Citat:
Ursprungligen postat av
challis
Haha, kollade precis på det klippet. Ja, väldigt talande. Älskar också i det tidigare avsnittet när Trout imiterar Cotto, haha. Jag vill fan se Trout igen. Skulle inte klaga på en rematch mot Canelo. Tror han skulle kunna vinna den fighten. Snart också bara en vecka kvar till Bradley mot Marquez. Bradley har inte power nog att stoppa Marquez, men vinner han så är det på decision. Det är så jävla svårt att tippa denna fight, för man vet inte vilken Bradley som kommer dyka upp. Om det är den Bradley som boxades mot Pacquiao har han en chans att ta hem det. Dyker Bradley från Provodnikov-fighten upp blir det en kort historia.
Jag tror Marquez KO/TKO
Haha, måste se den imitationen! Ska försöka leta upp avsnittet på tuben sen. Mayweather har också en bra imitation på Cotto som jag tror jag fångade i någon av 24/7-avsnitten, ganska spot on faktiskt. Tycker det är riktigt kul när man ser fighters imitera andra fighters, Rios har kört Martinez/Pacquiao/Mayweather o Donaire har gjort en Mayweather vet jag.
Håller med, Bradley-Marquez är en riktig huvudkliare men också det som gör det en så bra fight! När man tänker efter så är det ju en sjukt viktig fight för legacy. Jag lutar nog åt Marquez som du. Men kan Marquez knocka en Bradley som är en stor weltare? Hur mycket tog den där Provodnikovfighten ur Bradley? Många frågor som vi kommer få besvarade. Ska bli intressant att se formen på Marquez också.