Citat:
Ursprungligen postat av
Libérée
Fann han inte gud? Lever han fortfarande som en rock 'n roll-stjärna menar du?
Hoppas att allt slutar väl för Pac-Man, det har gått åt skogen för tillräckligt många boxare redan.
Absolut är han väldigt hängiven av katolsk tro som är stort i Fillipinerna ,han till o med Predikare som drar milijoner på arenor i PH.
Han har slutat med alkohol o brudar för längesen ,tänkte mer på comebacken.
Trodde han skulle stanna retired men det verkar vara 2 matcher upplagda ,antar det e livs stilen ...dra in lite miljoner till.
Han e av ett stort intresse för mig som boxare samt personlighet.
Sitter med i senaten för sin provins sarangani. Stor humanitär människa..... Skulle avsky se han skadas för några mer miljoner. han går mot 40 år nu
8time Champ har gjort tillräckligt