Någon som vågar spekulera i hur våra älskade myndigheter kan tänkas reagera på att OG öppet står bakom hela den här marknaden?
Det sticker som bekant redan ordentligt i ögonen på dem men en sådan sak torde väl förvärra situationen ytterligare. Kanske något som skulle kunna snabba på en eventuell analog-lag?
Verkligen bekymrande det här, men för att en bojkott ska bli effektiv så krävs det också en mer legitim källa att handla ifrån och den saknas väl i nuläget.
Suck. Saknar serotoninstorm. Givetvis var lädret så illa tvungen att armbåga sig in på marknaden igen.