2009-05-21, 21:49
Medlem
schabo-labos avatar
Såg på Tua-Ike matchen och den var bra, Ike var positiv överraskning. Tua verkade lite enformig, gick framåt och slog vänsterkrok och överhandshöger.

Ike blev psyksjuk? Han hade talang såg det ut som.
Citera
2009-05-22, 08:43
Medlem
tom-joness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pacquiao
har du en länk till den? tack

Det funkar nog inte med länk, det var ett torrent jag tankade ner på wbva. Medlemssida.
Senast redigerad av tom-jones 2009-05-22 kl. 08:58.
Citera
2009-05-22, 08:56
Medlem
tom-joness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schabo-labo
Såg på Tua-Ike matchen och den var bra, Ike var positiv överraskning. Tua verkade lite enformig, gick framåt och slog vänsterkrok och överhandshöger.

Ike blev psyksjuk? Han hade talang såg det ut som.

Ike kunde ha blivit mkt bra, han var ganska komplett. Bra på grunderna, satte ihop slagserierna mkt bra, bra jabb, stenhård haka, väldigt bra kondis, slog hårt.
Men nu sitter han inspärrad på en anstalt för mentalt sjuka brottslingar. Han har fått avslag på tre ansökningar om att bli utsläppt på villkorligt, senaste avslaget kom i februari i år. Han kan tidigast bli utsläppt 2012, då 39 år gammal och isåfall tvungen att lämna USA. Men jag hoppas han får sitta längre för han verkar fan inte frisk. Lider tydligen av bi-polar disorder och schizofreni. Han såg demoner och kidnappade sin ex-tjejs son och kraschade med honom i bilen, pojken kommer tydligen aldrig att kunna gå normalt igen. Men det han sitter för nu är våldtäkt.

Vilket slöseri med talang, han kunde vara champ med miljoner på banken.
Citera
2009-05-22, 09:05
Medlem
tom-joness avatar
http://www.youtube.com/watch?v=BDHC67yqpJU

Men nu fanns den på youtube såklart. Brian Kenny vs Floyd Mayweather.
Citera
2009-05-22, 11:49
Medlem
schabo-labos avatar
Hoppas Ike är inspärrad tills han fixar att vara bland vanligt folk.

Citat:
Ursprungligen postat av tom-jones
http://www.youtube.com/watch?v=BDHC67yqpJU Men nu fanns den på youtube såklart. Brian Kenny vs Floyd Mayweather.
Det var sevärt, mycket roligt.
Citera
2009-05-23, 15:57
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Suck.
För det första kallade jag inte någon för pundare, jag sa att jag inte var en aggressiv pundare som slog folk på käften. Detta för att en viss person härinne börjat slänga runt floskler att han kunde ge mig stryk och att jag är endast kaxig på nätet etc etc. Jag kunde lika gärna skrivit att jag inte är någon psykopat men jag gissar att ett irrationellt beteende är vanligare med pundare som agerar aggressivt än dito psykopater.

Och inte någonstans i texten skriver jag att denna människa heller är alkoholist. Men jag kan inte rå för att han inte orkar läsa vad som faktiskt skrivs.

Detta kanske kan anses som tramsigt av mig men jag vill inte bli sammankopplad med någon med så värdelös människosyn att jag ger mig på alkoholister och pundare. Därmed ville jag förklara vad som faktiskt skrevs för de som inte tar till sig det korrekt.

hehe jag förstod nog det, ville mest belysa din poäng genom att statuera exempel
Citera
2009-05-23, 16:23
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
hehe jag förstod nog det, ville mest belysa din poäng genom att statuera exempel
Skönt!

Förövrigt tycker jag Floyd gör sig rätt dålig i den där intervjun. Men samtidigt, vad ska han säga? Anledningen till att han gjort som han gjort (tog JMM fighten) är ju för att han ska ha ett bra utgångsläge för en Pacquiao fight. Genom att vinna övertygande mot JMM är han plötsligt i förarsätet då folk kommer kräva att Pacquiao möter just honom. Tror ni Floyd hade erbjudits 50% om han jagat Pacquiao? Knappast.
Dock hoppas jag mer på Shane Mosley vs Floyd Mayweather ur ren underhållnings synsätt. Tror det blir en mycket jämnare matchup än Floyd vs Pac, och Shane förtjänar verkligen en megafight.

Förövrigt såg jag en annan intervju när någon på ESPN snackade med Floyd. Skrattade ordentligt när reportern påstod att Pacquiao var obesegrad då han i själva verket blivit knockad 2 gånger, förlorat mot Morales och har ett gäng draws på samvetet. Förutom de 2 moraliska förlusterna mot JMM det vill säga.
Citera
2009-05-24, 14:38
Medlem
camejos avatar
Citat:
Skönt!

Förövrigt tycker jag Floyd gör sig rätt dålig i den där intervjun. Men samtidigt, vad ska han säga? Anledningen till att han gjort som han gjort (tog JMM fighten) är ju för att han ska ha ett bra utgångsläge för en Pacquiao fight. Genom att vinna övertygande mot JMM är han plötsligt i förarsätet då folk kommer kräva att Pacquiao möter just honom. Tror ni Floyd hade erbjudits 50% om han jagat Pacquiao? Knappast.
Dock hoppas jag mer på Shane Mosley vs Floyd Mayweather ur ren underhållnings synsätt. Tror det blir en mycket jämnare matchup än Floyd vs Pac, och Shane förtjänar verkligen en megafight.

Förövrigt såg jag en annan intervju när någon på ESPN snackade med Floyd. Skrattade ordentligt när reportern påstod att Pacquiao var obesegrad då han i själva verket blivit knockad 2 gånger, förlorat mot Morales och har ett gäng draws på samvetet. Förutom de 2 moraliska förlusterna mot JMM det vill säga.

VA?! han börjar ju bli mer och mer som ROGER, vilket äger så satan. precis så där ska han ju bete sig. Rimma, skoja och vara allmänt skön och vältränad.
Citera
2009-05-24, 16:55
Medlem
fugus avatar
Citat:
VA?! han börjar ju bli mer och mer som ROGER, vilket äger så satan. precis så där ska han ju bete sig. Rimma, skoja och vara allmänt skön och vältränad.
Jo, jag gillar ju drama och upprörda känslor. Frågan är om det går hem bland alla "svenssons"
Citera
2009-05-25, 02:03
Medlem
camejos avatar
Citat:
Jo, jag gillar ju drama och upprörda känslor. Frågan är om det går hem bland alla "svenssons"

fugu, jag har en blogg. den heter: http://lifesaparadox.blogg.se, den är än så länge ickerkommerisiell, men pga av facebook bland annat har den börjat generera pengar, åt alla utom mig förstås, haha.

men har du nån blogg eller nåt så slänger jag gärna upp den där. later bitch!
Citera
2009-05-25, 05:15
Medlem
fugus avatar
Citat:
fugu, jag har en blogg. den heter: http://lifesaparadox.blogg.se, den är än så länge ickerkommerisiell, men pga av facebook bland annat har den börjat generera pengar, åt alla utom mig förstås, haha.

men har du nån blogg eller nåt så slänger jag gärna upp den där. later bitch!
Tyvärr är jag inte en blogmänniska, åtminstone inte ännu.
Men jag ska hålla utkik på den där sidan, även om länken verkar vara död för tillfället.
Citera
2009-05-25, 08:46
Medlem
camejos avatar
Citat:
Tyvärr är jag inte en blogmänniska, åtminstone inte ännu.
Men jag ska hålla utkik på den där sidan, även om länken verkar vara död för tillfället.

nåja, jag kan ju isf länka nåt annat som du har.. har du nån youtube kanske? hör av dig, om du har några närmare frågor.

bloggen blev förresten överbelastad av floyd fans igår tror jag, joinade nån facebookgrupp och skrev det där betting inlägget
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in