2011-12-17, 20:28
Medlem
Och vad tror vi om nattens utgång?

Ward är ju storfavorit hos nästan alla "experter" men Froch är en lurig jäkel...framförallt jävligt hård.
Jag tror han måste orka pressa Ward utav bara helvete för att ha en chans att vinna, pressa pressa stressa, mala ner honom.

Men klarar han det? Hm...

Tänkte spela en liten slant för skoj skull, typ en hundring.

4 ggr pengarna att matchen INTE går tiden ut tycker jag låter ok?
Citera
2011-12-17, 20:40
Medlem
vivalamexicos avatar
ward kan nog inte slå ut froch.. gillar inte direkt 4x pengarna på att matchen inte går tiden ut.

andre ward på poäng är nog bästa spelet.
Citera
2011-12-17, 20:51
Medlem
Godzilla3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dymeta6
Och vad tror vi om nattens utgång?

Ward är ju storfavorit hos nästan alla "experter" men Froch är en lurig jäkel...framförallt jävligt hård.
Jag tror han måste orka pressa Ward utav bara helvete för att ha en chans att vinna, pressa pressa stressa, mala ner honom.

Men klarar han det? Hm...

Tänkte spela en liten slant för skoj skull, typ en hundring.

4 ggr pengarna att matchen INTE går tiden ut tycker jag låter ok?

Funderade också på att lira exakt det spelet, bara för att göra det hela lite mer intressant. Men kollar man på deras senaste matcher har många gått tiden ut. Men om det bara är för skojs skull så tycker jag det kan vara värt att testa
Citera
2011-12-17, 20:55
Medlem
AIFares avatar
23x pengarna på oavgjort. Känns inte alls omöjligt.
Citera
2011-12-18, 03:49
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Kul match än så länge. Spännade om det blir mer närkamp.
Citera
2011-12-18, 04:18
Medlem
vivalamexicos avatar
skönt att roger petterson tror att 900 tusen dollar är 60+ miljoner svenska.
Citera
2011-12-18, 04:31
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Precis, han kan inte räkna.
Citera
2011-12-18, 18:31
Medlem
Förstår inte riktigt hur 2 av 3 domare kunde få det till 115-113, var ganska one-sided match... Ward var förvånansvärt dominant, sjukt hur långsam (och på något sätt oteknisk) Froch var... Hade väntat mig mer, bra match dock
Citera
2011-12-18, 23:41
Medlem
koffskis avatar
Kul att se två stycken boxare som är så ödmjuka som Ward och Froch var. Lite enformig match men intressant ändå. Froch såg rätt långsam ut.
Citera
2011-12-19, 18:32
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Jag tog för givet att Ward skulle dominera (trodde dock på knock) så han levde upp till mina förväntnigar. Ward är riktigt jävla bra som har lyckats med att dominera varenda motståndare i Super 6. Domarna som hade Ward som vinnare med 115-113 borde bli avstängda. Var fan hittar de dessa tomtar någonstans? Till och med en blind person kunde se att Froch inte vann många ronder. Jag gav Carl Froch två ronder.
Citera
2011-12-21, 12:54
Medlem
Libérées avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Jag tog för givet att Ward skulle dominera (trodde dock på knock) så han levde upp till mina förväntnigar. Ward är riktigt jävla bra som har lyckats med att dominera varenda motståndare i Super 6. Domarna som hade Ward som vinnare med 115-113 borde bli avstängda. Var fan hittar de dessa tomtar någonstans? Till och med en blind person kunde se att Froch inte vann många ronder. Jag gav Carl Froch två ronder.
När man såg Ward dominera 7 av de 8 första ronderna på ett sådant manér är det lätt att bli lite 'blind' och ge de 3-4 sista ronderna till Froch. För övrigt är det härligt att se två ödmjuka boxare som visar varandra ömsesidig respekt, tillskillnad ifrån Cotto och Margarito, eller Khans pinsamma bortförklaringar i intervjun strax efter fighten mot Peterson. Vi får inte glömma av att det är en gentlemannasport!
Citera
2011-12-21, 19:48
Medlem
AIFares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libérée
När man såg Ward dominera 7 av de 8 första ronderna på ett sådant manér är det lätt att bli lite 'blind' och ge de 3-4 sista ronderna till Froch. För övrigt är det härligt att se två ödmjuka boxare som visar varandra ömsesidig respekt, tillskillnad ifrån Cotto och Margarito, eller Khans pinsamma bortförklaringar i intervjun strax efter fighten mot Peterson. Vi får inte glömma av att det är en gentlemannasport!
När Cotto gick till mitten av ringen när han vunnit matchen mot Margarito och bara stirrade på honom gav det mig gåshud. Efter allt skit den där fuskaren sagt och gjort vågade han aldrig besvara Cottos blick. Brrrrrr. Cotto som aldrig ens skyllde sin förlust på Margaritos lindor.

Kan inte tänka mig mer gentleman än Cotto. Tycker du att Margarito inte är en gentleman förstår jag dig, men Cotto, killen har mer manlighet i lillfingret än Ward och Froch tillsammans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in