2008-10-09, 19:51
Medlem
Cymorphs avatar
Har bara legat / ligger just nu med en kvinna, flickvnnen.. Och hon tycker att min kuk inte smakar ngot, r rakad och duschar varannan dag typ, och nr jag gr ner p henne s smakar det lite stt och surligt typ. Svrt att frklara, men det bsta vi bda tycker r att suga / slicka i duschen, d r allt rent hela tiden och det r bara att kra p!

Mvh
Citera
2008-10-09, 19:55
Bannlyst
Finns inget godare n att slicka fitta! allts fittsaft.
Citera
2010-02-01, 13:47
Medlem
Merzzedess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NormaJean
Finns det redan trd, kan ni lsa denna Bla-bla

Visst har vi alla smakat lite p oss sjlv, vare sig vi gilla't eller inte men vad tycker ni smakar godast?

( Jag r tjej. )
Sjlv tycker jag att fittsaft smakar godast och har alltid gjort, brukar vid vissa tillfllen, livsmedel, ( eller vad som nu gr smaken ) smaka perfekt, st men inslag av lite syrlighet.. speciellt nr man har tit kanel eller druckit mjlk brukar den smaka Perfekt, att jag kan sitta och slicka och ta p den i timmar innan smaken 'frsvinner' och brjar smaka som "vanlig", trkig fitta...

Inget bgsnack nu! - bgar har inget med smak, tycke osv.
..annars kan ni lmnas som OT.
OKEJ!?

Handlar allts inte vad ni tnder p, utan endast vilken smak ni fredrar...

Superltt att svara p. Kukar smakar CKLIGT och UNKET och VIDRIGT och nr dom kommer i munnen (eller kom, nu talar jag om mina ex) i munnen var det det vidrigaste jag knt.
Min flickvns fitta smakar helt underbart bde d hon r helt luktfri och nr det r lite frnare beror vl p PH-balansen, jag har alltid lskat att slicka henne.
Har dremot varit med en tjej som luktade skunk och d slickade jag inte henne
Citera
2010-02-01, 16:24
Medlem
MajkenMajkens avatar
Det r klart att jag tycker sperma smakar godare, det r ju en helt annan grej att f min killes sperma i munnen n att smaka p min egen fittsaft.

Men tnker man sig att det kom tv nya milkshakesmaker "fittsaft" och "sperma", d skulle jag nog oftast vlja fittsaftshaken.
Citera
2010-02-01, 16:42
Medlem
clas_ohlssons avatar
Aldrig smakat kuk och kommer nog aldrig gra det fr den delen heller. Men fitta smakar gott.

Hel och ren r ledorden. Krogen-fitta och en hel dags vandring under sommaren utan dusch r bara att glmma.
Citera
2010-02-01, 16:44
Medlem
ulexs avatar
Har aldrig smakat p ngot som har med kuken att gra, fittan ska som skribenten ovan sger, vara tvttad.
Citera
2010-02-02, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorrMoppen
Du har tydligen p myten om FB-killarnas jttekukar..... Vi pstr ju alla att vi har 14-tummare om viker den dubbelt men verkligheten r ju en helt annan. Inte heller r vi inte s viga (i ryggen) s att vi n ner till den heller. Ingen av oss heller har ngon lstagbar som vi kan ta ls och och stoppa i vra munnar......

S frgan r vl mer hur fasiken du tror att vi ska ha kunnat smaka p den........

Men fr den som sitter med egen fitta och dildosar r det kanske inte s enkelt att stta sig in hur det r att vara kille i det hr avseendet.......
Har du sett de gamla teckenfilmerna? Tror att de visar hur en man kan i "tjurens tecken"...
Citera
2010-02-02, 10:53
Medlem
Merzzedess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajkenMajken
Det r klart att jag tycker sperma smakar godare, det r ju en helt annan grej att f min killes sperma i munnen n att smaka p min egen fittsaft.

Men tnker man sig att det kom tv nya milkshakesmaker "fittsaft" och "sperma", d skulle jag nog oftast vlja fittsaftshaken.

sin egen?!! Vem fan vill gra det?
Det rnog stor skillnad om du blir attraherad av en tjej o smakar p henne..
Citera
2010-02-02, 10:55
Medlem
Merzzedess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clas_ohlsson
Aldrig smakat kuk och kommer nog aldrig gra det fr den delen heller. Men fitta smakar gott.

Hel och ren r ledorden. Krogen-fitta och en hel dags vandring under sommaren utan dusch r bara att glmma.

Hehe jag slickar grna min tjej anytime. Hon r god ven efter en hel dags vandring under sol.
Citera
2010-02-02, 11:08
Medlem
MajkenMajkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merzzedes
sin egen?!! Vem fan vill gra det?
Det rnog stor skillnad om du blir attraherad av en tjej o smakar p henne..

Det r vl inte srskilt konstigt att smaka p sin egen fittsaft? Det kan ju ing i sexet, hihi.

Nu kommer jag nog aldrig smaka p ngon annan tjej, men helt skert har du rtt i det antagandet.

Jag blev nyfiken frut - visst r du bi? Men r du kille eller tjej?
Citera
2010-02-02, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajkenMajken
Jag blev nyfiken frut - visst r du bi? Men r du kille eller tjej?

Hon r homosexuell tjej.
Citera
2010-02-02, 13:56
Medlem
hurfans avatar
Inget str vl uppemot en hederlig vlutvecklad discofitta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in