2010-06-06, 17:16
Medlem
CBSativas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Tyvärr ingen bra streamsida.

Däremot kan du ladda ner på www.worldboxingvideoarchive.com

Tack så mycket.
Citera
2010-06-06, 18:58
Medlem
camejos avatar
Citat:

Citera
2010-06-08, 01:12
Medlem
CBSativas avatar
Citera
2010-06-09, 19:14
Medlem
camejos avatar
Var gömmer sig David Haye? Vad hände med hans unificationplaner? Vad är han för en liten fitta?
Citera
2010-06-09, 19:20
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
Var gömmer sig David Haye? Vad hände med hans unificationplaner? Vad är han för en liten fitta?
Ska möta Audley Harrison.
Citera
2010-06-09, 21:42
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ska möta Audley Harrison.

Vilken mental dvärg han är.
Citera
2010-06-09, 23:52
Medlem
schabo-labos avatar
Ja det var dåligt av Haye.
Citera
2010-06-10, 00:38
Medlem
AIFares avatar
David Haye sjunker mer o mer i mina ögon. Jag gillade honom en gång i tiden o hade pengar på honom mot Mormeck, men sedan dess har han blivit lite av en tungvikts Floyd, fast HELT utan någon charm eller underhållning (eller fantastisk boxning). Han har blivit en steroid sprutande fegis som skryter o jiddrar utan att backa upp det.

Någon som blir stött av mitt påstående att han är dopad? Enjoy
http://betterfitnessmarketing.com/wp-content/uploads/2009/11/09/the-secret-to-getting-new-personal-training-clients-fast-cross-promotion/david-haye.jpg

EDIT. Pussy confirmed:
Per Dan Rafeal:

It looks more and more likely that heavyweight champion Wladimir Klitschko will next face mandatory challenger Alexander Povetkin instead of David Haye in a unification bout, Klitschko manager Bernd Boente told ESPN.com. Klitschko, as well as fellow titleholder and brother Vitali Klitschko, wants to fight Haye, who has trash-talked both of them for ages. Boente said they offered Haye a 50-50 deal to fight Wladimir in the fall without asking for options on any future Haye bouts. That is a major improvement over past offers, which included less than 50-50 and multiple options. Boente said the latest offer proves how much Klitschko wants to get Haye into the ring. "But we do not hear anything back from Haye or [manager] Adam Booth. All of a sudden Haye is very quiet now after doing all of that talking about fighting," Boente said. He said if they can't close a deal with Haye, Klitschko will face Povetkin whether they can negotiate terms or go to a purse bid.
Senast redigerad av AIFare 2010-06-10 kl. 00:41.
Citera
2010-06-10, 15:24
Medlem
camejos avatar
Floyd gick iaf matchen mot DLH precis som han sa att han skulle. Haye snackade bara en massa skit och flydde sen med svansen mellan benen.
Citera
2010-06-10, 18:19
Bannlyst
Hoppas Paquiao-Mayweather blir av snart, efter senaste matchen mot Mosley så tror jag på Mayweather
Citera
2010-06-13, 13:05
Medlem
nickoruts avatar
Har varit lite dött här på sistone, inga bra fighter på g? (Den här tråden är min främsta tillgång för att hänga med i boxningsvärlden).

Vill passa på att tacka för alla tips jag fick om bra fighter några sidor bak, riktigt underhållande allihopa men den fighten som sticker ut var Antonio Escalante-Miguel Roman. Underbar fight med riktigt skön inramning och historia bakom (om än lite överdriven). Rekomenderas varmt om det är någon i tråden som inte sett den än!
Citera
2010-06-13, 13:11
Medlem
fugus avatar
Denna sommar ser ut att bli lite slö. Samtidigt har det faktiskt inte hänt så mycket i boxningsvärlden senaste veckan. Mayweather vs Pacquiao är tyst som i graven, David Haye fortsätter ducka Klitschko och Froch strular i förhandlingen med Abraham.

Ivan Calderon var uppe och fightades inatt, men jag har inte hunnit se den än.

19th June:

Ward vs Green

26th June:
JCC jr vs Duddy

10th July:
JuanMa vs Concepion

31st July:
Marquez vs Diaz
Casamayor vs Guzman at LWW

14 August:
Pascal vs Dawson

Justja. Devon Alexander mot Kotelnik i augusti och Bradley mot ? i juli också.
Hoppas de kan styra ihop en "Super6" i jr weltern.

Devon Alexander
Tim Bradley
Amir Khan
Marcos Maidana
Victor Ortiz

och... hmm... Katsidis? Zab Judah ska ju ner i jr welter och härja, men han är väl inte direkt värdig en sån plats i dagsläget.
Hade dock kunnat bli roligt drama.
Senast redigerad av fugu 2010-06-13 kl. 13:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in