[quote=Hillside]
Har du inte läst mina inlägg? Nu snackar du skit så det stänker om det, vem tror du att du är? Känner dom tyngsta snubbarna som blir miljonärer som kan köpa hus, bilar och båtar kontant

[quote]
ja jag kanner sana gubbar.
Citat:
Jag vet folk som har köpt saker kontant också, vissa får fogden/skatteverket i röven, vissa klarar sig. Men varför riskera det?
Varfor riskera fa "ogonen pa sig" genom att stalla upp pa interjuver och saga att man ar kriminell (mahmud och wojtec och aven geofrey)
Citat:
Vet ett par stycken i våra storstäder kan jag säga dig, vet folk som har åkt dit för att bilhandlarna har valt att arbeta med polisen. Att det sedan inte uppmärksammas i median är en annan femma. Vet en hel del saker som händer som inte tas upp i median, det vet säkert du också om du nu känner massa folk som du påstår.
Tar garna ett PM om bilhandlarna, namn pa firma och nar dom "akt dit" och om du vill namn pa de som blivit av med sina bilar.
Citat:
Dom vet att han är kriminell och att han har suttit typ halva sitt vuxna liv. Vad kan bli taget från dom? Inte ett skit.
Vad svamlar du om? forstar nada?
Citat:
Skryta om att du har tjockt med kontanter och en fet bil som du har köpt kontant, där blir du av med pengarna och bilen om du har otur. Förstår du skillnaden?
Om du vet hur du ska gora sa finns ingen risk att bli av med nanting.
Om nu OG har sa feta cash som du sager vad lagger dom alla sina millar pa? Dom kan uppenbarligen inte kopa ett skit (varken bilar, lagenheter, batar) eftersom "det ar onodigt att ta sana risker" som du sjalv uttrycker det, varfor da ens va kriminell och tjana cash om man inte ens kan spendera dom, aterigen eftersom "det ar onodigt att ta sana risker" som du sjalv uttrycker det?!
Citat:
Polisen har haft ögonen på OG lääänge, men jag menar dra på sig onödig uppmärksamhet från skatteverket och kronofogden.
Men att dra pa sig snuten genom att skryta om sin kriminalitet i media ar helt logiskt da, menar du?
Citat:
Vet folk i OG som kör feta bilar, men vet dom som också kör fula bilar. Men att säga att OG inte har pengar är helt jävla fel.
Forst sa kor Og inte feta bilar eftersom det drar till sig fogden/skatteverket sen sa kor helt plotsligt visa av dom feta bilar?

Hur ska du ha det egentligen?
PM om vilka i OG som kor bilar i miljonklassen tack
Citat:
Javisst kör alla dina vänner dom nyaste och fetaste bilarna

. Kör en rs4, va kör du? utan att snacka skit nu.
Sitta anonymt och skryta pa natet vad man har for bil? Later typ som turk-hassan som sager: "jo du vet min kusin va, han har varsta merca mclaren vet du, vada visa upp den? nae du vet han har inte tid just nu va..."
Och rs4:a? du skulle formodligen inte ens fa provsitta i en hos en bilhandlare!
sa ta nu din rs4:a och ak till onske-drommarnas land, sa traffar du sakert Dano dar ocksa
Citat:
Jag har väll inte antytt att Möller inte är smart? :s Men skatteverket kräver ju honom på miljonbelopp för att han just lever som han gör. Han har stora problem faktiskt även om han tjänar miljoner.
Ja han har ju "jattestora" problem, fogden kanske tar hans 20-millars villa i sydafrika? Jomenvisst vettu