2009-08-30, 12:08
Medlem
tom-joness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serber
Hur bra boxare är Roy Jones Jr? Snackas mycket om att Anderson Silva vill möta honom och vise versa, hade nog blivit intressant.
Hade varit kul o se men i en ren boxningsfight är det spel mot ett mål. Trots att Roy bara är en spillra av sitt gamla jag så är det en gigantisk skillnad. Samma sak fast tvärtom ifall de skulle köra MMA-regler.
Citera
2009-08-30, 12:12
Medlem
tom-joness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
OK, men allt för ofta skriker fans och kompisar RÅN så fort en match är över och segern gått till enligt de fel fighter och det spelar ingen roll hur pass jämn matchen än var. Jag vet inte hur många gånger jag har hört att "Fan det är inte sant han blev rånad, han vann enkelt"...Hur såg du matchen?...Ja, jag tyckte han vann med 115-113. Va fan skrik inte rån om du har matchen så pass jämn som 115-113
117-112 Malignaggi. Är själv ett Diaz-fan men här fick han puts så det heter duga. Paulie styrde hela fighten med sin jab. Punchstats ska man inte lita för mkt på men att de fick det till att Paulie träffade med nästan 300 fler slag måste tyda på ngt. Diaz är ju känd som en punching-machine men här hade han inte en suck.
Citera
2009-08-30, 12:18
Medlem
tom-joness avatar
Nån som såg Urango-Bailey förresten? Hur fan kunde Urango resa sig efter den högern?? Bailey har möjligtvis den hårdaste högerpunchen i gamet, riktig dynamit i högerkardan och den tog klockrent. Men han masade sig upp, riktigt strongt gjort!
Citera
2009-08-30, 13:08
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tom-jones
Nån som såg Urango-Bailey förresten? Hur fan kunde Urango resa sig efter den högern?? Bailey har möjligtvis den hårdaste högerpunchen i gamet, riktig dynamit i högerkardan och den tog klockrent. Men han masade sig upp, riktigt strongt gjort!

Jag såg matchen. Det såg först ut att vara godnatt men Urango kom upp och återhämtade sig riktigt fort. Det var jävligt starkt. Urango är skön tar aldrig ett steg bakåt..framåt framåt framåt är det enda som gäller, men mot de bästa blir han dock utboxad.
Citera
2009-08-30, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tom-jones
Hade varit kul o se men i en ren boxningsfight är det spel mot ett mål. Trots att Roy bara är en spillra av sitt gamla jag så är det en gigantisk skillnad. Samma sak fast tvärtom ifall de skulle köra MMA-regler.
Har du sett anderson silva fightas? Det skulle absolut inte bli spel mot ett mål i boxning.
Citera
2009-08-30, 13:52
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poow
Har du sett anderson silva fightas? Det skulle absolut inte bli spel mot ett mål i boxning.
Silva är en MMA-fighter för guds skull. Tror du GSP skulle ta OS-guld i brottning? Det är typ den jämförelsen det handlar om.
Citera
2009-08-30, 13:58
Medlem
Citat:

http://www.youtube.com/watch?v=Dt1GcBeYUmY

Anderson skulle bli våldtagen i en boxningsmatch med RJJ.
Citera
2009-08-30, 13:58
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:

Klart att Silva inte skulle ha mycket att sätta emot. Vi snackar boxningsmatch under boxningsregler. Roy vinner lätt.
Citera
2009-08-30, 14:01
Medlem
fugus avatar
http://www.youtube.com/watch?v=UDWnMXzgeZo

En liten highlight video med Roy för de MMA-fanboys som kommer in i tråden. Så ni vet vad det handlar om iallafall.
Citera
2009-08-30, 15:40
Medlem
tom-joness avatar
Citat:
Jag har sett Silva fightas och jag har sett honom boxas. Han skulle inte ha en chans i en boxningsfight mot Roy, punkt slut. Silva är bra på sin MMA-grej men han är inte bra på boxning, alltså leker Roy med honom i boxningsringen. Det är väl självklart.
Citera
2009-08-30, 20:29
Bannlyst
Håller med de flestas inlägg här om att MMA har inte i en boxnings ring att göra. Om dom inte vill göra bort sig!
Här kan du inte brottas o hänga för länge innan domaren separear dem sen är det full stående fight igen ,och många boxare har mycket bättre chin än MMA fighters.

MMA o Boxning 2 helt skillda saker ,och när vi kommer till silva vs jones ,även e fall jones jr bara e 70% av var han var så förnedrar han silva utan problem.

Önska nästan att circusen blev av så att alla MMA fans ser vilken skillnad det är på sporterna ,vill silva mixa upp det direkt så blir det KO 1 för jones jr garanterat
Citera
2009-09-01, 01:37
Medlem
spazzies avatar
Marquez Mayweather Jr. Snart. Usch vad jag hoppas marquez slar skallen av mayweather.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in