2009-02-08, 21:41
  #2953
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Voine
Så mycket kan jag säga att jag vet att det var i varje fall 1 kusin som var medlem, om han är det idag och vilken position han har vet ja ju inte och det är därför jag undrar.

Som jag förstått det så fanns det ytterligare 1 kusin som var medlem enligt vissa personer som jag känner, men en sa att det inte stämde (här på flashback t om), så huruvida det är sant eller inte, det vet jag inte. Men personen ifråga var ialla fall nära till organisationen, även med eller utan medlemskap, så vad den personen gör idag vet jag inte...

Jocke var det jag funderade på, han som var ihopp med Graaf en gång i tiden.

Jocke blev kickad (bad standing) och det förvånar mig inte. Han rymde ju som bekant från häktet i GBG och jag hörde att M.A som han rymde med, han som öppnade fönstret, fick ägna sin tid efter rymningen åt att jaga J.N, istället för att lägga all fokus på att dra abroad. Han köpte sig en puffra å löpte amok i Götet för att få tag på J.N. J.N ringde ju upp media strax efter att hans dunsade i marken efter nedklättringen, och sa att det inte var hans idé att rymma. Fan vad schyst mot M.N.

J.N är en hyfsat tuff kille, som är bra på att ta för sig, men han är även bra på att ställa till det för sig.

När det gäller Denhos släkt så var det nog en eller nåt som var med i OG, men som jag förstod det så var större delen av släkten bakom honom i de konflikterna som uppstod. Det var inte lite assyrer som backade upp dem när det blev fight utanför kyrkan i Frölunda.
Citera
2009-02-08, 21:48
  #2954
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Jocke blev kickad (bad standing) och det förvånar mig inte.

Av vilken anledning fick han sparken? Han var väl en av dom närmaste till presidenten i nämnda organisation och fick t om äran att sitta brevid presidenten när han muckade. Vinden vänder fort eller vadå?


Citat:
När det gäller Denhos släkt så var det nog en eller nåt som var med i OG, men som jag förstod det så var större delen av släkten bakom honom i de konflikterna som uppstod. Det var inte lite assyrer som backade upp dem när det blev fight utanför kyrkan i Frölunda.

Att dom flesta av hans släkt stog bakom honom får väl ändå anses som väldigt självklart?
__________________
Senast redigerad av Voine 2009-02-08 kl. 22:09.
Citera
2009-02-08, 21:49
  #2955
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Voine
Av vilken anledning fick han sparken? Han var väl en av dom närmaste till presidenten i nämnda organisation och fick t om "äran" att sitta brevid presidenten när han muckade. Vinden vänder fort eller vadå?




Att dom flesta av hans släkt stog bakom honom får väl ändå anses som väldigt självklart?

Det är väl knappast självklart att en släkt som en hyfsat religiösa backar upp när det gäller kriminalitet !
Citera
2009-02-08, 21:53
  #2956
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Det är väl knappast självklart att en släkt som en hyfsat religiösa backar upp när det gäller kriminalitet !


Det går nog och disskutera givetvis. Men jag vet att så var fallet hos hans släkt, var relativt många personer i hans släkt som rörde sig i gängets kretsar, både i kärnan och runt omkring. Så mycket vet jag ändå, men där tar det mer eller mindre stopp, detta var ju också X antal år sedan. Hur det är nu idag, vet jag inte och någon får gärna berätta.
Citera
2009-02-08, 21:54
  #2957
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Voine
Vad står 15.7 för?

Samt hur är det med resten av Acar? Är dom fortfarande medlemmar eller har dom hoppat av, har dom ingen hög position överhuvudtaget i nämnda gäng??


15 = O, 7 = G alltså O.G

Dom är en undergrupp till O.G
för mer information se www.15-7.info
Citera
2009-02-08, 21:55
  #2958
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Voine
Det går nog och disskutera givetvis. Men jag vet att så var fallet hos hans släkt, var relativt många personer i hans släkt som rörde sig i gängets kretsar, både i kärnan och runt omkring. Så mycket vet jag ändå, men där tar det mer eller mindre stopp, detta var ju också X antal år sedan. Hur det är nu idag, vet jag inte och någon får gärna berätta.

Eh va ?

Du kan väl berätta lite mer om kärnan och vilka i släkten som var med där
Citera
2009-02-08, 22:01
  #2959
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Eh va ?

Du kan väl berätta lite mer om kärnan och vilka i släkten som var med där


Minns knappt några namn, var ju ett antal år sedan och det är inget jag memorerar heller då det inte direkt ligger i mitt intresse att göra.

Sen vet jag ju inte om kusinen jag frågade om innan är medlem längre i nämnda organisation, samt den andre kusinen... Det var det jag frågade och allt handlar om.

Och nej jag tänker inte nämna dom per namn, dom som känner till organisationen borde utan större problem veta vilka jag pratar om. Speciellt med tanke på att t om jag vet vilka dom är och jag är inte direkt insatt vill jag lova.

Citat:
Ursprungligen postat av nitro,mp
15 = O, 7 = G alltså O.G

Dom är en undergrupp till O.G
för mer information se www.15-7.info

Ok, tack så mycket för infon..
Citera
2009-02-08, 22:02
  #2960
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Voine
Minns knappt några namn, var ju ett antal år sedan och det är inget jag memorerar heller då det inte direkt ligger i mitt intresse att göra.

Sen vet jag ju inte om kusinen jag frågade om innan är medlem längre i nämnda organisation, samt den andre kusinen... Det var det jag frågade och allt handlar om.

Och nej jag tänker inte nämna dom per namn, dom som känner till organisationen borde utan större problem veta vilka jag pratar om. Speciellt med tanke på att t om jag vet vilka dom är och jag är inte direkt insatt vill jag lova.



Ok, tack så mycket för infon..

Varsegood
Citera
2009-02-08, 22:07
  #2961
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voine
Minns knappt några namn, var ju ett antal år sedan och det är inget jag memorerar heller då det inte direkt ligger i mitt intresse att göra.

Sen vet jag ju inte om kusinen jag frågade om innan är medlem längre i nämnda organisation, samt den andre kusinen... Det var det jag frågade och allt handlar om.

Och nej jag tänker inte nämna dom per namn, dom som känner till organisationen borde utan större problem veta vilka jag pratar om. Speciellt med tanke på att t om jag vet vilka dom är och jag är inte direkt insatt vill jag lova.
Ja det var inte mkt till svar du fick på dina frågor, men sa ju att du inte skulle förvänta dig det heller..
Verkar vara mera som att det är du som får svara på Siccis frågor..
Citera
2009-02-08, 22:12
  #2962
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Voine
Minns knappt några namn, var ju ett antal år sedan och det är inget jag memorerar heller då det inte direkt ligger i mitt intresse att göra.

Sen vet jag ju inte om kusinen jag frågade om innan är medlem längre i nämnda organisation, samt den andre kusinen... Det var det jag frågade och allt handlar om.

Och nej jag tänker inte nämna dom per namn, dom som känner till organisationen borde utan större problem veta vilka jag pratar om. Speciellt med tanke på att t om jag vet vilka dom är och jag är inte direkt insatt vill jag lova.



Ok, tack så mycket för infon..

Som jag befarade då,du hade ingen aning om kärnan i OG på den tiden
Citera
2009-02-08, 22:18
  #2963
Medlem
???

Det har jag väl knappast påstått heller? Om det var så det tolkades uttryckte jag mig troligen väldigt slarvigt, tyckte jag gjorde väldigt klart att jag inte direkt är insatt i det ena eller det andra.

Dock så vet t om jag att det var många släktingar som rörde sig kring gänget både i kärnan och runt omkring.

Sen vad du tror, det struntar jag fullständigt i då det knappast ligger i mitt intresse att ens försöka övertyga dig.

DOCK, så tycker jag nu att detta inte hör till i tråden, långt ifrån.. Jag ställde tyckte jag en enkel fråga ang. vissa kusiner, om du inte kan svara på det så kladda inte ner tråden med annat.
Citera
2009-02-08, 22:20
  #2964
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Voine
???

Det har jag väl knappast påstått heller? Om det var så det tolkades uttryckte jag mig troligen väldigt slarvigt, tyckte jag gjorde väldigt klart att jag inte direkt är insatt i det ena eller det andra.

Dock så vet t om jag att det var många släktingar som rörde sig kring gänget både i kärnan och runt omkring.

Sen vad du tror, det struntar jag fullständigt i då det knappast ligger i mitt intresse att ens försöka övertyga dig.

DOCK, så tycker jag nu att detta inte hör till i tråden, långt ifrån.. Jag ställde tyckte jag en enkel fråga ang. vissa kusiner, om du inte kan svara på det så kladda inte ner tråden med annat.

Hur fan kan du påstå att du inte sagt att du inte sagt det om kärnan och vilka som var med där ?

Du sa att hans släkt var med där å det är F E L
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in