2013-03-05, 16:31
Medlem
Gospodin.Njets avatar
Stormatch är väl att ta i, men Klitjko den yngre ska i alla fall möta Francesco Pianeta 4/5.
http://www.svd.se/sport/klitjko-gar-vm-match-mot-pianeta_7967702.svd

Ännu en medelmåtta till rakning ...

Men för all del, det är inte lillebrors fel att återväxten är så bedrövlig.
Citera
2013-03-06, 23:06
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Bernard Hopkins vs Tavoris Cloud på lördag. Tror Hopkins känner sig väldigt självsäker efter ha sett Clouds senaste match där han blev utboxad av Campillo. Men samtidigt måste sagan Hopkins ta slut en vacker dag. Han kan inte hålla en hög nivå hur länge som helst. Mannen är ju 48 år för guds skull. Cloud är stark slår hårt och kommer vara in his face hela fighten. Kommer "gamlingen" ännu en gång lyckas med att vinna eller är det slut på riktigt nu?

Vad tror ni....Vem vinner och varför?????????
https://www.youtube.com/watch?v=EPteXJeKd64
Citera
2013-03-07, 00:10
Medlem
Gospodin.Njets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Bernard Hopkins vs Tavoris Cloud på lördag. Tror Hopkins känner sig väldigt självsäker efter ha sett Clouds senaste match där han blev utboxad av Campillo. Men samtidigt måste sagan Hopkins ta slut en vacker dag. Han kan inte hålla en hög nivå hur länge som helst. Mannen är ju 48 år för guds skull. Cloud är stark slår hårt och kommer vara in his face hela fighten. Kommer "gamlingen" ännu en gång lyckas med att vinna eller är det slut på riktigt nu?

Hopkins är vår tids Archie Moore ... som var lätt tungviktsmästare och blev av med titeln när han eventuellt var 48 (råder lite delade meningar om han var född 1913 eller 1916 ...) – ett omen?

Oavsett, så tycker jag det är otroligt stort att Hopkins fortfarande kan gå en sån här match utan att någon ifrågasätter det och av många t.o.m. anses ha hyfsad chans att vinna.

Räkna bort karln har vi – med bakläxa! – lärt oss att man inte kan. Lyder kroppen tar han hem det. Få boxare i historien har varit lika smarta.
Citera
2013-03-07, 00:16
Medlem
Godzilla3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond

Härligt klipp! TV10 kommer sända fighten

48 år gammal och med 11 månaders inaktivitet, men det här är Hopkins vi pratar om. Han har skolat så många unga fighters i deras prime och jag tror han kommer göra det igen med Cloud. Om Campillo kan utboxa Cloud kan Hopkins garanterat göra det. Hur som helst en fröjd att se Hopkins i ringen igen och jag hoppas han tar det!
Citera
2013-03-07, 00:21
Medlem
bravehs avatar
vad hände med povetkin - klitschko? alla amerikaner pratade ju om det för nån månad sedan?
Citera
2013-03-07, 17:08
Medlem
nickoruts avatar
Jag såg till min stora glädje att Thurman ska knockade ut förra IBF-mästaren Jan Zaveck på hopkins undercard! Eller officiellt t.om "Co-main event". Jag rycker Thurman har något jävligt speciellt och tror han kommer vara ett stort namn inom 2 år. Han är bara 24 men redan mört hyfsat motstånd som r.ex när han knockade ut quintana i fjol och han har över 100 amatör-fighter bakom sig med lysande resultat.

Förutom att han slår stenhårt så verkar han klok i ringen då han inte bara vevar utan har en tanke med varje slag och kombinerar slag mor kropp och huvud.

Vad tror ni om Thurman? Welter-champ innan 2014, nån som sätter emot?
Citera
2013-03-07, 17:28
Medlem
Godzilla3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickorut
Jag såg till min stora glädje att Thurman ska knockade ut förra IBF-mästaren Jan Zaveck på hopkins undercard! Eller officiellt t.om "Co-main event". Jag rycker Thurman har något jävligt speciellt och tror han kommer vara ett stort namn inom 2 år. Han är bara 24 men redan mört hyfsat motstånd som r.ex när han knockade ut quintana i fjol och han har över 100 amatör-fighter bakom sig med lysande resultat.

Förutom att han slår stenhårt så verkar han klok i ringen då han inte bara vevar utan har en tanke med varje slag och kombinerar slag mor kropp och huvud.

Vad tror ni om Thurman? Welter-champ innan 2014, nån som sätter emot?

Har sett lite för lite av Thurman för att våga säga hur bra han kan bli, såg senaste fighten mot Quintana. Ska bli kul att se honom i helgen, visste ärligt talat inte att han skulle fighta på det kortet så tack för påminnelsen. Grymt nickname har han, "One Time" passar ju bra när man vunnit samtliga fighter utom en via KO (i den ensamma fighten som gick till beslut så droppade han sin motståndare tydligen), riktigt bra krut i nävarna. Jan Zaveck har aldrig blivit droppad läste jag så det här blir en kul fight.
Citera
2013-03-07, 22:25
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gospodin.Njet
Stormatch är väl att ta i, men Klitjko den yngre ska i alla fall möta Francesco Pianeta 4/5.
http://www.svd.se/sport/klitjko-gar-vm-match-mot-pianeta_7967702.svd

Ännu en medelmåtta till rakning ...

Men för all del, det är inte lillebrors fel att återväxten är så bedrövlig.
Jäklar har Klit gått 62 matcher, wow.
Men duktigt att han försvarade tre gånger förra året. Bra.
Citera
2013-03-10, 09:59
Medlem
Gospodin.Njets avatar
Citera
2013-03-12, 14:48
Medlem
Godzilla3s avatar
Riktigt stabilt kort 4:e maj trots att Trout-Canelo flyttades.

Mayweather-Guerrero
Mares-Ponce de Leon
Santa Cruz-R. Marquez
J'Love-Rosado
Citera
2013-03-12, 16:48
Medlem
han solos avatar
Var fan ser jag ner Hopkins fajten? Hittar inte på piratbukten
Citera
2013-03-12, 16:58
Medlem
jirlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av han solo
Var fan ser jag ner Hopkins fajten? Hittar inte på piratbukten

kolla här

http://www.mma-core.com/videos/boxing/Bernard_Hopkins_vs_Tavoris_Cloud_Part_1/10050670

alla delar finns nere till höger i related videos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in