2016-08-19, 14:17
  #7789
Medlem
Libérées avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aderenalin
Ville egentligen att PacMan verkligen skulle lägga av nu men livsstilen mm drar för mycket ,hoppas bara det blir denna mot Vargas sen en till ,innan det kommer gå dåligt.

Mannen har hållt mitt boxnings intresse uppe över 10 års tid med spännande brutala offensiva fighter utvecklingen har var vacker att se ,Roach och Manny för alltid

Lycka till champ ,dra in lite cash boxa av dig ,sen styr upp ditt land

Fann han inte gud? Lever han fortfarande som en rock 'n roll-stjärna menar du?

Hoppas att allt slutar väl för Pac-Man, det har gått åt skogen för tillräckligt många boxare redan.
Citera
2016-08-19, 20:35
  #7790
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Libérée
Fann han inte gud? Lever han fortfarande som en rock 'n roll-stjärna menar du?

Hoppas att allt slutar väl för Pac-Man, det har gått åt skogen för tillräckligt många boxare redan.

Absolut är han väldigt hängiven av katolsk tro som är stort i Fillipinerna ,han till o med Predikare som drar milijoner på arenor i PH.

Han har slutat med alkohol o brudar för längesen ,tänkte mer på comebacken.

Trodde han skulle stanna retired men det verkar vara 2 matcher upplagda ,antar det e livs stilen ...dra in lite miljoner till.

Han e av ett stort intresse för mig som boxare samt personlighet.
Sitter med i senaten för sin provins sarangani. Stor humanitär människa..... Skulle avsky se han skadas för några mer miljoner. han går mot 40 år nu

8time Champ har gjort tillräckligt
Citera
2016-08-20, 01:10
  #7791
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aderenalin
Absolut är han väldigt hängiven av katolsk tro som är stort i Fillipinerna ,han till o med Predikare som drar milijoner på arenor i PH.

Han har slutat med alkohol o brudar för längesen ,tänkte mer på comebacken.

Trodde han skulle stanna retired men det verkar vara 2 matcher upplagda ,antar det e livs stilen ...dra in lite miljoner till.

Han e av ett stort intresse för mig som boxare samt personlighet.
Sitter med i senaten för sin provins sarangani. Stor humanitär människa..... Skulle avsky se han skadas för några mer miljoner. han går mot 40 år nu

8time Champ har gjort tillräckligt
Kan bara instämma i hyllningskören. Han har gjort en fantastisk resa genom slum rakt in i Vegas miljonerna.
Dock är jag rädd att stjärnsmällen mot Marquez har ändrat han tidigare publikfriande boxning till en mer försiktig variant.
Citera
2016-08-20, 08:24
  #7792
Medlem
JanneHallonkvists avatar
En lite småintressant figur vid namn Jose Uzcatequi;

http://boxrec.com/boxer/571528 ska tävla idag. Han har ju en förlust mot Matt Korobov, tyvärr. Men har inte sett hans senaste matcher, men när det väl begav sig så vill jag minnas att han hade talang.

Fattar inte, ligger worldbox-arkivet nere?
Citera
2016-08-22, 23:17
  #7793
Medlem
Spencer Jr vann på KO i går kväll. Blir nu förste utmanare till Kell Brooks IBF titel.. Ta fighten eller lämna ifrån dej titeln Kell. En marig fight som såklart inte blir av om han slår GGG vilket jag inte tror. Knappt tre veckor kvar.
Citera
2016-08-23, 11:38
  #7794
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Spencer Jr vann på KO i går kväll. Blir nu förste utmanare till Kell Brooks IBF titel.. Ta fighten eller lämna ifrån dej titeln Kell. En marig fight som såklart inte blir av om han slår GGG vilket jag inte tror. Knappt tre veckor kvar.


Mycket "props" till Brook för att ta denna fighten ,när alla andra hittar ursäkter eller har andra fighter upplagda eller en tå stukad ,va fan det nu är. Och Canelo är mycket bra JA ,men kom inte o säg att golden Boy skyddar honom mot GGG. Canelo vs GGG är egentligen fighten som skulle komma nu ,inte om 5-10år
Citera
2016-08-26, 17:14
  #7795
Medlem
Hur fan är det med Fury vs Klitschko 2 den 29 Oktober Manchester Arena?
Är det ristat i sten att fighten blir då?
Skall dit och kolla..men fallerar att se officiella biljetter.
Citera
2016-08-26, 20:23
  #7796
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Hur fan är det med Fury vs Klitschko 2 den 29 Oktober Manchester Arena?
Är det ristat i sten att fighten blir då?
Skall dit och kolla..men fallerar att se officiella biljetter.
Verkar som Klit inte gillar att Fury ändrat på kontraktet.. men det blir nog av.
Synd biljetterna är hutlöst dyra oftast
Citera
2016-08-26, 20:55
  #7797
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JanneHallonkvist
Verkar som Klit inte gillar att Fury ändrat på kontraktet.. men det blir nog av.
Synd biljetterna är hutlöst dyra oftast

Njae..finns ju tier 1 för runt 3000 så det är inte så farligt.
Citera
2016-08-30, 22:54
  #7798
Bannlyst
Tror fan Tyson Fury har en diagnos typ mano depressiv eller liknande, allt stämmer in..

Helt ointresserad ,vill inte va champ ,helt otränad och överviktig

Andra sekunden skall han krossa wlad !!!bästa camp ever som han haft.

Början trodde ja han var bra på mind games ,men liknar nu mer en åkomma
Citera
2016-08-30, 22:59
  #7799
Bannlyst
Vad tror ni fans ,av denna underbara sport!

1. Canelo vs GGG
2. Koalavel vs Ward
3. GGG vs Brook
4. PacMan vs Vargas

(Mayweather) vs Crawford lr Connor Mcgregor ...vet att det e skit men pengar styr
Citera
2016-08-31, 23:16
  #7800
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenzLife
Vad tror ni fans ,av denna underbara sport!

1. Canelo vs GGG
2. Koalavel vs Ward
3. GGG vs Brook
4. PacMan vs Vargas

(Mayweather) vs Crawford lr Connor Mcgregor ...vet att det e skit men pengar styr

1. GGG UD
2. Ward SD
3. GGH RSC
4. Pacman KO
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in