en frisedel och inte hoppa på dem i denna tråd.

Mitt påstående om att han eventuellt piskar på Kristin kommer ifrån att jag VET att han gjort det tidigare, samt hotat tjejer med våldtäkt tidigare, incidenten på Kumla är ett faktum! Jag vet att han är svartsjuk, våldsam och kontrollerande i sina förhållanden, tror ni detta är en snubbe som släpper iväg sin tjej att festa ensam med sina tjejkompisar?
Att han skulle hotat familjen i STrömstad pga av att "han kokade" av ilska är bara löjligt, han hotade en tjej från Gårdsten med att hela O.G skulle köra "tåget" på henne... hon var inte ens hans flickvän!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in