2010-04-24, 15:25
Medlem
camejos avatar
Skickade honom ett vänligt men tillrättavisande mail. Kunde inte låta bli
Citera
2010-04-24, 18:31
Medlem
tom-joness avatar
Jag orkar inte skriva nån analys, kort o gott: Froch slår Kessler.
Nån skrev att man borde hålla tummarna för Kessler eftersom han är dansk. Vadå, det är ju ett skäl till att hoppas han förlorar. Drygare folk får du leta efter. Talar av erfarenhet.
Adamek-Arreola, svårtippad. Polsk poängseger tror jag.
Citera
2010-04-24, 20:16
Medlem
AIFares avatar
Det är många kunniga här, ska vi inte starta "prediction" serie? så man se när året är till enda vem som tippat bäst.
Det kanske man skulle starta en ny tråd för?

Själv tror jag på Kessler o Adamek i helgen.
Citera
2010-04-24, 22:31
Medlem
fugus avatar
Då tar jag väl Kessler och Arreola! Bara så vi ska få mäta kuk efter helgen om vem som tippat bäst.

Kessler knockar förövrigt Froch vilket kommer ge mig stor njutning.

(om fighten redan varit och Kessler vann är det en slump och ingen spoiler. Har inte kikat runt på någon sida!)

* Har kommit på att jag inte stör mig så hemskt mycket på Froch. Mer på hans flickvän som gapar och skriker och verkligen utstrålar golddigger.
Dock tycker jag Froch är överskattad och rentav patetisk då han ska försöka locka Calzaghe till någon slags fight.
Lägg ner.
Senast redigerad av fugu 2010-04-24 kl. 22:33.
Citera
2010-04-24, 22:52
Medlem
pludos avatar
fel!
Senast redigerad av pludo 2010-04-24 kl. 23:29.
Citera
2010-04-24, 23:57
Medlem
pludos avatar
Bra jämn fight!
Citera
2010-04-25, 00:02
Medlem
fugus avatar
Blev tokig då streamen gick ner. Den höll hög klass tills 9:e ronden då den tvärdog. Tack för tipset.

Tycker Kessler vann rättvist. Froch är tuff och hans haka är kanske så bra som folk säger (som jag tvivlade på). Däremot är hans teknik helt fruktansvärd, men han är en brawler och träffade med en del bra smällar.

Hade det 8-3 till Kessler men jag missade en rond då streamen dog och jag fick hitta en ny.

Rättvist domslut. Inget hometown decision ala Froch vs Dirrell.

FOTY hittils? Fantastisk fight iallafall.
Citera
2010-04-25, 00:05
Medlem
En MYCKET BRA och UNDERHÅLLANDE match, där Kessler vinner helt rättvist.

Froch är tuff och stark, men ikväll är det inget snack om fel domslut hoppas jag... jämn match, men ändå Kessler som klar segrare. Froch inkasserar sin första förlust... och jag tror det kommer fler...

Citera
2010-04-25, 00:06
Medlem
fugus avatar
Nån som har koll på tredje rundan?

Vilka möter Froch, Kessler och Abraham?

Känns som vilken kombo somhelst av dessa 3 herrar mot varandra kommer bli ett fyrverkeri ala det vi såg ikväll.
Citera
2010-04-25, 00:06
Medlem
Froch borde ha vunnit, landade helt klart de tyngre och bättre slagen. Även om Kessler fick in ett par själv. Nej, Froch blev rånad på vinsten. Kessler såg ut som en fattig hora när han vevade emellanåt.
Citera
2010-04-25, 00:11
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spetsnaz_85
Froch borde ha vunnit, landade helt klart de tyngre och bättre slagen. Även om Kessler fick in ett par själv. Nej, Froch blev rånad på vinsten. Kessler såg ut som en fattig hora när han vevade emellanåt.
Herregud Spetsnaz_85. Du är en klurig kille du.
Men jag gillar dig ändå.
Citera
2010-04-25, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Herregud Spetsnaz_85. Du är en klurig kille du.
Men jag gillar dig ändå.

He he, för många smällar i huvudet kan ge kluriga personer. Därför gillar jag Froch och tycker att han vann, en klurig kille.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in