Citat:
Ursprungligen postat av
AntiFlag
Stor möte nu på lördag kväll i Manchester mellan Andy Lee och Billy Joe Saunders nu på lördag gällande WBO titeln i Super Mellan. Vad tror ni?
Har en känsla av en lång match som går tiden ut, med BJS som vinnare med 2-3 poäng.
Sen har vi galan i Nyköping med hemmasonen i en lurig match. Känsla säger att Erik tar det över tolv ronder. Gäller dock att han inte springer på nått likt Badou gjorde.
Mellanvikt, inte supermellanvikt.
Tror också på Saunders, Lee har aldrig impat nåt speciellt på mig, fastän han verkar ha odlat fram en stark seger-/överlevnadsinstinkt sen matchen mot Chavez junior.
BJS däremot är väl nummer ett i GB nu, men det är nästan dött lopp mellan honom och Chris Eubank jr. Vore kul med seger och sen retur mot Eubank, där vinnaren sen får tillfälle att pröva krafterna mot eliten: Canelo, GGG, Jacobs ...