• 1
  • 2
2008-10-08, 13:34
Medlem
NormaJeans avatar
Finns det redan trd, kan ni lsa denna Bla-bla

Visst har vi alla smakat lite p oss sjlv, vare sig vi gilla't eller inte men vad tycker ni smakar godast?

( Jag r tjej. )
Sjlv tycker jag att fittsaft smakar godast och har alltid gjort, brukar vid vissa tillfllen, livsmedel, ( eller vad som nu gr smaken ) smaka perfekt, st men inslag av lite syrlighet.. speciellt nr man har tit kanel eller druckit mjlk brukar den smaka Perfekt, att jag kan sitta och slicka och ta p den i timmar innan smaken 'frsvinner' och brjar smaka som "vanlig", trkig fitta...

Inget bgsnack nu! - bgar har inget med smak, tycke osv.
..annars kan ni lmnas som OT.
OKEJ!?

Handlar allts inte vad ni tnder p, utan endast vilken smak ni fredrar...
Citera
2008-10-08, 14:22
Medlem
Bara Glads avatar
Jag tycker nog att fitta smakar godare. Jag har bara smakat min egna sperma, inte sugit av ngon annan herre.
Citera
2008-10-08, 14:23
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Sperma luktar gammal ggvita. Jag frstr er damer som inte gillar att f sperma i munnen. Frsats smakar inget alls. Kvinna r sklart "Godast".
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2008-10-08 kl. 14:28.
Citera
2008-10-08, 14:26
Medlem
Men allts det beror ju helt p. Vissa fittor smakar ju sump, medans andra ingenting alls, och sedan de som smakar blandning mellan knslan av att smaka p ett batteri och kardemumma.

Den enda kuen jag smakat p e vl min egen och den smakar vl okej, fast jag har ju inget att jmfra med, frutom att jag har luktat p en del andra kukar iofs.

Men fitta e det som behagar mina smaklkar.
Citera
2008-10-08, 14:45
Medlem
Grumbledocks avatar
Kuk smakar enligt mig bttre som standard (r inte gay fr det) d fitta vldigt ltt brjar smaka urin, om tjejen dock r upphetsad s r fitta mycket bttre
Citera
2008-10-08, 14:45
Medlem
Tuxxens avatar
Fittor kan lukta relativt okej nr det r ny tvttade. MEN en fitta kan lukta vrre n en hel soptipp. Fy fan sger jag bara. Vet tillfllen dr man bara har petat lite fr att sen ha en extrem jvla stark doft att fitta i hela rummet. super avtndande. Detta kan aldrig hnda med en penis doft vill jag lova!

Slutsats:
Ny tvttad fitta = Gott
Ny tvttat Penis = Luktfri
Otvttad Penis = Inget vidare kanske
Otvttat Fitta = *urk*
Citera
2008-10-08, 14:53
Bannlyst
Den hr trden r ganska meningsls eftersom folk generellt r dliga p att knna sina egna lukter. Jag sger inte att alla r det men mnga r det.
Jag har trffat tjejer som verkligen luktat skunk dr nere och man kan frga sig om de sjlva knde av sin egen vidriga lukt? Sjlvklart inte. Pongen r att en individ kan gna en ondlighet att bedyra sin goda kroppsodr. Men hur ska vi andra ddliga veta om det stmmer om vi sjlva inte har knt av smaken.
Senast redigerad av Digitalman 2008-10-08 kl. 15:12.
Citera
2008-10-08, 15:01
Bannlyst
Nu har ju inte jag fr vana att sitta och smaka p min egen kuk i timmar men om jag skulle vlja p att smaka p en fitta eller kuk s blir det helt otvivelaktigt fitta. Har inget med smaken att gra.
Men skulle fittan vara otvttad och lukta illa s avstr jag till frmn fr sedvanlig penetration och kyssar istllet.
Citera
2008-10-08, 15:04
Medlem
CronoSs avatar
Vad faan r det fr jvla frga? Hur faan ska en hetero kille veta hur kuk smakar? Fitta e gott iaf.
Citera
2008-10-08, 15:18
Bannlyst
jag tror att, som tidigare har nmnts att man har svrt att uppfatta sin egen lukt och smak p samma stt som ngon annans. Har egentligen bara testat fitta och den r som bst nr det praktiskt taget droppar fittslem om den! Muuums!
Citera
2008-10-08, 15:27
Medlem
fjoxxas avatar
jag har varit med bde killar och tjejer och det r verkligen vldigt individuellt. Jag har ocks hrt att det man ter har stor inverkan p hur det smakar och att exepelvis rkare smakar smre n ickerkare.
Hur som hellst s kan man vl f svara bda p sjlva frgan d?
Citera
2008-10-08, 16:00
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NormaJean
Well, smakar du inte p din egen kuk , fr att den simlpy r " ckligt bgigt" som ni uttrycker.

Jag har aldrig smakat p min kuk, den sitter helt enkelt ganska dligt till. Inte heller har jag knt ngot direkt driv att smaka p min sperma. Det har ingenting med att jag tycker att det r bgigt att gra, men andra sidan s ter jag inte snor, ronvax, bajs, kiss, trar, blod eller svett heller.

Att jag slickar fitta har ingenting med smaken att gra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in