2009-01-27, 02:17
  #2377
Bannlyst
vet inte, det är bara cut´n paste från slutet forum

Brevet börjar alltså med texten "Hej"

den första delen av texten jag quotade är inte från själva mailet, utan från forumet, dvs personen som berättar att han fått brevet (han stavar mailadressen fel)

men flera säljare där bekräftade att dom också fått såna brev,

läderlasse är inte känd för att vara nån mästare på att stava.
Och han har gjort hembesök förr + att språket stämmer så jag ser ingen anledning att betvivla sanningshalten
__________________
Senast redigerad av BabyMan 2009-01-27 kl. 02:21.
Citera
2009-01-27, 04:02
  #2378
Medlem
Sleazebags avatar
Någon som vågar spekulera i hur våra älskade myndigheter kan tänkas reagera på att OG öppet står bakom hela den här marknaden?
Det sticker som bekant redan ordentligt i ögonen på dem men en sådan sak torde väl förvärra situationen ytterligare. Kanske något som skulle kunna snabba på en eventuell analog-lag?
Verkligen bekymrande det här, men för att en bojkott ska bli effektiv så krävs det också en mer legitim källa att handla ifrån och den saknas väl i nuläget.

Suck. Saknar serotoninstorm. Givetvis var lädret så illa tvungen att armbåga sig in på marknaden igen.
Citera
2009-01-27, 07:03
  #2379
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillside
Fråga dom självutnämna allvetarna i tråden dom verkar ju ha bra koll på vad som sker och inte sker

Seriöst, du har utnämnt dig själv till Flashbacks orakel nr 1, så ut med allt du vet då, eller knip igen.

Troll!
Citera
2009-01-27, 08:38
  #2380
Medlem
Marlboromans avatar
Så hur mycket cash tror ni Dano drar in per månad? Borde vara en hel del iaf? 100k? Eller mer?
Citera
2009-01-27, 09:26
  #2381
Medlem
alpha-betas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlboroman
Så hur mycket cash tror ni Dano drar in per månad? Borde vara en hel del iaf? 100k? Eller mer?

Hmm, dra in 100k i månaden och slicka kuverter går inte riktigt ihop i min värld...Att slicka kuverter låter mer som en desperat lösning för någon som har insett att hans bästa dagar är över och att kassan sinar.
Citera
2009-01-27, 10:05
  #2382
Bannlyst
Citat:
Kommer de lyckas?

Kort sagt nej. Men folk kan ju bli rädda och betala ändå.
Citera
2009-01-27, 10:24
  #2383
Medlem
Luposs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyed Joe
FEL. Jag respekterar msk som lyckas med det de har satt upp som mål, när folk lyckas. Kriminell eller ej. Btw. Om du inte är intresserad av kriminella, vad gör du i den här tråden?
Fenomenet "fjortis runkar till svettig turk" är ett minst lika gott skäl till att besöka denna tråd.
Citera
2009-01-27, 10:25
  #2384
Medlem
Marlboromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alpha-beta
Hmm, dra in 100k i månaden och slicka kuverter går inte riktigt ihop i min värld...Att slicka kuverter låter mer som en desperat lösning för någon som har insett att hans bästa dagar är över och att kassan sinar.

Hur vet ni att det är han själv som gör det? Hur många medlemmar har og? Medlemsavgiften på 2k sen hälften av det går till dano+ div andra inkomster?
Borde väl lätt komma upp i 100k? Alltså jag har ingen aning, finns det ingen som är mer insatt, fast då vill man nog inte sitta o snacka om det?
Citera
2009-01-27, 10:58
  #2385
Medlem
Calle.s avatar
Vill man skrämmas och tas på allvar, så är det en bra början att lära sig svenska. Jag antar att varenda säljare som fått det där brevet har utbrustit i ett stort skratt.

OG måste ju vara bland det löjligaste som hänt Sverige i kriminell väg, vilka klåpare.
Finns nu även Original Pharma och Original Inkasso-grupper på Facebook, skapade utav pajasen Martin Faltin.

Original Leather.
Citera
2009-01-27, 11:06
  #2386
Medlem
Det måste vara nån som skämtar? Att skriva en så dåligt uppbyggd text och väntas bli tagen på allvar kan bara inte vara möjligt. Borde inte OG har råd med stavningskontroller om de nu är så stora och mäktiga..?

Eller så har verkligen LL fått hybris av bibliska mått..
Citera
2009-01-27, 11:20
  #2387
Medlem
CXTs avatar
Sköt er så blir ni hängarounds!
Citera
2009-01-27, 11:24
  #2388
Bannlyst
hello

Citat:
Ursprungligen postat av Marlboroman
Hur vet ni att det är han själv som gör det? Hur många medlemmar har og? Medlemsavgiften på 2k sen hälften av det går till dano+ div andra inkomster?
Borde väl lätt komma upp i 100k? Alltså jag har ingen aning, finns det ingen som är mer insatt, fast då vill man nog inte sitta o snacka om det?


Dom är ju runt 100st säkert om inte mer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in