2018-11-10, 23:23
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av introverto
Vilken tid går matchen?

Om 20-30 minuter. Runt midnatt.
Citera
2018-11-10, 23:24
Medlem
mr.demons avatar
23.15 skulle sändningen enligt tv 10 börja. Men det är åt annat skit nu.
Citera
2018-11-11, 00:29
Medlem
mr.demons avatar
Vad jobbigt att leda alla ronder (??) för att sen bli knockad. Tråkig och stel avvakatande början av usyk för att sen avsluta så grymt som han gjorde.
Citera
2018-11-11, 02:13
Medlem
Jag tar på mig folie hatten. Stack ut hakan. Tony ledde efter 7 ronder med 6-1. Men som sagt grymt avslut.
Tack Tony för allt fighter du bjudit på.
Njut av pensionen nu.
Citera
2018-11-11, 03:22
Medlem
Krongjorts avatar
Tyckte det var en relativt spännande match, men kommentatorerna på TV10 var sådär. Visst att Bellew gjorde rätt bra ifrån sig de första ronderna, men det blev uppenbart rätt tidigt att han trots allt var i underläge. Inte många hårda slag från Bellew träffade speciellt bra heller, Usyk är för smidig i block och vridning.

Redan vid rond tre kunde man se effekterna på Bellews ansikte, hur svullnad formades, samt att Usyk lade press så att Bellew hamnade mot repen och mot hörnorna. Att Usyk inte avslutade tidigare, eller möjligen inte var aktiv nog, kan kanske ha att göra med hur mycket Bellew skyddade med axeln så fort Usyk gick runt på utsidan.

Nog bra att matchen bröts när den gjorde, redan innan avslutande kombinationen hade Bellews ben börjat svikta. Fin knock på slutet hur som helst, Usyk hade kanske kunnat avsluta tidigare också, men verkade köra på i egen rytm och via säkra vinklar.
Citera
2018-11-11, 15:46
Medlem
DjPuttes avatar
Usyk är nog den BÄSTA boxaren i dagsläget oavsett viktklass, 1:a gången man såg han på WBSS var direkt vad är nu detta för maskin sedan så efter nästa osv osv match förstod man han har ngt inom sig vad gäller boxning!

Bellew gjorde det så bar han bara kunde man satt lite och väntade när kommer vänster kroken från Usyk väl när den kom var TB chanslös, Ska bli intressant se när Usyk tar klivet upp till tungvikten lär nog inte ta så länge innan han enat titlarna där också för så bra är han!

AJ skulle få ett uppvaknade samma sak jänkaren som Fury ska upp mot jag ser som ingen som kan stoppa Usyk, Tyvärr så talar väl åldern lite emot han men han kommer ena tungviktstitlarna!
Citera
2018-11-11, 17:16
Medlem
Usyk var riktigt tung. Klass framträdande på alla sätt och vis och ett riktigt fint avslut
Citera
2018-11-13, 12:59
Medlem
Otto Wallin går EM titel fight i Tyskland i februari mot tysken Agit Kabayel. Mästaren har 18-0, 13 KO. Kändaste namnet på motståndare so far är väl Dereck Chisora som han slog över 12 ronder på MD.
Citera
2018-11-14, 21:32
Medlem
paras0nics avatar
FOX PPV (ny aktör efter HBO lagt av..?) hade igår en ganska stor presskonferens. Keith Thurman som inte fightats sen mars 2017 skall göra comeback bl.a, sjukt att han ens har fått ha kvar Super WBA-bältet, Shawn Porter hade någon ny motståndare för sitt WBC-bälte, men den stora BOMBEN som ändå legat på tapeten ett tag är Spence Jr vs. Mikey Garcia. Stor respekt till Mikey, som går upp i viktklass för att utmana sig själv. Jag tamejfan älskar pungkulor i dessa sammanhang. Men vad tror man? Jag tror Spence kommer slå honom gul och blå. Han är för stark och över 12 ronder kan detta bli riktigt blodigt efter att Spence fått jobba på kroppen i några ronder. Vad tror ni?
Citera
2018-11-14, 23:08
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
FOX PPV (ny aktör efter HBO lagt av..?) hade igår en ganska stor presskonferens. Keith Thurman som inte fightats sen mars 2017 skall göra comeback bl.a, sjukt att han ens har fått ha kvar Super WBA-bältet, Shawn Porter hade någon ny motståndare för sitt WBC-bälte, men den stora BOMBEN som ändå legat på tapeten ett tag är Spence Jr vs. Mikey Garcia. Stor respekt till Mikey, som går upp i viktklass för att utmana sig själv. Jag tamejfan älskar pungkulor i dessa sammanhang. Men vad tror man? Jag tror Spence kommer slå honom gul och blå. Han är för stark och över 12 ronder kan detta bli riktigt blodigt efter att Spence fått jobba på kroppen i några ronder. Vad tror ni?

Skit coolt om Mikey vinner, men tror att Spence är ett nummer för stor.
Citera
2018-11-14, 23:33
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
AJ skulle få ett uppvaknade samma sak jänkaren som Fury ska upp mot jag ser som ingen som kan stoppa Usyk, Tyvärr så talar väl åldern lite emot han men han kommer ena tungviktstitlarna!

Rummy tvivlar: https://www.youtube.com/watch?v=OF3T3VO07bI och jag också! Evander Holyfield hade problem med de längsta tungviktarna och det kommer Usyk också få. De tre i toppen är alla runt 10 cm längre än han.
Citera
2018-11-15, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Riktigt stor fight och ett elddop för Mikey. Självklart håller jag på honom men kommer bli en tuff resa. I mars vet vi..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in