Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Kollat in Wlads nästa motståndare. Snacka om att bli besviken när man fick se vilken medelmåtta som denna Mariusz Wach är. Wach är långsam och inte mycket att hänga i julgranen. Kommer bli en total överkörning. Tungvikten suger verkligen och det är jävligt tråkigt att det är på det sättet. Jag menar tungvikten är boxningens formel 1 och det finns ingenting i boxningen som kan matcha en grym tungviktsmatch.
Instämmer till 100% att tungvikten verkligen är nere. Men som jag skrivit tidigare i tråden måste jag säga att jag är intresserad av att se Wlad mot en så pass stor motståndare, det kommer ju inte vara någon Mormeck storleksmässigt han kan leka runt med. Fast samma visa kommer nog ske i denna fight också jabb, rak höger - knockout.
Jag anser personligen att det enda som kan tända till tungviktsdivisionen inom närmsta framtiden är Vitali Klitschko mot David Haye. Vad tycker du om den fighten om den sker?