2009-01-28, 20:17
  #2485
Medlem
gobbegroggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillside
Tror du verkligen inte att detta ger pengar? Tror du inte att läder lasse har sin lilla marknad där han tjänar pengar eller allt han har gjort har han gjort för han tycker det är kul, inte för att tjäna pengar?

Hur vet du att dom inte tjänar pengar? Berätta det för mig är du snäll.

nej, lägga ut fjortisporr och fulla utnyttjade tjejer gör man nog inte för det är skoj, utan för att tjäna pengar.. så helt rätt!
Citera
2009-01-28, 20:20
  #2486
Medlem
Aholes avatar
[quote=Hillside]


Har du inte läst mina inlägg? Nu snackar du skit så det stänker om det, vem tror du att du är? Känner dom tyngsta snubbarna som blir miljonärer som kan köpa hus, bilar och båtar kontant [quote]

ja jag kanner sana gubbar.

Citat:
Jag vet folk som har köpt saker kontant också, vissa får fogden/skatteverket i röven, vissa klarar sig. Men varför riskera det?

Varfor riskera fa "ogonen pa sig" genom att stalla upp pa interjuver och saga att man ar kriminell (mahmud och wojtec och aven geofrey)


Citat:
Vet ett par stycken i våra storstäder kan jag säga dig, vet folk som har åkt dit för att bilhandlarna har valt att arbeta med polisen. Att det sedan inte uppmärksammas i median är en annan femma. Vet en hel del saker som händer som inte tas upp i median, det vet säkert du också om du nu känner massa folk som du påstår.

Tar garna ett PM om bilhandlarna, namn pa firma och nar dom "akt dit" och om du vill namn pa de som blivit av med sina bilar.



Citat:
Dom vet att han är kriminell och att han har suttit typ halva sitt vuxna liv. Vad kan bli taget från dom? Inte ett skit.

Vad svamlar du om? forstar nada?

Citat:
Skryta om att du har tjockt med kontanter och en fet bil som du har köpt kontant, där blir du av med pengarna och bilen om du har otur. Förstår du skillnaden?

Om du vet hur du ska gora sa finns ingen risk att bli av med nanting.

Om nu OG har sa feta cash som du sager vad lagger dom alla sina millar pa? Dom kan uppenbarligen inte kopa ett skit (varken bilar, lagenheter, batar) eftersom "det ar onodigt att ta sana risker" som du sjalv uttrycker det, varfor da ens va kriminell och tjana cash om man inte ens kan spendera dom, aterigen eftersom "det ar onodigt att ta sana risker" som du sjalv uttrycker det?!



Citat:
Polisen har haft ögonen på OG lääänge, men jag menar dra på sig onödig uppmärksamhet från skatteverket och kronofogden.

Men att dra pa sig snuten genom att skryta om sin kriminalitet i media ar helt logiskt da, menar du?

Citat:
Vet folk i OG som kör feta bilar, men vet dom som också kör fula bilar. Men att säga att OG inte har pengar är helt jävla fel.

Forst sa kor Og inte feta bilar eftersom det drar till sig fogden/skatteverket sen sa kor helt plotsligt visa av dom feta bilar? Hur ska du ha det egentligen?

PM om vilka i OG som kor bilar i miljonklassen tack




Citat:
Javisst kör alla dina vänner dom nyaste och fetaste bilarna . Kör en rs4, va kör du? utan att snacka skit nu.

Sitta anonymt och skryta pa natet vad man har for bil? Later typ som turk-hassan som sager: "jo du vet min kusin va, han har varsta merca mclaren vet du, vada visa upp den? nae du vet han har inte tid just nu va..."
Och rs4:a? du skulle formodligen inte ens fa provsitta i en hos en bilhandlare!
sa ta nu din rs4:a och ak till onske-drommarnas land, sa traffar du sakert Dano dar ocksa



Citat:
Jag har väll inte antytt att Möller inte är smart? :s Men skatteverket kräver ju honom på miljonbelopp för att han just lever som han gör. Han har stora problem faktiskt även om han tjänar miljoner.

Ja han har ju "jattestora" problem, fogden kanske tar hans 20-millars villa i sydafrika? Jomenvisst vettu
__________________
Senast redigerad av Ahole 2009-01-28 kl. 20:25.
Citera
2009-01-28, 20:31
  #2487
Medlem
Aholes avatar
[quote=Hillside]
Citat:
Att kriminella leasar bilar är inget nytt kära du. Men för dom som inte vet hur det går till kan du ju berätta här som svar?

Uppenbarligen visste du inte det foren ikvall, du har ju precis sagt att "leasa" bil inte ar smart!

Citat:
Hur går det till när kriminella leasar en bil på en bilfirma och betalar med kontanter?
Hur gör dom med insättningarna för att det ska se äkta ut?
Eller ska dom säga att dom betalade 800 000 på en gång kontant på bordet?
Är det inte lika lätt att be exempelvis någon man känner ta ett lån till bilen där du sedan betalar till dom?

Eller hur går det till min unge man? Berätta gärna utförligt

Beratta sa att du senare i en annan trad eller under nytt nic kan spela som om du vet hur det gar till nar kriminella "tvattar" pengar?
Nae tror inte det va, men du kan ju istallet beratta hur du finanserade "din rs4:a", en 09:a kostar dryga millen, du maste ha bakat manga pizzor for den
Citera
2009-01-28, 20:37
  #2488
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahole
Varfor riskera fa "ogonen pa sig" genom att stalla upp pa interjuver och saga att man ar kriminell( mahmus och wojtec och aven geofrey)

För att skryta om att man är kriminell är inget som gör att fogden/skatteverket får ögonen på dig.




Citat:
Tar garna ett PM om bilhandlarna, namn pa firma och nar dom "akt dit" och om du vill namn pa de som blivit av med sina bilar.

Kan säga att det va mellan 00 - 04 Om du nu har kontakter så bör du veta

Sen förutom i storstäderna så var det en bilfirma i Kristinehamn. Om du nu vet så mycket som du ger sken av bör du veta.



Citat:
Vad svamlar du om? forstar nada?

Suck, inte lönt att jag gör ett nytt försök-

Citat:
Om du vet hur du ska gora sa finns ingen risk att bli av med nanting.
Om nu OG har sa feta cash som du sager vad lagger dom alla sina millar pa? Dom kan uppenbarligen inte kopa ett skit (varken bilar, lagenheter, batar) eftersom "det ar onodigt att ta sana risker" som du sjalv uttrycker det, varfor da ens va kriminell och tjana cash om man inte ens kan spendera dom, aterigen eftersom "det ar onodigt att ta sana risker" som du sjalv uttrycker det?!

Finns alltid en risk, räcker med en tabbe. Klart do kan köpa, jag har ju sagt att jag vet folk inom OG som kör runt i rätt feta bilar. Dom kan investera pengarna, dom kan ha folk till att ta lån till hus m.m och sedan betala pengarna till dom direkt.

Det är onödigt att ta risker genom att flasha att man har pengar när man taxerar 0. Vissa bränner pengarna på Stureplan? Vet många som slösar en hel del på dom fina uteställena. Dom kan ha pengarna till att betala hyra, räkningar. Ny fin tv, hemmabiosystem, dator och allt va dom vill. Sedan den enskilde i ett gäng tjänar inte jättesummor, det är mest dom högt uppsatta om du inte visste det Pengarna från rån blir inte så mycket heller då man brukar vara ett par som delar på det och sedan läggs pengarna inom gänget till vapen osv.



Citat:
Men att dra pa sig snuten genom att skryta om sin kriminalitet ar helt logiskt da, menar du?

Dom skryter om sådant dom redan är kända för och där kan inte hända mycket mer.

Skryter dom om pengar så kan dom ju förlora pengarna och sakerna dom har.


Citat:
PM om vilka i OG som kor bilar i miljonklassen tack

HAHAHA, PM om vem din kompis i Rinkeby är? PM om vilka dina vänner är som köper hus, bilar och båtar för miljonbelopp



Citat:
Sitta anonymt och skryta pa natet vad man har for bil? Later typ som turk-hassan som sager: "jo du vet min kusin va, han har varsta merca mclaren vet du, vada visa upp den? nae du vet han har inte tid just nu va..."
Och rs4:a? du skulle formodligen inte ens fa provsitta i en hos en bilhandlare!
sa ta nu din rs4:a och ak till onske-drommarnas land, sa traffar du sakert Dano dar ocksa

Skulle bara visa att jag inte körde i någon fattig skitbil. Du som drog upp att jag säkert körde en skitbil, låter som om du vill ge sken av att vara överlägsen.




Citat:
Ja han har ju "jattestora" problem, fogden kanske tar hans 20-millars villa i sydafrika? Jomenvisst vettu

Tillräckligt för att dom kräver honom på ett par miljoner. Har inte sagt något om att dom kanske tar hans villa?
Citera
2009-01-28, 20:37
  #2489
Medlem
Hahahaha det är väll någon pajas som leker med danos hackade email?
Citera
2009-01-28, 20:38
  #2490
Medlem
Byxors avatar
Fyfan vilka lameasses. Är det någon som vill starta ovan nämnda medborgargarde för att rensa skadedjur i vårat samhälle, skicka ett PM.
Citera
2009-01-28, 20:41
  #2491
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahole
Uppenbarligen visste du inte det foren ikvall, du har ju precis sagt att "leasa" bil inte ar smart!

Finns sätt som är 10 gånger smartare



Citat:
Beratta sa att du senare i en annan trad eller under nytt nic kan spela som om du vet hur det gar till nar kriminella "tvattar" pengar?
Nae tror inte det va, men du kan ju istallet beratta hur du finanserade "din rs4:a", en 09:a kostar dryga millen, du maste ha bakat manga pizzor for den

HAHAHA, kom igen nu mannen med kontakterna. Berätta hur det nu går till? Fast det kanske du inte vet? Ska jag anta att du är en av dom som tror sig veta så mycket?
Citera
2009-01-28, 20:46
  #2492
Medlem
flipper1446s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_h
Tönten till ledare drog ju hem till Turkiet med svansen mellan benen. Vad jag hörde så blev han av med sitt svenska medborgarskap och kan aldrig mer återvända.
Nja, man kan inte bli av med sitt medborgarskap som svensk medborgare. Men kommer han tillbaka hit så kastar de omgående in honom dit han hör hemma – bakom galler.
Citera
2009-01-28, 20:49
  #2493
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hillside
Pengar, pengar och åter igen pengar i detta fall.


Om läderlasse tjänar stora pengar, varför sitter han då hela dagarna och kopierar sajter för att kunna sno åt sig nån tusenlapp i pengar på att stjäla trafik från andra sajter och tjäna klick-reklam från andra? Enligt egen utsago har han "tusentals" sajter, men han är för tekniskt inkompetent för att kunna dra riktiga pengar av det (se diskussionen som länkas till på annan plats i forumet, där lädret gör bort sig på webmastersforum)

Han är ju uppenbarligen en misslyckad småkriminell råtta som inte klarar av att driva verksamheter. En efter en drivs de i botten. Han drar väl ihop till veckans tjack och skiter i verksamheten, och så kånkar han. Om och om igen. Hans kunder misstror honom. Han hade ju inte ens råd att betala reklamplatsen på flashback,

Pengar pengar och åter igen pengar? Uppe i ditt arsel?
__________________
Senast redigerad av BabyMan 2009-01-28 kl. 20:52.
Citera
2009-01-28, 20:53
  #2494
Medlem
Kan inte alla bara sluta tilltala Hillside. Stackarn har det inte lätt, han lever fortfarande i en naiv och romantiserande värld där den glamorösa kriminella sfären lever gott på sina gränslösa ekonomiska tillgångar.

Snälla, bara sluta prata med honom...
Citera
2009-01-28, 20:53
  #2495
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BabyMan
Om läderlasse tjänar stora pengar, varför sitter han då hela dagarna och kopierar sajter för att kunna sno åt sig nån tusenlapp i pengar på ayy stjäla trafik och tjäna klick-reklam från andra? Enligt egen utsago har han "tusentals" sajter, men han är för tekniskt inkompetent för att kunna dra riktiga pengar av det (se diskussionen som länkas till på annan plats i forumet, där lädret gör bort sig på webmastersforum)

Han är ju uppenbarligen en råtta som inte klarar av att driva verksamheter. Han hade ju inte ens råd att betala reklamplatsen på flashback,

Pengar pengar och åter igen pengar? Uppe i ditt arsel?

Har inte sagt att han tjänar stora pengar, men har däremot sagt att han tjänar pengar.

Hur vet du att han inte hade råd att betala reklamplats på flashback?

Varför tror du OG har valt att arbeta med honom? Jo, det finns pengar att hämta

Pengar, pengar och åter igen pengar!
Citera
2009-01-28, 20:54
  #2496
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av valter
Kan inte alla bara sluta tilltala Hillside. Stackarn har det inte lätt, han lever fortfarande i en naiv och romantiserande värld där den glamorösa kriminella sfären lever gott på sina gränslösa ekonomiska tillgångar.

Snälla, bara sluta prata med honom...

HAHAHA SNÄLLA NÅGON, kryp tillbaka till din grotta och fantisera om din kriminella värld
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in