2008-10-08, 23:02
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat, hll topic eller hll kften!
//mod
Citera
2008-10-08, 23:22
Medlem
Fialisans avatar
Min fitta smakar ganska stt, det smakar inte ckligt, men inte gott heller.
Killens kuk smakar inte s mycket. Han r omskuren och jag har aldrig varit med om att den luktar illa som en vanlig svensk icke-omskuren kuk kan gra om den inte r tvttad.

Str det mellan ren kuk eller ren fitta s fredrar jag nog kuksmaken.
Citera
2008-10-08, 23:25
Medlem
playmates avatar
Snackar vi bara kuk och fitta s fredrar jag kuk eftersom att den inte smakar ngonting frutom mjligtvis lite salt. Fitta r mer fitta liksom. Men snackar vi sarren ocks tror jag att jag fredrar kladdet frn geggvecket, inte fr att jag tycker att sarre r ckligt men jag r inte verfrtjust i konsistensen.
Citera
2008-10-08, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Frst skriver du att din sambo r mn om att duscha ofta, sen snuddar du vid att hon duschar varannan dag... Hur ofta duschar du d, undrar jag?

Nu bidde det lite hjrngympa fr mig.

Min sambo duschar ofta - varje dag r ofta fr mig. Varannan dag - var tredje dag r normalt/mindre ofta n ofta fr mig. Jag sjlv duschar varannan dag i snitt.

Vad menade du egentligen?
Citera
2008-10-09, 03:30
Medlem
Gubbskems avatar
Har aldrig smakat p en kuk s kan ej avgra vad som smakar godast. Men generellt om kn s skulle jag fredra det som smakade minst. Misstnker att det r en kuk. Iaf om man gr efter lukter. Har aldrig vart med om att kuklukt kan breda ut sig ver ett helt rum. (och d spelar jag fotboll och r drmed nra svettiga kukar ganska ofta..) Dremot har man haft otur med att dra hem riktiga discofittor som ej haft vett att tvtta av sig. Rkade vnda p en sn en gng och skulle kra doggy nr en tryckvg av doft frn hennes bakdel kom upp mot min nsa och jag hll p att svimma av ckelknsla.

Jag r ckelmagad av mig. Skulle inte ta upp en bulle tex om en fluga landa p den fr en sekund. S det hr med fittslick r problematiskt fr mig. Gillar inte smaken. ven nr tjejen r nyduschad. Dock gr jag det nd fr hennes njutning. Fr nr hon njuter gr ven jag igng.
Citera
2008-10-09, 03:41
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbskem
Har aldrig smakat p en kuk s kan ej avgra vad som smakar godast. Men generellt om kn s skulle jag fredra det som smakade minst. Misstnker att det r en kuk. Iaf om man gr efter lukter. Har aldrig vart med om att kuklukt kan breda ut sig ver ett helt rum. (och d spelar jag fotboll och r drmed nra svettiga kukar ganska ofta..) Dremot har man haft otur med att dra hem riktiga discofittor som ej haft vett att tvtta av sig. Rkade vnda p en sn en gng och skulle kra doggy nr en tryckvg av doft frn hennes bakdel kom upp mot min nsa och jag hll p att svimma av ckelknsla.

Jag r ckelmagad av mig. Skulle inte ta upp en bulle tex om en fluga landa p den fr en sekund. S det hr med fittslick r problematiskt fr mig. Gillar inte smaken. ven nr tjejen r nyduschad. Dock gr jag det nd fr hennes njutning. Fr nr hon njuter gr ven jag igng.

Nu lskar jag visserligen att slicka fitta (dvs, om den sitter p en person jag r intresserad av) s jag har inga problem med lukten/smaken av kvinnligt kn men jag tnker ocks att kuk borde smaka mindre n fitta, just fr att det inte r massa kroppsvtskor som utsndras frrns vid sjlva utslsningen. Sperma vs. fittsaft (fan vad jag inte gillar det ordet men det finns ju inget bra...) r en helt annan grej dremot, d vinner fitta hands down.
Citera
2008-10-09, 03:44
Medlem
DrLivingstons avatar
kuggfrga. men ok:

-det beror la p vem den sitter

Citera
2008-10-09, 11:53
Medlem
SunshineBlinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorrMoppen
Du har tydligen p myten om FB-killarnas jttekukar..... Vi pstr ju alla att vi har 14-tummare om viker den dubbelt men verkligheten r ju en helt annan. Inte heller r vi inte s viga (i ryggen) s att vi n ner till den heller. Ingen av oss heller har ngon lstagbar som vi kan ta ls och och stoppa i vra munnar......

S frgan r vl mer hur fasiken du tror att vi ska ha kunnat smaka p den........

Men fr den som sitter med egen fitta och dildosar r det kanske inte s enkelt att stta sig in hur det r att vara kille i det hr avseendet.......

Jag har en 28tummare i "rakt" tillstnd, OCH den r lstagbar! Allt sedan en bilolycka fr ett halvr sen
Citera
2008-10-09, 16:06
Medlem
glorias avatar
Otvttat kn r aldrig gott, men smutsig kuk r fan vrre.
Rent kvinnokn r dock godare n rent manskn. Och det r roligare att ge oralsex till en tjej n till en kille.
Citera
2008-10-09, 16:24
Medlem
philipabcqs avatar
r ifs man, men d fredrar jag hellre en kuk
Citera
2008-10-09, 16:34
Bannlyst
Lite ass to mouth har vl aldrig skadat? Sen s om tjejen i frga har tit majs och det finns ett korn p kuken har ni ngot att skratta om. Humor i sngkammaren r aldrig fel.
Citera
2008-10-09, 19:45
Medlem
Sweemans avatar
fitta! helst en frn en smal tjej.. tjocka tjejer tenderar till att stinka direkt efter tvtt, eller nja inte direkt, men gr rtt fort.. smala tjejer kan g myyyycket lngre utan dusch och nd smaka gttans
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in