Citat:
Ursprungligen postat av Pacquiao
Älskar boxing gör jag mer än nåt annat ,men eftersom du tar ner det till fjortis nivå så får man väl möta dig där....mest säljande boxare som finns ,det syns i fight collection statistiken det! backstreetboys bevisar varför du gillar PBF ,klockrent fjortis. Ta och spela lite tv spel eller nåt nu .LOL som du säger ,benzo o in i dimman, ma måste först veta varför jag e inne på vissa trådar inan man yttrar sig...kan finnas orsaker till det vet du.! Du snackar bort dig själv o har lämnat en intelligent boxnings diskution för länge sen.
Hoppas du kommer till nästa level!
Jadu min lilla PAcquiao. Detta kommer ta för mycket tid utav mig för att bena ut.
Fjortisnivå, hur menar du nu? Är det "fjortisnivå" att förklara varför Floyd bör räknas som favorit, och sedan bemöta dina argument? Okej sure.
Vilken fight collection statistik snackar du om? Floyd säljer bra, han är inte den bäst säljande men inte på något sätt drar han ner ppv-siffrorna. Gissar att hans kommande fighter kommer sälja väldigt bra. Han skulle aldrig få så mycket pengar om inte HBO tyckte de tjänade på det.
Varför du svamlar runt i knarkforat bryr jag mig inte om, du får göra vafan du vill. Men du beter dig lagom schizo och det var en av få tänkbara anledningar jag kunde komma på.
Snackar bort mig själv. Vart menar du att jag gjort det? Tycker jag framfört på ett rätt klart sätt varför jag tycker som jag gör medans du däremot kommer med svammel i stil med "amen asså Manny kommer knocka honom".
Nästa inlägg hoppas jag du faktiskt kan bemöta de synpunkter jag haft istället för att bara tramsa. Annars orkar jag inte slösa mer tid på dig.