Citat:
Ursprungligen postat av Voine
Så mycket kan jag säga att jag vet att det var i varje fall 1 kusin som var medlem, om han är det idag och vilken position han har vet ja ju inte och det är därför jag undrar.
Som jag förstått det så fanns det ytterligare 1 kusin som var medlem enligt vissa personer som jag känner, men en sa att det inte stämde (här på flashback t om), så huruvida det är sant eller inte, det vet jag inte. Men personen ifråga var ialla fall nära till organisationen, även med eller utan medlemskap, så vad den personen gör idag vet jag inte...
Jocke var det jag funderade på, han som var ihopp med Graaf en gång i tiden.
Som jag förstått det så fanns det ytterligare 1 kusin som var medlem enligt vissa personer som jag känner, men en sa att det inte stämde (här på flashback t om), så huruvida det är sant eller inte, det vet jag inte. Men personen ifråga var ialla fall nära till organisationen, även med eller utan medlemskap, så vad den personen gör idag vet jag inte...
Jocke var det jag funderade på, han som var ihopp med Graaf en gång i tiden.
Jocke blev kickad (bad standing) och det förvånar mig inte. Han rymde ju som bekant från häktet i GBG och jag hörde att M.A som han rymde med, han som öppnade fönstret, fick ägna sin tid efter rymningen åt att jaga J.N, istället för att lägga all fokus på att dra abroad. Han köpte sig en puffra å löpte amok i Götet för att få tag på J.N. J.N ringde ju upp media strax efter att hans dunsade i marken efter nedklättringen, och sa att det inte var hans idé att rymma. Fan vad schyst mot M.N.
J.N är en hyfsat tuff kille, som är bra på att ta för sig, men han är även bra på att ställa till det för sig.
När det gäller Denhos släkt så var det nog en eller nåt som var med i OG, men som jag förstod det så var större delen av släkten bakom honom i de konflikterna som uppstod. Det var inte lite assyrer som backade upp dem när det blev fight utanför kyrkan i Frölunda.
???