2008-10-08, 16:01
Medlem
kinky_Ms avatar
det beror nog mer p personen n knet
Citera
2008-10-08, 16:11
Medlem
NorrMoppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NormaJean
Well, smakar du inte p din egen kuk , fr att den simlpy r " ckligt bgigt" som ni uttrycker.
Du har tydligen p myten om FB-killarnas jttekukar..... Vi pstr ju alla att vi har 14-tummare om viker den dubbelt men verkligheten r ju en helt annan. Inte heller r vi inte s viga (i ryggen) s att vi n ner till den heller. Ingen av oss heller har ngon lstagbar som vi kan ta ls och och stoppa i vra munnar......

S frgan r vl mer hur fasiken du tror att vi ska ha kunnat smaka p den........

Men fr den som sitter med egen fitta och dildosar r det kanske inte s enkelt att stta sig in hur det r att vara kille i det hr avseendet.......
Citera
2008-10-08, 16:17
Medlem
Fitta smakar bttre, finns inget som stinker vrre n en otvttad kuk.
Citera
2008-10-08, 16:23
Medlem
Denoms avatar
Doftmssigt s r fitta bttre tvttat, kuk bttre otvttat. Dock r det frjvligt med bde otvttat fitta och kuk.
Citera
2008-10-08, 16:41
Medlem
Intressant.

Fitta r endast gott om jag r upphetsad och kt. Jag skulle aldrig kunna tycka det vore gott att dricka ett glas med fittsaft. Samma tror jag gller tjejer, med ett glas med sperma eller ett glas med frsats, utan att vara upphetsad.

Min sambo r vldigt mn om att duscha ofta och fre vi har sex, o jag har inga problem med att slicka henne till minst en orgasm innan vi knullar. Har inte smakat p henne nr hon varit oduschad i 2 dagar eller fler, men jag antar att det inte skulle vara lika gott, ven fast man r kt.

I grunden s utstr man smaken fr att ktheten och njutningen verstiger hur ngot 'smakar'. Och ju ktare man blir (dvs ju mer h*n njuter), desto mindre har smaken betydelse.

Slutsats fr min del: Fitta smakar varken gott eller ckligt, det smakar sex.
Citera
2008-10-08, 18:17
Medlem
Tolvans avatar
Fitta helt klart.
Citera
2008-10-08, 18:27
Bannlyst
Citat:
Well, smakar du inte p din egen kuk , fr att den simlpy r " ckligt bgigt" som ni uttrycker.

Jag kan inte tro att det r sant, menar du att killar gillar att smaka p sin egen kuk, fy som satan, det finns ett ord fr detta. Man r BG d. Inte normalt alls. Sen att ni brudar gillar att at pulla er sjlva r sin sak, och smakar p sin egen saft r mer NORMALT. Sen s slickar ni varandras fittor ocks mer normalt n nr killar ska suga av varandra.

N, jag hller mig till brudens fitta helt klart. Ibland smakar den SMULTRON i bland sirap, d avstr jag eller ber henne vldigt snllt att tvtta sig. Fr min KUK smakar gott sger hon 24/7. Klart nr jag hller mig FRSCH, d frvntar jag mig att hon hller sig FRSCH. Hon r detta fr det mesta, men ni brudar kan inte hjlpa att eran blir fortare smutsig n vran.
Citera
2008-10-08, 18:40
Bannlyst
Fitta smakar bttre n kuk. Fast det beror p vems kuk och vems fitta det r.
Citera
2008-10-08, 18:51
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Sperma luktar gammal ggvita. Jag frstr er damer som inte gillar att f sperma i munnen. Frsats smakar inget alls. Kvinna r sklart "Godast".
Sjlv tycker ja sperma pminner om nyklippt grs i doften.

Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Fitta helt klart.
Motivera och bertta lite nu
Senast redigerad av volvo 240 2008-10-08 kl. 18:53.
Citera
2008-10-08, 19:13
Medlem
Citat:
Finns det redan trd, kan ni lsa denna Bla-bla

Visst har vi alla smakat lite p oss sjlv, vare sig vi gilla't eller inte men vad tycker ni smakar godast?

( Jag r tjej. )
Sjlv tycker jag att fittsaft smakar godast och har alltid gjort, brukar vid vissa tillfllen, livsmedel, ( eller vad som nu gr smaken ) smaka perfekt, st men inslag av lite syrlighet.. speciellt nr man har tit kanel eller druckit mjlk brukar den smaka Perfekt, att jag kan sitta och slicka och ta p den i timmar innan smaken 'frsvinner' och brjar smaka som "vanlig", trkig fitta...

Inget bgsnack nu! - bgar har inget med smak, tycke osv.
..annars kan ni lmnas som OT.
OKEJ!?

Handlar allts inte vad ni tnder p, utan endast vilken smak ni fredrar...

Kan jag inte f smaka p din fitta s ska jag svara vilket som smakar bst! (Jag r kille och jag r serist!)
Citera
2008-10-08, 19:22
Medlem
svennens avatar
Har ftt hra att kuk inte skall smaka ngonting, och det r ju ngot annorlunda gentemot de fittor jag slickat, som ju har smakat, ofta ckligt.
Drfr har jag utvecklat en teknik fr att slippa knna smak.. men jag undviker det och gr det aldrig p ONS, lngre.
Citera
2008-10-08, 20:13
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
Intressant.

Fitta r endast gott om jag r upphetsad och kt. Jag skulle aldrig kunna tycka det vore gott att dricka ett glas med fittsaft. Samma tror jag gller tjejer, med ett glas med sperma eller ett glas med frsats, utan att vara upphetsad.

Min sambo r vldigt mn om att duscha ofta och fre vi har sex, o jag har inga problem med att slicka henne till minst en orgasm innan vi knullar. Har inte smakat p henne nr hon varit oduschad i 2 dagar eller fler, men jag antar att det inte skulle vara lika gott, ven fast man r kt.

I grunden s utstr man smaken fr att ktheten och njutningen verstiger hur ngot 'smakar'. Och ju ktare man blir (dvs ju mer h*n njuter), desto mindre har smaken betydelse.

Slutsats fr min del: Fitta smakar varken gott eller ckligt, det smakar sex.

Frst skriver du att din sambo r mn om att duscha ofta, sen snuddar du vid att hon duschar varannan dag... Hur ofta duschar du d, undrar jag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in