2012-11-10, 19:21
  #4261
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Kollat in Wlads nästa motståndare. Snacka om att bli besviken när man fick se vilken medelmåtta som denna Mariusz Wach är. Wach är långsam och inte mycket att hänga i julgranen. Kommer bli en total överkörning. Tungvikten suger verkligen och det är jävligt tråkigt att det är på det sättet. Jag menar tungvikten är boxningens formel 1 och det finns ingenting i boxningen som kan matcha en grym tungviktsmatch.
Citera
2012-11-10, 20:03
  #4262
Medlem
Godzilla3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Kollat in Wlads nästa motståndare. Snacka om att bli besviken när man fick se vilken medelmåtta som denna Mariusz Wach är. Wach är långsam och inte mycket att hänga i julgranen. Kommer bli en total överkörning. Tungvikten suger verkligen och det är jävligt tråkigt att det är på det sättet. Jag menar tungvikten är boxningens formel 1 och det finns ingenting i boxningen som kan matcha en grym tungviktsmatch.

Instämmer till 100% att tungvikten verkligen är nere. Men som jag skrivit tidigare i tråden måste jag säga att jag är intresserad av att se Wlad mot en så pass stor motståndare, det kommer ju inte vara någon Mormeck storleksmässigt han kan leka runt med. Fast samma visa kommer nog ske i denna fight också jabb, rak höger - knockout.

Jag anser personligen att det enda som kan tända till tungviktsdivisionen inom närmsta framtiden är Vitali Klitschko mot David Haye. Vad tycker du om den fighten om den sker?
__________________
Senast redigerad av Godzilla3 2012-11-10 kl. 20:13. Anledning: Tillägg
Citera
2012-11-10, 20:13
  #4263
Medlem
Någon som vet någon stream från Helenius vs Williams?
Citera
2012-11-10, 20:48
  #4264
Medlem
tatans avatar
Hitta lite info om Bogeres sparring med Manny och besök på Mayweathers gym.
http://www.power-boxing.com/?p=nyheter
Citera
2012-11-10, 23:07
  #4265
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titan_PL
Någon som vet någon stream från Helenius vs Williams?

Kolla viaplay. Strul med tekniken är så Helsinki-galan ligger på öppen länk. Finsk kommentator dock. Tur man kan finska.
Citera
2012-11-10, 23:14
  #4266
Medlem
Gothenburgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titan_PL
Någon som vet någon stream från Helenius vs Williams?

VIAPLAY verkar köra gratis pga inloggningsproblem

http://pdl.viaplay.com/test/viaplay/FI/FightNight.html
Citera
2012-11-10, 23:51
  #4267
Medlem
Godzilla3s avatar
Wach har hjärta, det har han bevisat. Men nu börjar (slutet av åttonde) det bli lite obehagligt att se Wlad träffa så himla enkelt med högern o det är ju enorma slag, snart känns det som att det är dags kasta in handduken för hans team.
Citera
2012-11-10, 23:56
  #4268
Medlem
Libérées avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godzilla3
Wach har hjärta, det har han bevisat. Men nu börjar (slutet av åttonde) det bli lite obehagligt att se Wlad träffa så himla enkelt med högern o det är ju enorma slag, snart känns det som att det är dags kasta in handduken för hans team.
Tänkte precis samma sak. Solklar 10-8 rond för Klitschko, som träffar Wachs feja med mer än hälften av sina slag nu...
Citera
2012-11-11, 00:01
  #4269
Medlem
Dubbelfels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gothenburger
VIAPLAY verkar köra gratis pga inloggningsproblem

http://pdl.viaplay.com/test/viaplay/FI/FightNight.html
Tack, Gothenburger!
Citera
2012-11-11, 01:06
  #4270
Medlem
Godzilla3s avatar
Helenius såg inte bra ut, kunde ju inte få in en enda kombination. Han hade stor respekt för Williams overhand right vilket är förståeligt då han rockade Helenius i sjätte men Helenius använde sin egen höger för lite och var för inaktiv under hela fighten. Jag hade det 6-4 i ronder till Helenius. Men 99-91 av en domare?

Edit: Nåja, det var hans första fight sedan några månaders inaktivitet och skada och Williams är en svår boxare att möta. Jag hoppas han kommer tillbaka starkare i nästa fight och hoppas det går bra för honom i framtiden!
__________________
Senast redigerad av Godzilla3 2012-11-11 kl. 01:13.
Citera
2012-11-11, 01:07
  #4271
Medlem
odalmans avatar
Knappast någon insats som kommer få folk utanför Norden att längta efter att få se Hellenius möta någon av Klitschko bröderna. Men det kanske är lika bra, Hellenius behöver nog ett par år till på sig innan han är redo för en sån match.
Citera
2012-11-11, 09:26
  #4272
Medlem
tatans avatar
Alfredo Angulo vs Raul Casarez var kort och underhållande hoppas Kirkland är intresserad va fan han nu tog vägen.
Wlad borde anamma El Perros stil istället för att dra ut på det så förbannat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in