Citat:
Ursprungligen postat av petter
Specifikt så menar jag att fd flickvänner har blivit utsatta för tvång och våld samt att på organisationsnivå så har han gett order om att utsätta kvinnor för detsamma vid t.ex indrivningar.
I den här tråden har du försvarat dem i vått och torrt så det är ganska tydligt vad du tycker. Att du sedan brusar upp som du gör nu (eller mot whoisdano) gör bilden ännu tydligare.
Jag gillar inte om han gett sig på kvinnor, men försök förstå mig, det florerar så mycket rykten, jag vet inte vad som är sant i detta fallet. Vet du?
Om någon lägger ut bilder på hans barn så reagerar jag. Om whsisdano bara gapar ut massa grejer så känns det inte fel att anmärka. Men jag gillar inte OG, men jag ogillar dem inte heller. De har aldrig gjort mig något, i dagens OG känner jag ingen, och i det gamla gardet så kände jag till flera stycken, och det var mer ordning på dem, alltså de var tokiga, men de sprängde inte dörrar och hotade familjer och sånt.
Jag försöker vara objektiv. men varför ska jag inte försvara någon om de ger sig på hans barn och hans familj? Bara för det så innebär inte det att jag är ett fan av själva OG, för det är jag inte. Och det har jag aldrig påstått att jag är.