2009-06-07, 06:41
  #4057
Bannlyst
Förstår inte ditt resonomang där. Du anser att sitta en volta på 8 år för grovt nakotika brott ät ett pundarbrott? Är inte narkotika en av dem största marknaderna i världen? Är inte det mest pengaindrivande brottet för kriminella?

OG är väl ingen firma? Därför sysslar dem med multikriminell verksamhet därav medlemmarnas "pundarbrott"register=)

Jadu, man sitter nog hellre 8 år för att ha dabbat sönder en snubbe efter en misslyckad affär eller efter en blåsning, skulle inte tro det tjabo

Edit: Varför är man en bangare för att man inte har suttit för våldsbrott men för narkotikabrott?
Citera
2009-06-07, 12:21
  #4058
Medlem
Glöm OG, de är borta men det verkar som nya aktörer kommit fram i GBG istället som är samma skrot och korn. Som Tigrarna.
Citera
2009-06-07, 13:47
  #4059
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Skönt att man inte är ensam om att se allvaret i det hela.
Utveckla gärna, vad är det som gör dig så arg "kamrat"?

Ni har säkert sätt den här länken innan, men jag väljer att länka den igen.
http://www.youtube.com/watch?v=gGb8bTiEkFI&feature=related

Att han har lågt IQ visste vi från första början, skönt att få det bekräftat. Tyvärr så är hela programmet skevt vinklat, för att inte snacka om vilken usel prestation av svt´s reporter. Hon måste ha fått sparken efter den insatsen.

Vi behöver inte fler parasiter i det här landet.
Håller med dej fullständigt,,,,Bort med skitet för fan.
Citera
2009-06-13, 20:05
  #4060
Medlem
Detta är från Kåkbladet nr 1 2009:

http://www.kakbladet.com/kb_pdf/KB%2066.pdf


Hälsningar till mina OG-bröder i Sveriges anstalter.
Jeremy Kaczynsky Salberga, Ricardo Caceres Hall,
Abbly M Raage Österåker, Zlatko Jovanovsky Salberga,
Jimmy Youssef Kirseberg, Fadi Barjaoui Norrköping,
Mahad Gadudow Kumla, Tomas Caesar Rpk
Vadstena, Alex Nyström Kumla, Daniel Andersson
Forsyr, Patrik Persson Mariefred, Joel Delvare Österåker,
Ibrahim Arslan, Armin Ratiee, Marcos De Menezes,
Andreas Broden. Snart är min tid slut, vi ses på
utsidan. MVH er storebror Geoffrey



Och:
Geoffrey Kitutu skickar varma hälsningar till mina vänner
runt om i KVV. (Österåker) Peter Svensson, Jussi,
Abdalla S, George, Lasy, Janne S, Sigge, Hiwa.( Kirseberg)
Anders A, (Kumla) Paulo Brasse (Hall) Peppe,
(Halmstad) Kjell Alm (Norrtälje) Sandro Meck, Junior,
(Mariefred) Rasta, (Botkyrka) Bacon. MVH Geoffrey
__________________
Senast redigerad av kosmonaut1000 2009-06-13 kl. 20:08.
Citera
2009-06-13, 22:32
  #4061
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
Detta är från Kåkbladet nr 1 2009:

http://www.kakbladet.com/kb_pdf/KB%2066.pdf


Hälsningar till mina OG-bröder i Sveriges anstalter.
Jeremy Kaczynsky Salberga, Ricardo Caceres Hall,
Abbly M Raage Österåker, Zlatko Jovanovsky Salberga,
Jimmy Youssef Kirseberg, Fadi Barjaoui Norrköping,
Mahad Gadudow Kumla, Tomas Caesar Rpk
Vadstena, Alex Nyström Kumla, Daniel Andersson
Forsyr, Patrik Persson Mariefred, Joel Delvare Österåker,
Ibrahim Arslan, Armin Ratiee, Marcos De Menezes,
Andreas Broden. Snart är min tid slut, vi ses på
utsidan. MVH er storebror Geoffrey



Och:
Geoffrey Kitutu skickar varma hälsningar till mina vänner
runt om i KVV. (Österåker) Peter Svensson, Jussi,
Abdalla S, George, Lasy, Janne S, Sigge, Hiwa.( Kirseberg)
Anders A, (Kumla) Paulo Brasse (Hall) Peppe,
(Halmstad) Kjell Alm (Norrtälje) Sandro Meck, Junior,
(Mariefred) Rasta, (Botkyrka) Bacon. MVH Geoffrey

JA då sitter/satt minst 17stk OG-medlemmar inne just då. KAnske inte är så få trots allt? MEn i GBG är dom inte att räkna med längre iaf.
Citera
2009-06-13, 23:09
  #4062
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldiebutgoldie
JA då sitter/satt minst 17stk OG-medlemmar inne just då. KAnske inte är så få trots allt? MEn i GBG är dom inte att räkna med längre iaf.


Är förvånad att de har så många medlemmar kvar, trodde de flesta hoppat av, sedan vet man ju inte om det som står är sant.
Citera
2009-06-13, 23:56
  #4063
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oldiebutgoldie
JA då sitter/satt minst 17stk OG-medlemmar inne just då. KAnske inte är så få trots allt? MEn i GBG är dom inte att räkna med längre iaf.
Några nya namn ser man där men känner till de flesta, nästan samtliga är bosatta/håller till i stockholms området så där tror jag ändå att de är starka nu då de också har 20-25 medlemmar som inte är frihetsberövade ute i Stockholm.
Finns ett fåtal medlemmar kvar i Göteborg men Göteborg kan de glömma, de kanske borde packa ihop och dra till Stockholm istället.
Tiden får utvisa.

Tillägg: Danos äldre bror fick sig en lång volta för grovt narkotika brott nyligen
Citera
2009-06-14, 01:06
  #4064
Medlem
Oldsch00ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldiebutgoldie
JA då sitter/satt minst 17stk OG-medlemmar inne just då. KAnske inte är så få trots allt? MEn i GBG är dom inte att räkna med längre iaf.


du kanske ska tänka på att G muckade i vintras, så det var ett tag sen, tror inte hälften av alal dem där är kvar
Citera
2009-06-14, 01:48
  #4065
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaze2
Förstår inte ditt resonomang där. Du anser att sitta en volta på 8 år för grovt nakotika brott ät ett pundarbrott? Är inte narkotika en av dem största marknaderna i världen? Är inte det mest pengaindrivande brottet för kriminella?

OG är väl ingen firma? Därför sysslar dem med multikriminell verksamhet därav medlemmarnas "pundarbrott"register=)

Jadu, man sitter nog hellre 8 år för att ha dabbat sönder en snubbe efter en misslyckad affär eller efter en blåsning, skulle inte tro det tjabo

Edit: Varför är man en bangare för att man inte har suttit för våldsbrott men för narkotikabrott?
Säger inte att 8 år är en kaffevolta eller att man är en bangare om man inte suttit för våldsbrott utan att en namngiven person som är tillsatt för att leda en grupp/organisation i svårigheter borde ha potentsial för att leda resten av gänget på rätt sätt. Enligt mig så är detta en pundare som suttit för misslyckade skitbrott och då han torskat har han varit påverkad av droger, alltså en pundare som försökt utföra något som ger pengar men självklart misslyckats. Med bangare så ska jag ta ett exempel, snubben har suttit på ex antal anstalter och fått riktigt med pisk, ska inte hänvisa till nåt spec tillfälle men vi säger att det har hänt EN gång, ska man inte då som en medlem av ett stort multikriminellt gäng hämnas? Hämnades han efter att skallen spräcktes på honom? NEJ, för att?? WUZZ tjabo! Tvekar du så syna ärret på hans skalle, sen kanske du fattar att ni alla simmar i saft, just ja fittsaft
Citera
2009-06-14, 01:54
  #4066
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaze2
Förstår inte ditt resonomang där. Du anser att sitta en volta på 8 år för grovt nakotika brott ät ett pundarbrott? Är inte narkotika en av dem största marknaderna i världen? Är inte det mest pengaindrivande brottet för kriminella?

OG är väl ingen firma? Därför sysslar dem med multikriminell verksamhet därav medlemmarnas "pundarbrott"register=)

Jadu, man sitter nog hellre 8 år för att ha dabbat sönder en snubbe efter en misslyckad affär eller efter en blåsning, skulle inte tro det tjabo

Edit: Varför är man en bangare för att man inte har suttit för våldsbrott men för narkotikabrott?
PS, att skrämma rookies på banan ger ingen kredit
Citera
2009-06-14, 07:33
  #4067
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av azzkiker
PS, att skrämma rookies på banan ger ingen kredit

Cecilia Beckroth ny medlem i OG???
Varför skriver Expressen det som hon säger om det inte är sant, då???
Så OG vill ha golare i sin organisation???
Som golar ner bodybuilders i Göteborg, va?
Låter vettigt...
Citera
2009-06-14, 12:49
  #4068
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
Detta är från Kåkbladet nr 1 2009:

http://www.kakbladet.com/kb_pdf/KB%2066.pdf


Hälsningar till mina OG-bröder i Sveriges anstalter.
Jeremy Kaczynsky Salberga, Ricardo Caceres Hall,
Abbly M Raage Österåker, Zlatko Jovanovsky Salberga,
Jimmy Youssef Kirseberg, Fadi Barjaoui Norrköping,
Mahad Gadudow Kumla, Tomas Caesar Rpk
Vadstena, Alex Nyström Kumla, Daniel Andersson
Forsyr, Patrik Persson Mariefred, Joel Delvare Österåker,
Ibrahim Arslan, Armin Ratiee, Marcos De Menezes,
Andreas Broden. Snart är min tid slut, vi ses på
utsidan. MVH er storebror Geoffrey



Och:
Geoffrey Kitutu skickar varma hälsningar till mina vänner
runt om i KVV. (Österåker) Peter Svensson, Jussi,
Abdalla S, George, Lasy, Janne S, Sigge, Hiwa.( Kirseberg)
Anders A, (Kumla) Paulo Brasse (Hall) Peppe,
(Halmstad) Kjell Alm (Norrtälje) Sandro Meck, Junior,
(Mariefred) Rasta, (Botkyrka) Bacon. MVH Geoffrey


17 st kvar....?? Knappast snarare 11 eller 10 sen 6-7 har hoppat av
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in